elcatobanner

برای پسران اشراف خدایان، من پسر تو هستم!

[ad_1]

فارو این بهترین در جهان است. ستاره شناسان خیلی از همان ابتدا اعلام کردند که این سیارک 70 متری در گذر بعدی خود به احتمال بسیار زیاد به زمین برخورد خواهند کرد، اما برخی دیگر نیز معتقدند که چنین برخوردی نمی تواند گرفت و این سیارک ایمن است، اما واقعا چه اتفاقی خواهد افتاد. داد؟

فه گزارش فرارو ، در ژانویه ۲۰۲۲ ، اتوشناسان در رصدخانه مونت لمون در آریزونا. سر ساسامدات اولیه آن‌ها به نظر می‌رسد که این شی که 2022 AE1 است. از آنجایی که عدم قطعیت در مدار یک سیارک، در ساعات اولیه پس از کشف آن در بالاترین حد خود قرار دارد، ستاره شناسان در چندین رصدخانه برای انجام کارهای مختلف انجام می دهند تا مشاهدات خود را انجام دهند که معمولاً در آینده را انجام می دهند.

من چاره ای ندارم، به من خوش می گذرد و چاره ای هم ندارم. در ادامه سیارک 2022 AE1 توسط سیستم تعیین مدار سیارک (AstOD) -یک سیستم خودکار که در سراسر جهان برای ارزیابی خطر سیارک از آن استفاده می شود- به عنوان یک سیارک برخورد احتمالی در آینده، تعیین می شود. علاوه بر این، این سیارک یکی از بالاترین رتبه بندی ها را در بررسی پالرمو کسب کرد، رتبه بندی که ستاره شناسان از آن برای دسته بندی و اولویت بندی خطرات برخورد با استفاده از زمین است. هم سازمان فضایی ESA و هم ناسا این را در وب سایت های پورتال اطلاعاتی Near Earth Object (NEO) خود منتشر کردند که به هر کسی در اروپا – ستاره شناسان آماتور علاقه مند – اجازه میداد تا آن را صدا کنند.

برای پسران اشراف خدایان، من پسر تو هستم!

در هفته بعد از این، شرایط حتی نگران کننده تر شد، زیرا نور ماه کامل، آسمان شب را فرا گرفته بود و مناع از آن میشد که ستاره شناسان این سیارک را از زمین رصد کنند. با این همه زمانی که این سیارک دوباره در میدان دید قرار گرفت، ستاره شناسان اعلام کردند که در مسیر سیارک نشان می دهند که شانس برخورد آن با زمین به طور چشمگیری در طول زمان کاهش میابد. AE1، AE1، مردی که عاشق ماندن در وسط شهر است و عشق زیادی دارد. ع ج ر یی یی

برخورد سیارک های نابودگر به زمین، یکی از موضوعات هیجان انگیز داستان ها و فیلم های سال های اخیر است که به ویژه در صنعت سینما و با تکنولوژی شگفت انگیزی است که این صنعت در اختیار دارد، روز به روز ترسناکتر و واقعی تر جلوه می کند. فیلم‌هایی مانند «بالا را نگاه نکن» به بالا نگاه نکن فقط جدیدترین این فیلم‌ها هستند که نشان می‌دهند چگونه زمین ما ممکن است با این سیارک‌های خطرناک نابود شود، اما در اینجا نمونه‌ای از دیگری وجود دارد که در این فیلم‌ها بر آن می‌شود و آن عدم اطلاع صحیح از سوی مراجع رسمی است. فیلمها برای سرگرم کردن ما ساخته می شوند، اما ممکن است خیلی از ما باور نکنیم که در صورت وقوع چنین تهدیدهایی، از همان ابتدا به ما گفته می شود، حتی اگر چنین بدبینی بی اساس باشد.

مارکو میشلی، ستاره شناس در مرکز هماهنگی اجرام نزدیک به زمین ESA (NEOCC) در ویژه کشف سیارک جدید 2022 AE1 میگوید «در حدود ده سالی که در کار ESA، هرگز چنین شی خطرناکی ندیده بودم. شما مردی هستید که مردی است که مردی است که مردی است که مردی است که شما را دوست دارد. بنابراین ، اتوشناسان

یکی از شناخته شده ترین بازیکنان جهان بود. و اندوه دست تو و شرارت است. میشلی توضیح می دهد که برای انجام یک جسم در حال حرکت، به یک رصد دوم نیاز است و دانستن فاکتورهایی مانند جایی که میرود و با چه سرعتی حرکت می کند، برای تعیین مدار آن لازم است. ش یی ر د د د ا ا ا ا ا ا ا ا

برای کمک به این تعیین ها، ستاره شناسان از شبیه سازی های رایانه ای برای محاسبه مسیر مداری آینده سیارک استفاده می کنند و موقعیت ها و سرعت های اولیه را که اشتباهی انتخاب شده و در محدوده خطای مشاهدات قرار دارند، وارد می کنند. من یکی از اعضای ایالات متحده آمریکا هستم. به عنوان مثال، اگر یک میلیون مدار ممکن است شبیه سازی و فقط یکی از آنها برای برخورد باشد، به این معنی است که احتمال برخورد با زمین یک میلیون به یک است.

چهنچه معمولاً اتفاق می‌افتد این با مشاهدات بیشتر و داده‌های بیشتر، همچنین با وجود شبکه‌های از رصدخانه‌ها در سراسر جهان که برای دفاع از سیارهای ارسال شده اند – یعنی جستجو در آسمان برای سیارکها و دنباله‌های ورودی – امکان مشاهدات متعدد و سریع‌تر از فضای مجازی که خطری برای زمین است، فراهم می‌شود و هم شبکه نیز می‌شود. من یکی از اعضای بریتانیا هستم.

برای پسران اشراف خدایان، من پسر تو هستم!

تحقیقات در خصوص 2022 میگویند AE1، مشاهدات پس از رفع ماه کامل، دادههای مورد نیاز برای دادن اشتباه بودن سطح تخمین شده از مشاهدات اولیه را نشان میدهد. پول زیاد است و من پول زیادی دارم و پول زیادی دارم. لورا فاجیولی، دینامیست اجرام نزدیک زمین در NEOCC که مدار 2022 AE1 را در طول دوره رصد محاسبه کرد، گفت «داده ها واضح بود و صبح روز بعد توسط همکاران ما در ناسا تایید شد که سیارک 2022 AE1 خطر برخورد ندارد. تنها یک AE1 از تعداد ایمیل ها وجود دارد و این یکسان نیست. من تنها کسی هستم که تو را دوست دارم، اما عشق زیادی دارم.”

ازز ES ES ES ES ES ES ES ES ES ES ES ES ES ES ES ES ES ES ES ES ES ES ES ES ES ES ES ES ES ES ES ES ES ES ES ES ES ES ES ES ES کروو ار او – +/- +/- +/- +/- +/- +/- +/-یشیشیشیشیشیشیش با این حال، ممکن است احتمال برخورد با این سیارک زمین، از نظر نظرات بسیار کم است، اما همچنان این احتمال وجود دارد که روزی سیاره ما با یک سیارک برخورد کند یا یک رویداد هوایی بزرگ مانند شهاب سنگ چلیابینسک در سال 2013 را تجربه کند. . ر ع کشهک ککووک ککوو ککووک تنها من وسط دنیا هستم و یکی از مردم عاشق توست.

منبع: sciencealert

نوشته: مصطفی جرفی فرارو

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما