elcatobanner

زمان انتظار آلبرتا ER باعث می‌شود که بیماران قبل از دریافت مراقبت‌ها را ترک کنند Globalnews.ca

انتظارهای طولانی در اورژانس آلبرتا سال ها مشکل بوده است و اکنون این نگرانی وجود دارد که از ماندن بیماران برای دریافت مراقبت های مورد نیاز خود جلوگیری می کند.

پزشکان اورژانس می گویند زمان انتظار می تواند به طور منظم بیش از هفت ساعت باشد و باعث شود مردم ترک کنند.

با شروع فصل ویروس های تنفسی، انتظار می رود که با سیل مردم به بیمارستان ها با علائم شدید COVID-19، آنفولانزا و RSV، این وضعیت بدتر شود.

دکتر آرون ابی، پزشک اورژانس در بیمارستان پیتر لوید و فوتهیلز در کلگری، گفت: «هر پاییز ما واقعاً بد هستیم، و امسال مثل همیشه بد هستیم.

ابی می گوید این طوفانی از دردسر است. کمبود پرستار وجود دارد که ظرفیت را محدود می کند و همچنین کمبود پزشک خانواده وجود دارد که به این معنی است که بیماران به جای درمانگاه در شرایط اورژانسی مراقبت می شوند و به طور کلی تخت های زیادی برای بیماری های تنفسی موجود نیست.

داستان در زیر آگهی ادامه دارد

او می‌گوید: «امروزه‌ها شب‌ها واقعاً سخت است، زیرا گاهی – مانند شب‌های دیگر – 60 نفر منتظر دیدن بودند و تقریباً غیرممکن است که از این تعداد عبور کنیم و حتی بتوانیم آن را نگه داریم.

شما احساس بدی دارید زیرا می بینید که همه منتظرند و سعی می کنید حرکت کنید اما فقط افراد زیادی را می بینید.

ابی گفت که فقدان مراقبت های اولیه در آلبرتا آنقدر بد است که پزشکان اورژانس بیماری های جدی مانند سرطان را تشخیص می دهند و بیماران مسن را با نیازهای پزشکی پیچیده می بینند. سلامت روان نیز یک مسئله جدی است.

«راستش را بخواهید، ما معمولاً پنج یا شش بیمار روانپزشکی را در یک زمان نگه می‌داریم، فقط منتظرند تا به طبقه بالا بروند. بنابراین هزینه سلامت روان نیز یک مسئله بزرگ است.”

2:49 نیازهای فوری بهداشتی اغلب به معنای انتظار طولانی در آلبرتا است

ابی نگران است که شیوع احتمالی COVID-19 در بخش‌های بیمارستانی می‌تواند مشکل را پیچیده‌تر کند.

داستان در زیر آگهی ادامه دارد

من نگرانم که تا هالووین در وضعیت بدتری نسبت به الان باشیم.»

زمان انتظار ER در آلبرتا توجه زیادی را به خود جلب کرده است. هدر مک فرسون، نماینده مجلس عوام ادمونتون استراتکونا در مجلس عوام در روز جمعه، از دولت فدرال خواست تا اقدامی انجام دهد.

وی گفت: تابستان امسال، 11 اتاق اورژانس در آلبرتا به دلیل کمبود کارکنان بسته شد. “و امروز، ما متوجه شدیم که برخی از کانادایی ها به دلیل کمبود نیرو مجبور به ترک اورژانس های شلوغ بدون درمان هستند. لیبرال ها و محافظه کاران نتوانسته اند از کانادایی ها محافظت کنند.”

1:56 بخش‌های شلوغ اورژانس که باعث هزینه‌های اضافی مراقبت‌های بهداشتی و حجم کار می‌شوند: مطالعه دانشگاه آلبرتا

ویلیام اندرسون ساکن ادمونتون با یک آسیب مغزی تروماتیک زندگی می کند. ماه گذشته، او به طور ناگهانی هنگام شنا در Jamie Platz YMCA در غرب ادمونتون از هوش رفت و با آمبولانس به بیمارستان دانشگاه آلبرتا منتقل شد. او گفت، اما زمانی که به آنجا رسید، عجله به سمت خزیدن کاهش یافت.

داستان در زیر آگهی ادامه دارد

او گفت: “آنها فقط من را در دستگاه قرار دادند (ضمیمه) در حالی که دستگاه ضربان قلب من و من را کنترل می کرد و آنها واقعاً ارتباط خوبی نداشتند.”

اندرسون گفت که او بیش از هفت ساعت در تریاژ بدون داروهایی که معمولاً برای کار دریافت می‌کند، منتظر ماند. بعد از 14 ساعت او آنجا را ترک نکرد. اندرسون گفت همانطور که منتظر بود، دید که مردم از انتظار دست کشیدند و رفتند.

در حال حاضر روند

  • یک زن اخراج شده از کار در بحبوحه خشونت بیگانه هراسی علیه گردشگران آلمانی فیلمبرداری شد

  • رشد دستمزد «خارج از نمودار» پس از گزارش مشاغل، بانک کانادا را در موقعیت سختی قرار می دهد

«تا زمانی که دکتر نرفتم اجازه ندادند بروم. اما ساعت ها طول کشید.»

داستان اندرسون داستانی مجزا نیست. او نگران است که ممکن است دفعه بعد در اورژانس قرار بگیرد.

او گفت: «موقعیت‌های اضطراری باید سریع‌تر از آنچه در اختیار دارند حرکت کنند، اما آنها کمبود نیرو دارند و ما باید آن را برطرف کنیم».

در حالی که برخی افراد ترک کرده اند، دکتر ابی امیدوار است که این پتنت ها ماندگار باشند.

ما آنقدر سرمان شلوغ است که گاهی اوقات عقب می افتیم – اما اینطور نیست که تلاش نکنیم. سعی می کنیم همه را ببینیم.

ما می خواهیم هر کسی را که می توانیم ببینیم. ما فقط منابع محدودی داریم.”

گلوبال نیوز با خدمات بهداشت آلبرتا و وزارت بهداشت تماس گرفت.

کری ویلیامسون، سخنگوی خدمات بهداشتی آلبرتا، گفت: “AHS همیشه نگران است زمانی که یک بیمار از بخش اورژانس خارج می شود بدون اینکه توسط پزشک معاینه شود.” “بیماران هرگز نباید بدون مشورت با کارکنان بخش اورژانس محل را ترک کنند.”

داستان در زیر آگهی ادامه دارد

AHS گفت آخرین داده‌های شورای کیفیت سلامت آلبرتا نشان می‌دهد که تعداد بیمارانی که بدون مراجعه به اورژانس اصلی شهر ترک می‌کنند نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

ویلیامسون به داده های موسسه کانادایی اطلاعات بهداشتی اشاره کرد که نشان می دهد طول کلی اقامت در بخش اورژانس آلبرتا برای بیماران بستری شده به طور قابل توجهی کمتر از انتاریو، بریتیش کلمبیا و کبک است.

توجه به این نکته ضروری است که بیمارانی که در بخش اورژانس منتظر هستند هنوز توسط تیم‌های اورژانس ما تحت مراقبت دقیق قرار می‌گیرند. در این مدت، بیماران می‌توانند داروهای ضد درد دریافت کنند، به پرستار یا ارائه‌دهنده مراقبت‌های دیگر مراجعه کنند، یا تحت یک یا چند آزمایش آزمایشگاهی یا رادیولوژی قرار گیرند. روش ها (به عنوان مثال، اشعه ایکس)،” AHS اضافه کرد.

بیماران یا مجروحان شدید همیشه به سرعت دیده می شوند.

تا زمان انتشار، استان پاسخی نداده است.

2:21 زمان انتظار آخر هفته در Red Deer ER در حال افزایش است

© 2023 Global News، بخشی از Corus Entertainment Inc.

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما