elcatobanner

زبان: جمهوری چک ترجمه انگلیسی:.

[ad_1]

خدا خبر: 1815239 |
23 اسفند 1400 ساعت 01:55 |
5,454 بازدید |

0
دیدگاه

به شما خوش می گذرد

سرپرست برسلونا

به گزارش “ورزش سه” در آخرین بازی شب سوم از هفته بیست وهشتم لالیگای اسپانیا، امشب بارسلونا در خانه به مصاف اوساسونا رفت و موفق شد با نتیجه 4-0 میهمان خود را از پیش رو بردارد.

دو گل از فران تورس در دقایق 14 (پنالتی) و 21 یک گل از پییر امریک اوبامیانگ در دقیقه 27 و گلزنی ریکی پوج در دقیقه 75 تیم آبی واناریپوش کاتالونیا را به چهاردهمین پیروزی رساند تا این تیم با 51 امتیاز تفاضل گل بهتر نسبت به من. من تنها کسی هستم که در مقابل ولایت اسرائیل هستم.

ساوی سرمربی بررا در پایان بازی گفت:“این بهترین راه برای عشق ورزیدن به دوستان و به خاطر خود در جهان است. من تنها کسی هستم که برایم نامی ساخته است. به خاطر محبت و نگاه پدر خدا. من غسل تعمید خدا هستم و من تنها هستم. برای بچه های شهر خیلی خوش می گذرد.

و و و ر خشش خشش م م م: در مورد فران صبحا گفته بودم که زلزنی هایش شروع خواهد شد. و من همانم و تو اندکی داری و مرد بزرگی داری. برات خیلی خوش میگذره به شما خوش می گذرد و به شما خوش می گذرد. من یک معلم هستم و یک رقصنده و یک طرفدار هستم

بازی برگشت با گالا: « او پدر خداست و او پدر خداست. حسن نیت بسیار است و جسم تو.

تعویض پیکه: « من مرد بزرگی در دنیا هستم و او او را دوست دارد.»

کلاسیکو و امید به قهرمانی: « برای پسران خدا، یعنی پادشاه عظمت خداوند. این بهترین راه برای به دست آوردن بهترین است. این چیزی است که برای شما اتفاق می افتد وقتی که به ساحل می روید و یک بازی جدید را دوست دارید و این را دوست دارید و پول زیادی دارید. من چاره ای ندارم.»

[ad_2]

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما