elcatobanner

مشاوره کنکور 1401 – با این نکات مشاور نیاز ندارید – کنکور کمپانی

با ثبت نام با در طرح ویژه مشاوره و برنامه ریزی شما تا روز کنکور به صورت رایگان انجام می شود. همچنین لازم است قبل از اینکه مشاور برنامه ریزی کنکور برای شما برنامه ریزی کند اطلاعات کاملی از وضعیت و شرایط فعلی شما، توانایی ها، نقاط ضعف و قوت و سایر موراد لازم در اختیار داشته باشد تا بر اساس آنها و با توجه به اصول برنامه ریزی، بهترین برنامه درسی برای کنکور یا برای امتحانات پایان ترم را طراحی کرده و به شما تحویل دهد. برنامه ریزی دقیق حتی شامل منابع درسی و دروسی که باید مطالعه شوند نیز می شود. بدین ترتیب دانش آموز در یک قالب منظم و دقیق خود را برای کنکور آماده می نماید. بنابراین شما بر اساس نیاز خود می توانید هر روز و یا در فواصل زمانی منظم با مشاور خود در ارتباط باشید. مهم ترین عامل برای داشتن ساعت مطالعه بالا و مداوم حفظ انگیزه است که مستلزم مشاوره انگیزشی تحصیلی می باشد. برنامه ای که برای یک داوطلب با میانگین ۱۵ ساعت مطالعه در هفته مناسب است با برنامه ای که برای یک داوطلب با میانگین ۹۰ ساعت مطالعه در هفته طراحی شده کاملا متفاوت است. اگر تاکنون به طور متوسط ۱۵ ساعت در هفته مطالعه داشته اید، ناگهان تصمیم نگیرید که هفته بعد ساعت مطالعه خود را به ۹۰ ساعت در هفته افزایش دهید.

ممکن است یک دانش آموز یا داوطلب کنکور به علت های مختلفی از جمله وابستگی زیاد به شبکه های اجتماعی و اتلاف وقت در اینترنت، خواب کم یا زیاد، عدم تمرکز حواس، کندخوانی، اهمال کاری و امروز و فردا کردن، عدم تعادل در مطالعه دروس مختلف، برنامه ریزی نامناسب و ده ها دلیل دیگر تاکنون نتوانسته است ساعت مطالعه مفید خود را افزایش دهد و یا اگر افزایشی داشته موقت بوده و پس از مدتی مجددا کاهش یافته است. با این وجود، اگر تاکنون تجربه ای در زمینه برنامه ریزی کنکور نداشته اید و با اصول و روش های برنامه ریزی برای کنکور آشنایی ندارید بهتر است برنامه ریزی دقیق درسی خود را به بهترین مشاور کنکور بسپارید. منظور از ساعت مطالعه تعداد ساعات مفیدی است که در حال مطالعه متن کتاب درسی یا کمک درسی و جزوه هستید و یا در حال حل تمرین و تست زنی هستید. بنابراین منظور ما از بهترین مشاور کنکور تنها شخصی نیست که رتبه ۱ تا ۱۰ کنکور را اخذ کرده است بلکه در کنار موفقیت عالی که در کنکور کسب کرده، الباقی خصوصیات دیگر که بسیار مهم و سرنوشت ساز است را باید دارا باشد، چه بسا یک مشاوری که خود، رتبه تک رقمی داشته است اما نتواند با شما ارتباط خوبی برقرار کند وقادر به تشخیص استعداد و علایق شما نباشد، و آگاهی کافی از روش یادگیری انسان نداشته باشد و …

اردوی نوروزی از جمله خدماتی است که فقط برای دپارتمان کنکور ارائه شده است و در این دوران که زمان زیادی نیز تا کنکور سراسری نمانده است,دانش آموزان با شرایط ویژه ای برای این آزمون آماده می شوند.در اردوی نوروزی کلاس ها,آزمون ها روش های تست زنی به شیوه درستی انجام می شود که برای دانش آموزان بازخورد خوبی را به ارمغان بیاورد. موفقیت در کنکور سراسری لازمه های زیادی دارد و دانش آموزان باید به درستی در این مسیر گام بردارند تا بتوانند بهترین نتیجه را از زحمات خود به دست بیاورند؛ در این یکی از مهم ترین موارد یعنی بهترین مشاور کنکور را بررسی می کنیم. به همین دلیل توصیه می کنیم مشاور کنکور خود را حتما از بین رتبه های برتر کنکور که تجربه موفقیت در این آزمون را داشته و در عین حال تعهد و تخصص کافی در زمینه مشاوره کنکور دارند انتخاب کنید. همچنین نتایج خوب دانش آموزان، پیشرفت تحصیلی اونها، رشد شخصیتی، افزایش نمرات و تراز و در نهایت کسب رتبههای برتر کنکور تجربی و کنکور ریاضی توسط دانش آموزان این مشاور کنکور دلیل بر تخصص و تجربه بالای معین فلاح در مشاوره کنکور و همچنین مشاوره پایه هست.در ویدئو زیر نظر چند نفر از دانش آموزانی که با شرکت در جلسات مشاوره کنکور با معین فلاح موفق به قبولی در رشته پزشکی و دندانپزشکی و رشتههای مهندسی شدهاند رو درباره ایشون و دپارتمان مشاوره تحصیلی بارسا مشاهده میکنیم.

لازم به ذکر است که مشمولین سهمیه ایثارگران می بایست برای قبولی در کد رشته محل های مورد نظر، حداقل 70 درصد نمره گزینش آزاد در آن رشته محل را کسب نمایند. استفاده از مشاوره تحصیلی کنکور و داشتن یک مشاور تحصیلی خوب و دلسوز که از رتبه های برتر کنکور بوده و تجربه موفقیت در کنکور را داشته ضروری است. مشاوره تحصیلی شهداد کدومه! با پشتیبانی های مستمر و سنجش روند تحصیلی دانش آموز، نقاط قوت و ضعف را مشخص می کند و فرد را به سمت افزایش توان مطالعاتی و قدرت تست زنی سوق می دهد. چند درصد دانش آموزان از مشاوره تحصیلی خارج از مدرسه استفاده می کنند؟ بنابراین به هیچ وجه از این گونه برنامه های آماده که در یک کانال برنامه ریزی کنکور تلگرام یا در برخی سایت های کنکوری به فروش می رسند استفاده نکنید زیرا هیچ توجهی به شرایط خاص و تاریخچه مطالعاتی شما نداشته و صرفا یک نسخه کلی برای همه دانش آموزان یا داوطلبان کنکور تجویز می کنند. زیرا مسائل شیمی به طور معمول به صورت ترکیبی طرح می شوند.

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما