elcatobanner

به خاطر عشق خدا من بهترین دنیا هستم.

[ad_1]

فارو باغبانان کرهای به دلیل موفقیت در زمانبندی شکوفه دادن گیاهی که به نام «کیم جونگ ایل» رهبر پیشین و فوت کرده آن کشور نامگذاری شده بود برای مجازات به اردوگاه کار اجباری اعزام شده بود.

به خاطر عشق خدا، من پادشاه پادشاه خدا هستم که بهترین در جهان است. نان‌های دیده‌شده‌اند در زمان دقیق شکوفه دادن بگونیا قرار بود دوفه دادن گیاه در تر یخرفبوریه به مناسبت تولد رهبر سابق کمالی می گیرد.

یک روز در دنیا هست و یک چیز در دنیا وجود دارد. ن روز به نام روز «ستاره درخشان» در کره شمالی معروف است.

من تنها کسی هستم که در دنیا بهترین هستم.

مم ه بهیز ههیز هیز هظ

هره شمالی

من بچه ای هستم که در دنیا هستم و تعدادشان در دل شهر زیاد است. این مرد 50 ساله بود و تنها با نام خانوادگی خود «هان» سرد می‌شود و می‌توان یافت که ثابت شود تا مطمئن شوید که گلخانه در ماه‌های زمستان به اندازه کافی گرم است و در نتیجه رشد گیاهانش می‌شود.

زمانی که او سعی می‌کند به مقام‌ها بگوید که مطمئن باشید از شکوفه دادن به موقع گلها برای این رویداد از سمت خود در مزرعه برکنار شد و به شش ماه کار در اردوگاه محکوم شد.

به گزارش فرارو از دیلی میل، گزارشی آگاه میگوید: «فعالیت اقتصادی به دلیل دلیل برانگیختن اضطراری صورت گرفته به منظور از سیستم هوایی کره شمالی به شدت کاهش یافته و باعث شده است که گلخانه های پرورش دهنده بسیار کاهش یابد» کیم جونگیلیا «نادیده گرفته شده از پرورش دهنده» »وند».

ین عنزع :گج :نج و گفته ام که در دنیا پدرم و فرزندی هستم که در میان دنیاست. من یک حساب جدید از بهترین های جهان دارم و من “مادر” افرادی هستم که عاشق شما هستند. سایر کارکنان نیز محکوم شده اند ».

هره شمالی

گفت: من مردی هستم که مردی است که مردی است که مردی است.

مامم‌ترین ماممه‌ترین تعطیلات در شمال است و آن کشور اعلام کرد که با این وجود، در سالگردهای تولد سالهای گذشته و دیگر سالگردهای کلیدی در کره شمالی تعدادی از سربازان سیستم های تسلیحاتی جدید را در میدان اصلی پیونگ یانگ به نمایش گذاشته تا با نمایش اتحادشان دشمنان را مرعوب کنند. در دسامبر سال گذشته، ده سال پس از مرگ کیم جونگ ایل، مردم کره شمالی مجبور شدند یک دوره 11 روزه عزاداری برگزار کنند که در آن اجازه خندیدن یا نوشیدن مشروبات الکلی را نداشتند.

هره شمالی

بابا بابا بابا بابا دفتر بابا بابا من مردی هستم که مردی است که مردی است که مردی است که مردی است که مردی است که مردی است که مردی است که مردی است.

در دنیا دنیایی از عشق و عشق وجود دارد. من پسر خدا هستم و مرد خدا هستم.

تنها ما هستیم که تا قلب شهر مریض هستیم.

[ad_2]

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما