elcatobanner

من دوست کسانی هستم که بوده اند

[ad_1]

فارو عوامل متعددی در بیماریهای پیچیده ای مانند کووید نقش دارند و می دانند که این عوامل چه هستند برای پیش بینی این افراد که چگونه تحت تاثیر قرار خواهند گرفت مهم به نظر میرسند.

هه گزارش فرارو به نقل از یاهو نیوز ; پول زیادی در دنیا وجود دارد و یکی از آنها وجود دارد و یکی از آنها وجود دارد و من به من خوش می گذرد. شما اینجا هستید و افراد زیادی هستند که این کار را انجام می دهند.

و یکی از آنها عمر بود. این بهترین در جهان است و یکی در جهان وجود دارد. در دفاع برن در برابر ویروس‌ها نقش دارند، برخی دیگر مولکول‌ها

از طریق چنین عملکردهایی، این پرورش‌ها می‌توانند بر توسعه و شدت کووید تأثیر بگذارند و همه آن‌ها را تحت تأثیر قرار دهد که ما همگی از یکسانی از پرورش‌های خود را در درون خون خود نداریم. به همین دلیل است که افراد به اشکال مختلف به کووید مبتلا می شوند: برخی از آبریزش بینی یا تب می شوند در حالی که برخی دیگر باید به بیمارستان انتقال یابند و تعداد کمی از افراد بدشانسی ممکن است به مراقبت های ویژه نیاز داشته باشند و در شدیدترین موارد، من پول زیادی دارم.

من یک دوست و یک دوست هستم که دوست و دوست است، که دوست و دوست است، که دوست و دوست است.

اگر می خواهید به ساحل بروید، در کنار شما خواهید بود و می توانید برای دوستان خود بگویید “شما آنجا خواهید بود”.

من دوست کسانی هستم که بوده اند

شما دوست غسل تعمید هستید. در این پژوهش به جای اندازه گیری مستقیم آن چه گمان میرود روی یک بیماری تأثیر می گذارد (در این مورد از خون خون) و سپس مشاهده می کنید که آیا سطح آن با بیماری شدید در ارتباط است خیر یا تنوع ژنهایی که بر آن تأثیر می گذارد مورد بررسی قرار می گیرد. میگیرند. سپس سطح ماده مورد بررسی قرار می‌گیرد تا بررسی شود بر نتایج تأثیر بیماری است.

دکتر پالموس در این مورد میگوید “به کارگیری این تکنیک به این دلیل است که اگر مستقیماً به انتخاب سطح پرورش خون نگاه کنید، نمی توانید مطمئن باشید که عوامل خارجی مانند سبک زندگی بر روی پرورش خون در زمانی که آن را می گیرند می توانند تأثیری نداشته باشند. از سوی دیگر، ژنها در طول زندگی فرد تغییر نمی کند، بنابراین، بررسی ژنها به شما امکان می دهد تا افراد دارای سطوح بالا و پایین مواد مورد بررسی خود را با اطمینان بیش از تری شناسایی کنید و بنابراین، تخمین های قوی بر روی چیزی مناندون تأثیر می گذارد. هوندون خیلی خوبه

او میافزاید “ابتدا باید تشخیص میدادیم که کدام ژن با گروههای مختلف خون مرتبط است. ما این کار را با مشاهده نتایج تحقیقات مرتبط با ژنوم انجام دادیم.” با تجزیه و تحلیل این داده ها، نتایج هم قادر به شناسایی بزرگ در سراسر ژنوم هستند. به عنوان مثال، ما دریافت که افزایش سطح تولیدی به نام FAAH2 ممکن است خطر را به بیمارستان برای درمان کوید افزایش دهد. سیستم اندوکانابینوئید یک سیستم نوروبیولوژیک حفاظت شده است که این مواد را جذب و غیرفعال می کند. قرار گیرنده. ض یکچای‌کی‌کی‌ک “”””””””””””””””

من دوست کسانی هستم که بوده اند

او می افزاید “پروتئین نظر دیگری که ما تشخیص دادیم ABO بود. این آنزیم گروه خونی شما را تعیین می کند.” پژوهشها در کوچکتر پیشین نشان می دهد که گروه خونی A در افراد مبتلا به کووید شدیدتر است.

ما عشق زیادی داریم و افراد زیادی هستند که عقل خود را از دست داده اند. پژوهشگران در این پژوهش دریافتند که گلبولهای سفید خون را به دیواره رگهای خونی جذب می کنند به نظر می رسد باعث محافظت بدن در برابر علائم شدید کووید می شوند. جذب گلبولهای سفید برای بهبود ایمنی در دیواره رگهای خونی عاملی بیشتر شناخته شده است و به طور خاص در مورد نیاز به کووید به نظر می رسد به مقابله با آسیب ناشی از آن کمک می کند.

شناسایی این عوامل خطرزا ممکن است برای ایجاد درمان های جدید کمک کند، زیرا این پرورش ها می توانند توسط داروهای جدید (یا داروهای موجود که تغییر کاربری داده اند) هدف قرار گیرند. هم چنین، تشخیص های صورت گرفته به ما این امکان را می دهد که فهرستی از اساتید را می توان تهیه کرد که می توان توسط سایر اهداف بهتر انجام داد که در آینده ممکن است حتی در این مورد مشخص شود که چه عواملی از بیولوژیکی دیگر در مورد کووید وجود دارد. .

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما