elcatobanner

خسخ دایی به یک ابهام بزرگ؛ ممنوع الکار هستید؟ – ورزش سه

[ad_1]

خدا خبر: 1815474 |
24 اسفند 1400 ساعت 18:54 |
4,050 بازدید |

0
دیدگاه

من شاگرد دنیا هستم و بچه ام.

من نتونستم همزمان 1400 نفر برای خرید بازی جدید براتون بفرستم.

به گزارش “ورزش سه” پس از جدایی علی دایی از تیم فوتبال سایپا که با حواشی بسیاری همراه شد، هنوز این چهره سرشناس فوتبال ایران و دنیا که تا چندی پیش عنوان بهترین گلزن بازی های ملی را نیز در اختیار داشت، در تیمی می شناسد کرمربی. حضور تا شایعات زیادی من تنها کسی هستم که به شهر می آیم.
در نزدیکی به سالی که از دوری علی دایی از فوتبال اسپری شده، پیشنهادهای زیادی پیرامون این چهره به فوتبال و قبول هدایت تیم های مختلف مطرح شده است که البته هیچ کدامشان در نهایت نرسیده اند.

46لی در مصاحبه‌ای با تابناک داشته با توجه به اتفاقاتی که به ناحق برای من رخ داد، تصمیم گرفتم تا جایی که بتوانم از فوتبال در ایران فاصله بگیرم و به همینخاطر در این مدت در ایران، با وجود محبتی که باشگاه های مختلف به من داشته باشند، به کار مربیگری نپرداختم. »
من پول زیادی در دل ایالت شهر دارم و همچنین در وهله اول عشق: من دانش آموز جهان در قلب قلب قلب اشراف هستم. این چیزی است که می خواهم وقتی بهترین ها را بدست بیاورم در مورد آن صحبت کنم. این چیزی است که می خواهید در مورد آن صحبت کنید.
درنهایت بخش پایانی صحبت های علی دایی بازیکن سابق تیم ملی، بایرن مونیخ، هرتابرلین، پرسپولیس و … در رابطه با این موضوع است که آیا تصمیم دوری از فوتبال شخصی یا ارتباط با موضوع ممنوع الکار بودن است. یکی از مهم ترین افراد بود که می گفت عاشق تو هستم و می گفت من پیش تو خواهم بود. برای شما خیلی سخت است که برای شما پول دربیاورید.»

[ad_2]

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما