elcatobanner

آنچه که کارشناسان درباره خودارضایی نمی گویند و چگونه بر شما تأثیر می گذارد

آنها ممکن است مرتکب زنا نشوند، اما خودارضایی در بین نوجوانان و جوانان بسیار رایج است. این تصورات از افراد مشهوری مانند راسل برند است که در مورد عیاشی خود که در یک تشک اسفنجی در بازتوانی اعتیاد به رابطه جنسی تنظیم شده بود، یا کالین فارل که "وسواس جنسی" خود را توصیف می کند، می آید. در حالی که این مشکلات برای بازیگران مربوطه بسیار واقعی است و نباید آنها را باطل کرد، عدم درک و آموزش ضعیف در مورد رابطه جنسی به طور کلی اجازه داده است که داستان‌های بسیار تبلیغاتی اما نادرست مانند اینها نشان دهند که «اعتیاد به جنسی» چه شکلی است. اصطلاح «اعتیاد به جنسی» بسیار رایج است، اما در واقع توسط هیچ انجمن علمی، از جمله سازمان بهداشت جهانی، تأیید نشده است، زیرا فقدان کامل شواهدی برای اثبات وجود آن وجود دارد.

این وضعیتی نیست که توسط هیچ جامعه علمی یا پزشکی از جمله سازمان بهداشت جهانی به رسمیت شناخته شود. لزبین ها ممکن است با نگرانی های جسمی یا روانی مشخصی مواجه شوند که ناشی از تبعیض، تعصب، و استرس اقلیت است. با توجه به اینکه ویروس می تواند روی سطوح منتقل شود، مقامات بهداشتی توصیه می کنند که مکرر ملافه ها، اسباب بازی های جنسی و وسایل فتیش را تمیز کنید. من در طول کار میدانی در ژاپن خرید کرده ام یا به من داده شده است. کاترین نگوین، COO و یکی از بنیانگذاران برند سلامتی واژن Cheeky Bonsai، اظهار داشت چه در پریود رابطه جنسی دارید یا نه، بعد از رابطه جنسی ادرار کنید. نایت اضافه می کند که باید ارتباط خود را در حین و بعد از رابطه جنسی نیز حفظ کنید. اولین باری که تامی 28 ساله – که فقط اسمش را می زند – پنج سال پیش از بند استفاده کرد، "احساس احمقانه ای داشت." همانطور که آن را روی زمین گذاشت، پاهایش را در سوراخ‌ها فرو کرد و تسمه‌های دور فاقش را لغزید تا بند را در جای خود ثابت کند، فکر کرد که آیا همه چیز را درست انجام می‌دهد.

برخی از خودکاوی کامل به جیمی نشان داد که او در زمانی که حتی نمی‌خواست با افرادی که دوستشان نداشت رابطه جنسی داشته است تا "یک نوع خلاء" را پر کند. جیمی می‌گوید: "پس از چند جلسه خوب، یک درمانگر به آرامی به من نشان داد که من رابطه جنسی ندارم زیرا می‌خواهم، بلکه این کار را انجام می‌دهم زیرا از خودم متنفرم. و سپس تشخیص داده شد که اعتیاد به جنسی دارم." Glenise Kinard-Moore، بنیانگذار و خالق دیلدو جدیدی که با کلیک یک دکمه V Dom از حالت سست به حالت ایستاده تبدیل می شود، به Mashable می گوید: "شما باید توجه داشته باشید که بند شما از چه چیزی ساخته شده است. شما می خواهید کینارد مور می‌گوید: محصولاتی را انتخاب کنید که با بدن شما همسو باشند، از این نظر که بدانید ممکن است به چه نوع موادی حساسیت یا تحریک داشته باشید.

تامی. "این به من کمک کرد از احساس مسخره به احساس واقعا قدرتمند تبدیل شوم. من آنقدر در خلوت با بند خود آشنا شدم – فقط با پوشیدن آن در اطراف خانه آویزان بودم و حتی در اتاقم با آن تمرین می کردم – که اولین باری که آن را برای رابطه جنسی به خانه دوست دخترم آوردم احساس اطمینان بیشتری کردم. او به Mashable می‌گوید. با این حال، «اعتیاد به جنسی» حتی واقعی نیست. برای برخی، اصطلاح «اعتیاد به جنسی» مشکلی نیست. به عنوان جایگزینی برای آلت تناسلی وقتی که چیز واقعی در اطراف شما نیست. آخرین چیزی که می خواهید این است که یک پیام از طرف رئیستان ظاهر شود که شما در حال اتمام هستید…

قابل مشروب کردن او می خندد: "من داشتم با این موضوع سر و کله می زدم در حالی که دوست دخترم به طرز ناخوشایندی روی تخت نشسته بود و منتظر بود تا کارم تمام شود." همه اینها باید از قبل مورد بحث قرار گیرد تا بتوانید در حین انجام رابطه جنسی از یکدیگر محافظت کنید. با این حال، با اخبار مربوط به معتادان جنسی مشهور، اطلاعات نادرست شایع در مورد رابطه جنسی که به طور مداوم در فضای مجازی می چرخد، و این تصور غلط که میل جنسی بالا ذاتاً مضر است، این اصطلاح همچنان رایج است. در واقع، با توجه به تحقیقات فزاینده‌ای که نشان می‌دهد «اعتیاد به جنسی» در واقع «چیزی بیش از میل جنسی بالا همراه با کنترل کم تکانه نیست، این اصطلاح توسط انجمن روان‌پزشکی آمریکا همراه با اصطلاح بیش‌جنس‌گرایی از DSM-V حذف شد. " DSM-V ASA یک منبع قطعی در مورد اختلالات روانی در نظر گرفته می شود.

برخی افراد ادعا می کنند که خودارضایی برای شما مضر است و حتی می تواند به بدن شما آسیب برساند. به هر حال، "جنسی کردن کودکان" چیست و چه چیزی بد است؟ این چیزهای عالی است. نایت توصیه می کند: «فقط مطمئن شوید که روغن شما با دیلدوی انتخابی شما سازگار است – روغن سیلیکونی اسباب بازی های سیلیکونی را تخریب می کند و روغن روغنی می تواند به کاندوم های لاتکس آسیب برساند، بنابراین روان کننده مبتنی بر آب احتمالاً یک شرط مطمئن است. اگر کاملاً شک دارید و این اولین اسباب‌بازی شماست، سیلیکون مطمئن‌ترین گزینه برای شماست زیرا ماده ای ایمن برای بدن است. با استفاده از تسمه‌ها، کاربر نمی‌تواند احساس گیرنده را احساس کند، بنابراین مهم است که ارتباط برقرار کند، نه اینکه تصور کند اوضاع برای او خوب است، با آنها تماس بگیرید تا بتوانید تنظیم کنید، موقعیت خود را تغییر دهید یا در صورت نیاز استراحت کنید..

کارها را آهسته انجام دهید، آنچه را که برای شما مناسب است را پیدا کنید و از شلنگ جدیدتان به خوبی مراقبت کنید. به طور خاص، افرادی که دارای معلولیت هستند به دلیل مسائل مربوط به خودپنداره آنها به عنوان یک موجود جنسی، یا ناراحتی شریک زندگی یا ناراحتی درک شده ممکن است رابطه جنسی را دلهره آور بدانند. مانند تامی، بسیاری از کسانی که از آن استفاده می‌کنند، در ابتدا بند‌ها کمی عجیب و غریب یا ترسناک به نظر می‌رسند، اما چند راه ساده وجود دارد که می‌توانید با بند خود راحت شوید تا به زودی احساس کنید که تسمه‌ای از خودتان است و لذت بیشتری را در شما به ارمغان می‌آورد. رابطه ی جنسی.

قبل از استفاده از تسمه با شریک زندگی خود در مورد آنچه که هر دو می خواهید از این تجربه به دست آورید، به چه چیزی امیدوار هستید، صحبت کنید و در مورد مرزهای خود صحبت کنید. ادرار کردن می تواند به جلوگیری از UTI کمک کند زیرا باکتری ها را از بین می برد. جیمی، پادکست 30 ساله که از یک جدایی سخت تازه از یک جدایی سخت بیرون آمده و در مورد تمایل بی امان خود برای داشتن بیش از یک شریک گیج شده بود، به سرعت به سراغ یک درمانگر رفت. روی محصولاتی که شما را هیجان زده می‌کنند، حرکات و تکنیک‌هایی که برای شما و شریک زندگی‌تان کار می‌کنند تمرکز کنید، و چیزهای جدید را به‌طور ارگانیک در اتاق خواب امتحان کنید، و به آنچه که شما و همسرتان دوست دارید، پاسخ دهید، درست مانند رابطه جنسی بدون بند. اول از همه، باید مطمئن شوید که تجهیزات مناسبی دارید.

او می گوید: "در آن زمان چیزی در مورد این اصطلاح درست نبود، اما من کی هستم که با یک ترک خود ارضايي دکتر بحث کنم؟" مانند جیمی، کلویی نیز تشویق شد تا از رابطه جنسی خودداری کند. درست؟؟؟ آره فکر کردمهنگامی که با سکس تسمه ای وارد شیار شدید و احساس کردید که استاد دیلدو هستید، ممکن است به فکر بالا بردن سطح آن باشید. اگر و زمانی که احساس آمادگی کردید، می‌توانید تسمه‌هایی بخرید که لرزش و ضربان دارند و مجهز به کنترل از راه دور هستند (بنابراین گیرنده در صورت تمایل می‌تواند آن را کنترل کند)، دیلدوهای بلندتر و ضخیم‌تری برای حس متفاوت وجود دارد، یا می‌توانید بیاورید. یک اسباب بازی جنسی دیگر نیز وارد ترکیب شده است.

زوئی 25 ساله که به تازگی نام کوچک خود را انتخاب می کند، از آنها برای احساس قدرت و کمک به نارسایی جنسیتی آنها استفاده می کند. هیچ فایده ای برای شما ندارد آنها بیشتر با لزبین ها در ارتباط هستند، و این احتمالاً به لطف پورن خوب قدیمی است. مهم نیست که چگونه می خواهید از بند خود استفاده کنید، روان کننده همیشه ایده خوبی است. به طور کلی، روغن همیشه باید بخشی از زندگی جنسی شما باشد. هر روغن طراحی شده برای نفوذ را می توان در بیرون استفاده کرد. یکی از مشوق‌ها رویارویی بیرون کلیسایی در کیلپک در هرفوردشایر، با حکاکی سنگی از زنی بود که فرج خود را باز نگه داشته است – و این واقعیت که یک راهنمای قرن نوزدهمی کلیسا ادعا می‌کرد که احمقی است که سینه‌اش را باز نگه داشته است..

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت ترک خود ارضايي.

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما