elcatobanner

اینستاگرام حتی از چهره سلیمانی هم می ترسد!

[ad_1]

ایسنا: رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به مناسبت سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: در شرایطی سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی را جشن می گیریم که سازهای نواستعماری آمریکایی مانند اینستاگرام حتی از آن می ترسند. سلیمانی را منتشر کن!

متن پیام سردار غلامرز جلالی به این شرح است: «خیلی ها سردار سلیمانی را به عنوان یک فرمانده بزرگ در محور مقاومت می شناسند. این البته درست است اما حاج قاسم پشت آن بود. او در تمام ابعاد زندگی فردی و اجتماعی خود کاملاً اصیل و با تقوا بود. یعنی حاج قاسم فقط یک فرمانده نظامی و منطقه ای نبود، بلکه یک انسان خودساخته متکی بر خدا بود. خداجویی… عمیقاً معتقدیم که راز ماندگاری شخصیت این سردار وارسته در دل میلیون ها انسان، خودسازی و تقوا و ولایت مداری او بود. عزت حاج قاسم در نزد دیگران از جانب خداوند و حاصل عزم او در راه رضای خداوند متعال است.

ویژگی اصلی شهید سلیمانی ولایتمداری او بود. با وجود تواضع حاج کاسیما در برابر خلق خدا و البته تواضع در برابر خدا، او مردی به تمام معنا بود. او یک سرباز واقعی برای ائمه انقلاب اسلامی بود. حاج قاسم عمروولی را «مطیع» می دانست و خود را مطیع ولایت فقیه می دانست. شهادت وی در راه تحقق آرمان ها و اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران مترادف با سربلندی وی در آزمون سخت ولایتمداری و ولایتمداری بود. سومین ویژگی حاج قاسم سلیمانی «اقتدار در برابر دشمنان» بود. اگر این صفت حاج قاسم را با خاصیت قبلی آن یعنی «تواضع نسبت به دوستان» جمع کنیم، به تفسیر آیه «و الذین اطعام الکافرین رحیمة» می رسیم.

سردار سلیمانی کمترین تسامحی در قبال تروریست‌های تکفیری و دیگر نیروهای آمریکایی و رژیم اشغالگر قدس در منطقه به خرج نداد و از نابودی آنها دریغ نکرد. چهارمین ویژگی حاج قاسم سلیمانی نگاه نظام مند و راهبردی ایشان به توسعه میدانی در منطقه بود. بر همین اساس، حاج قاسم را «مهندسی توانمند در عرصه مبارزه با دشمنان» می دانیم. «فرمانده بودن» شرط لازم «ضربه زدن به دشمن» است، اما ممکن است الزاما شرط کافی نباشد.

نظارت هوشمندانه میدان نبرد، مطالعه آینده صحنه های درگیری و حل تمام مولفه های ممکن، سه ویژگی است که یک «مهندس میدان نبرد» باید برای غلبه بر توطئه ها و پیروزی های دشمن در میدان جنگ از آنها استفاده کند. همه این صفات به بهترین شکل ممکن در حاج قاسم سلیمانی متبلور شد. یکی دیگر از ویژگی های مهم سردار سلیمانی عدم تمایز بین «اقدام نظامی» و «اقدام فرهنگی» در میدان جنگ بود. وی پیروزی محور مقاومت در عرصه نظامی را در شکل گیری و تداوم گفتمان مقاومت تعریف کرد. به عبارت دیگر دفاعیات سردار سلیمانی در عرصه نظامی پیوندی فرهنگی و گفتمانی داشت. این یکپارچگی نظامی-فرهنگی امروز ما را از یمن و عراق گرفته تا سوریه و لبنان و کشورهای دیگر سوق داده است تا شاهد انسجام محور مقاومت و تمرکز آن بر هدف مشترک «مقابله با دشمنان واقعی» باشیم.

حاج قاسم سلیمانی در قالب راهبرد مقاومت فعال بیشترین موفقیت را برای منطقه و جهان اسلام به دست آورد و متعاقباً سنگین ترین هزینه های دشمن را نیز به همراه داشت. «راهبرد مقاومت فعال» را هم باید میراث بزرگ حاج قاسم بدانیم. امروز دشمن دیگر توان پرداخت بهای مقابله با استراتژی هوشمندانه «مقاومت فعال» جمهوری اسلامی ایران را ندارد. در سوی دیگر معادله، یعنی ایران اسلامی، این استراتژی در حال تبدیل شدن به یک «قطب نما» در کشور و منطقه است. «شهید سلیمانی» حتی پس از شهادت مظلومانه محاسبات دشمن را به هم زد.

بر خلاف محاسبات اولیه کاخ سیاه از تروریسم، منطقه و به ویژه عراق به جای تبدیل شدن به جولانگاه چندین عنصر خودخوانده و اکتفا به شهادت، بستری برای ابراز خشم مقدس و گسترده ملت ها علیه جنایت آمریکا شد. سردار دلها. ما هم در شرایطی اولین سالگرد آن شهید بزرگوار را جشن می گیریم که ابزارهای استعمار مدرن و مجازی آمریکا مانند اینستاگرام حتی از انتشار تصویر سلیمانی هراس دارند و این نشان از محبوبیت قاسم سلیمانی در دل ملت ها دارد. تشییع معروف سردار سلیمانی در کاظمین، بغداد، نجف و کربلا و متعاقب آن تظاهرات میلیونی بی‌سابقه مردم عراق در سال گذشته علیه ادامه خروج اشغالگران در کشور و منطقه، حاصل خون پاک این بزرگوار بود. و شهید مخلص برخلاف تصور اولیه کاخ سفید، خون پاک دو فرمانده شکنجه شده نه تنها موقعیت حامیان آمریکایی را در منطقه تقویت کرده است، بلکه به طور معجزه آسایی به عاملی کلیدی در «تقاضای خروج فوری از منطقه» تبدیل شده است.

سردار سلیمانی نماد پیروزی جبهه مقاومت در منطقه است. ما از صمیم قلب معتقدیم که شهدا زنده هستند و حاج قاسم این شهید بزرگوار همچنان رمز پیروزی بر تروریسم آمریکایی و صهیونیستی است. امروز صدای مقاومت را در سراسر منطقه می شنویم. صدای مقاومت هر روز بلندتر به گوش می رسد و تن دشمنان را می لرزاند. در خاتمه ضمن تجدید التزام به آرمان های امام و رهبری عزیز و ادای احترام به شهدای گرانقدر 8 سال دفاع مقدس و شهدای جبهه مقاومت به ویژه شهید عزیزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید می کنیم که به نظر ما قاسم سلیمانی توسط آمریکای جنایتکار ترور شد. ترامپ صرفاً تبلور وحشیگری این رژیم تروریستی بود. با آمدن بایدن این جنایت بزرگ را فراموش نخواهیم کرد و نمی بخشیم. انتقام بزرگی از فرماندهان، عاملان و مدیران این وعده مسلم جمهوری اسلامی».

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما