elcatobanner

ریپورتاژ: ساده روش

ریپورتاژ آگهی – رپرتاژ آگهی مانند مطالب عادی در آرشیو سایت قرار می گیرد و بصورت همیشگی در سایت باقی می ماند و باعث جذب افراد و کاربران به برند و محصولات شما می شود. علاوه بر این به دلیل هوشمند بودن، فراگیر بودن و ماندگاری به صورت شبانه روزی باعث دیده شدن بیشتر خواهد شد. رپورتاژ شما در 24 ساعت اول انتشار در صفحه اصلی سایت نمایش داده خواهد شد و بعد از 24 ساعت ممکن است به صفحات آرشیو انتقال یابد. همان گونه که چندین بار در این مطلب اشاره کردیم، رپورتاژ آگهی یکی از بهترین راههای موثر در سئو سایت است. لینک سایت خود را قرار دهید و کاربر را تشویق کنید که وارد سایت شما شود. این ابزار میتواند فعالیت های لینکی مجاز یک وب سایت را بررسی کند. زمانی که لینک معرفی شما، روی وب سایت های پر مخاطب و پر بازدید قرار گیرد، کاربران بیشتری به سمت وب سایت شما جذب شده و سئو آن بالا میرود. رپورتاژ یا رپورتاژ باعث میشود که مخاطبان به صورت دائمی به وب سایت شما جذب شوند. ولی در واقع این گونه نیست و رپورتاژ خبری در خیلی از موارد دیگر مانند معرفی یک محصول یا خدمت در رسانههای پرمخاطب کاربرد دارد.

همهی این موارد را می توان تاثیر ریپورتاژ آگهی در سئو دانست. زمانی که شما یک ریپورتاژ مینویسید باید حتما آن را در سایتهایی با رتبههای بالا منتشر کنید تا بازدیدکننده و مشتری شما نیز بیشتر شود. کم نیستند کسانی که سردرگم در متن های طولانی و طویل و گفت و گو های گیج کننده در مورد لینک بندی داخلی , لینک بندی خارجی و سئو تکنیکال و کلاه های رنگ و رنگ و کپی رایتنیگ شده اند و با اطمینان و اعتماد هزینه های زیادی خرج این موضوعات کرده اند و در آخر هم بعد 1 سال نتیجه ای که نگرفته اند هیچ حتی با کمال تعجب نظاره گر رشد رقبای خود شده اند که یک دهم هزینه آن ها را هم نکرده اند. هرکسی تقریبا هر نیاز و سوالی داشته باشد حتما به گوگل سری میزند و گوگل هم با فراهم آوردن نتایج مناسب و مطلوب اعتماد عموم مردم را به دست آورده است. به طور کلی شما می توانید خدمات ریپورتاژ و بک لینکی که درچه در ایران چه خارج ایران از شرکت ها و افراد مختلف ارائه می شوند را در دو سر یک طیف قرار دهید که یک سر آن خدمات ارزانی هستند که با قیمت بسیار ارزان خود شما را وسوسه به خرید می کنند درحالی که نه تنها برای شما مفید نیستند بلکه در اکثر موارد مضر هم هستند , این خدمات را حتی اگر به رایگان هم دریافت کنید باز هم گران است !

از آن جایی که ریپورتاژ آگهی یک متن مفید برای افراد می باشد افراد دوست دارند تا اطلاعاتشان را کامل کنند و به دنبال خواندن ریپورتاژ آگهی های مختلف می باشند به علاوه کلمات کلیدی و لینک هایی که در ریپورتاژ آگهی خود قرار می دهید باعث افزایش ترافیک سایت میشود وهمچنین امتیاز بالایی را از طرف گوگل دریافت می کنید. در تبلیغات اینترنتی شما میتوانید با استفاده از انتشار رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری در سایتهای پربازدید که مخاطب هدف شما در آنجا حضور دارد، اطلاع رسانی و برنامه تبلیغاتی خود را پیاده کنید. رپورتاژ خبری در حوزه تبلیغات اینترنتی به عنوان یک گزارش یا مصاحبه برای معرفی برند یا اشخاص در سایتهای معتبر و پربازدید استفاده می شود و یکی از بهترین روشهای تبلیغات و برندینگ می باشد که تمامی برندها برای معرفی محصولات و خدمات خود از آن استفاده می کنند و دارای تاثیرگذاری بالایی می باشد که نوعی تبلیغ غیرمستقیم است و کاربر به عنوان مقاله آن را مشاهده کرده و به آن اعتماد میکند .

تعرفه رپورتاژ در سایتهای ایرانی از 200 هزار تومان تا 2.5 میلیون تومان بسته به سایت، متفاوت است. برای نوشتن یک رپورتاژ آگهی جذاب علاوه بر موارد گفته شده در قسمت قبلی باید نکات مهم دیگری را در نظر داشته باشید. زمانی که شما تصمیم گرفتید که رپرتاژ آگهی بنویسید و کاربران بسیاری را جذب سایت همچنین کسب و کار خود کنید ، باید اول اهداف خود را مشخص کنید سپس برنامه ریزی هایی را در این مسیر پیاده کنید تا طبق برنامه جلو روید.توجه کنید که شما باید آن دسته از افراد که با آن ها سرو کار دارید را بشناسید و ببینید که بیش تر به دنبال چه مطالبی هستند تا آن ها را در محتوای خود قرار دهید.پس از مشخص کردن این موارد نوبت به انتخاب عنوان یا تیتر مناسب می رسد که حرف اول را در جذب کاربران می زند.باید توجه کنید در مرحلهی اول عنوان مناسبی را انتخاب کنید عنوانی که جذاب باشد حتما با متن قرار گرفته شما مرتبط باشد همچنین حاوی کلمات کلیدی باشد.پس از انتخاب عنوان نوبت به نوشتن متن ریپورتاژ آگهی می رسد اولین پاراگراف بعد از عنوان بسیار حساس می باشد چرا که اگر بازدید کننده با خواندن متن رضایتش جلب شد تا انتها به خواندن ادامه متن می پردازد در غیر این صورت سراغ ریپورتاژ دیگری می رود.

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما