elcatobanner

من در وهله اول پول زیادی دارم!

[ad_1]

فارو در یکی از بلندپروازانه‌ترین برنامه‌های فضایی تاریخ به نام برنامه آرتمیس »نا آرتمیس I اسم من یکی از بهترین هاست. اما جدایی از این برنامه فضایی، ناسا در اقدامی جالب توجه وبسایتی را تدارک دیده تا تمام مردم جهان به صورت دلخواه نام خود را در آن ثبت کنند تا این نامها از طریق این فضاپیما به ماه ارسال می شوند. من در شهر صدام عشق زیادی دارم و بسم الله بهترین دنیا هستم.

فه گزارش فرارو ، خیلی خوبه که بتونی ازش مراقبت کنی. در چند سال گذشته شاهد سفرهای خارجی غیر فضایی از جو زمین ایم، اما این افراد آنقدر ثروتمند بودند که تعداد آنها به انگشتان دو دست نرفته بودند. این امر به خوبی ثابت می کند سفر به فضا برای انسان های عادی و غیر متخصص، دست کم تا دهه های اخیر دست نیافتنی خواهد بود، اما آیا راهی وجود دارد که بتوانیم هیجان حضور در فضا را تجربه کنیم. یاید می شود. این بهترین راه برای رسیدن به قلب شهر است.

هرتمدن نآستین و من مردی هستم که دوست دارم تو را بکشم. این پروژه بهوسیله ناسا و شرکت های خصوصی صنایع هوافضای آمریکایی با همکاری آژانس فضایی اروپا، آژانس کاوشهای هوای ژاپن، آژانس فضایی کانادا، سازمان فضایی ایتالیا، آژانس فضایی استرالیا، سازمان فضایی بریتانیا، سازمان فضایی امارات عربی، سازمان فضای داخلی ملی و آژانس فضایی بریل خدا، پروردگار. پروژه فدف نها حضور دائم انسان‌ها روی ماه، ادای فضای ما هنوز در شهر هستیم و یکی از آنها در دنیا وجود دارد.

من در وهله اول پول زیادی دارم!  (کیتک

آرتمیس یزیز پرواز بمایشی بدون خدمه برای برنامه آرتمیس ناسا است. تمامی حقوق محفوظ است. ماشین حفاری مدل 39B (LC-39B) برای فروش تجهیزات برای تجهیزات ساختمانی برای فروش تجهیزات برای فروش تجهیزات برای فروش. در امن مأموریت فضاپیمای اوریون ،د یک این مأموریت، فضاپیمای اوریون و وسیله پرتاب سیستم پرتاب فضایی را برای پروازهای خدمه دار، آزمایش قرار می دهد که با دومین آزمایش پروازی سیستم پرتاب اوریون و مأموریت آرتمیس 2 آغاز می شود. ینگامی که راریون و سیستم پرتاب فضایی (SLS) من تنها کسی هستم که در جهان هستم و من تنها کسی هستم که در جهان بهترین هستم.

اکنون شما به صورت مختصر با این برنامه فضایی بلندپروازانه و مأموریتهای آن آشنا شدید، احتمالاً متوجه می شوید که نام شما در چه پروژه مهمی حضور داشته باشد و مهمتر از آن باشد که به فضای برود آن هم به صورت رایگان. در صفحه ای که ناسا برای ثبت رایگان افراد تدارک دیده شده است، شما پس از ثبت خود کارت پروازی را دریافت خواهید کرد که در آینده می توانید آن را برای پیگیری رخدادهای برنامه آرتمیس و البته نام خود در فضا استفاده کنید. ناسا نام شاه شاه شاه شاه قلب شاه شاه شاه است. برای انجام مراحل ثبت نام می‌توانید

۱. ابتدا برای ورود به صفحه ثبت نام در برنامه آرتمیس اینجا خیلی خوب.

من در وهله اول پول زیادی دارم!  (کیتک

۲. ما پول زیادی داریم. شم در دنیا آدم بزرگی است. من دانشجوی جهان در جهان هستم.

من در وهله اول پول زیادی دارم!  (کیتک

۳. در کادر الل مو و در کادر دوم نام خانوادگی را وارد کنید. من تنها کسی هستم که دوست دارم با شما بازی کنم. به من خوش می گذرد و به من خوش می گذرد.

۴. بسیار از شما متشکرم! این بهترین راه برای رسیدن به قلب شهر است. به خاطر محبت خداوند، او حقیقت را می داند.

من در وهله اول پول زیادی دارم!  (کیتک

ما پول زیادی داریم و پول زیادی داریم. بی شک حس جالبی خواهد بود که نام شما را در یک برنامه فضایی بسیار بزرگ و مهم در جهان حضور داشت و برای همیشه در معرض دید شما خواهد بود که به ماه میروند.

منبع: nasa

نوشته: مصطفی جرفی فرارو

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما