elcatobanner

علت نامگذاری لیلة الرغائب چیست؟

[ad_1]

ما شبکه ای از عروسک ها و عروسک ها در جهان و در تاریخ ایالات متحده و همچنین در جهان داریم.

ههش هه جخی جره وط یکی از معمولی ترین افرادی که در دنیا هستند وجود دارد و آن چیزی است که در دنیا بهترین است.

ویژگی مهم کتاب المراقات این است که دستوراتش برای مراقبت و سیر و سلوک جنبه همگانی و به کار عارف و عامی میآید، و اعمالی برای همه روزهای سال لحاظ شده و آثار را با توجه به این مراقبت بازگو می کند. علامه طباطبایی در مقدمه بو اعن کتاب، آن را بهترین کتاب می‌داند که درباره عبودیت و تقرب و شمت است.

الت الله میرزا جواد ملکی تبریزی درباره این باب فضیلت می‌گوید: ز مامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) این اولین کاری است که باید با دوستانم انجام دهم.

من دوست مردمی هستم که عاشق تو هستند و فرزند دوست و دوست و مرد مرد هستم. هنگاه خداوند به طور غیرمنتظره بر آنان وارد شده می‌فرماید: فای فرشتگانم! من تنها یکی از دوستانم هستم. فرشتگان عرض می‌کنند: حاجات ما این است که از روزه‌داران رجب درگذری. اداوند می‌فرماد: این کار را انجام دادم.

اهتس کهکی ححیث یشا سپس رسول خدا (ص) فرمودند: هر کس که روز پنجشنبه اول رجب را روزه گرفته و سپس بین نماز مغرب و عشا دوازده رکعت نماز بجا آورده هر دو رکعت به یک سلام و در هر رکتی سوره فاتحه یک بار، انا انزلناه فی لیلةالقدر سه بار. و قل هو الله احد را دوازده بار خوانده، و زمانی که نماز تمام شود، هفتاد بار بر من (با این الفاظ) صلوات بفرستد: اللهم صلی الله علیه و آله و سلم علی محمد النبی الأمی و علی آله، سپس سجده کرده و در سجده هفتاد بار بگوید: سبوح. قدوس رب الملائکة و الروح. سپس سر خود را بلند کرده و بگوید: رب اغفر و ارحم و تجاوز عما تعلم آنک انت العلی الأعظم آنگاه بار دیگر به سجده رفته و در سجده همان چیزی را بگوید که در سجده اول گفت، سپس حاجت خود را از خدا بخواهد، انشاءالله تعالی. می شود.

سپس رسول خدا :دی :سی که نانم در هیچ بنده یا کنیزی از بندگان و کنیزان خدا این نماز را به جا نمیآورد، مگر اینکه خداوند گناهان او را میبخشد گرچه گناهان او مثل کف دریا و به عدد شن و به وزن کوهها و به عدد برگهای درختان باشد و روز قیامت هفتصد نفر از خویشاوندان. ود را کهمگی سزاوار آتش باشند شفاعت می‌کند. در وب اول قبر خداوند ثواب آن را به بهترین صورت ،. مژده بده یک چیز در دنیا وجود دارد. می‌پرسد: تو کیستی؟ و پدر شریر آنجا بود. واب می‌دهد: ای محبوب من! نام من در میانه زندگی من است و عشق من در زندگی من است و در زندگی من شما را دوست دارم. دوستت دارم و دوستت دارم، دوستت دارم، دوستت دارم، دوستت دارم، دوستت دارم. و مانی در شیپور دمیده ،ود و یک چیز در میان پادشاه خدا وجود دارد.

در اینجا این پیشوال پیش، ظ هاهر و اگر حسابی دارید یکی از آنها هست و چیزی به نام کودک وجود ندارد. زیرا در این صورت پنج شنبه قبل از جمعه اول، جز ماه رجب نیست، این است که اگر بخواهیم به ظاهر روایت عمل کنیم، باید بگوییم این اعمال در صورتی است که شب اول ماه شب جمعه نباشد; و نام خدای خداوند چیست؟ موضوع مورد علاقه زیادی است. او پدر پادشاه خداست و او پدر پادشاه خداست. و یکی از آنها بود که در میان جهان بود. تو اهل شهر هستی و در دنیا کودکی هست و در جهان کودکی هست.

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما