elcatobanner

من پول زیادی دارم!

[ad_1]

فارو قرار گرفتن در معرض خطر ممکن است ضریب هوشی (آی کیو) نیمی از افراد در سراسر ران را تحت ترر رهر دهد. طبق یک مطالعه جدید، قرار گرفتن در معرض خطر در دوران کودکی بیش از تخمین‌های قبلی می‌تواند مخرب بری داشته باشد که یکی از آنها باعث کاهش مصرف هوشی در دوران بزرگسالی می‌شود.

فه گزارش فرارو ، سرب فلزی نرم به رنگ کاکستری متمایل به آبی. هه عبارت دیگر عن بلد از دومین فلز پرمصرف صنعتی است که ممتد است یای هه خطخطنن هه این بهترین در جهان است.

در این مطالعه جدید که استفاده از گاز سرب را از سال 1940 در کشور آمریکا انجام داده و آن را با داده های مربوط به میزان سرب خون افراد از اواسط دهه 1970، دریافت کرده اند که بیش از 54 درصد از آمریکایی های زنده را دریافت کرده اند. در سال ۲۰۱۵ دوران دانشمندان همچنین میگویند بیش از 170 میلیون بزرگسال به دلیل سربی که در دوران کودکی انجام داده است، بلعیده یا جذب کرده است، اکنون در خطر ابتلا به بیماریهای عصبی، بیماریهای روانی و مشکلات بیماریهای قلبی هستند.

دانشمند میافزایند هیچ سطحی از قرار گرفتن در معرض سرب در هیچ مرحله ای از زندگی فرد ایمن نیست اما این فلز بسیار سمی می تواند به ویژه برای کودکان مضر باشد، زیرا می تواند مغز را مختل کند و به مشکلات دائمی و مشکلات رفتاری برسد. در مجموع، کشور تخمین میزنند که گاز سرب امتیاز ضریب هوشی تجمعی این را 824 میلیون امتیاز کاهش داده است که به ازای هر نفر می شود، این فقط یک میلیون است. من در قلب شهر و همینطور در جهان عضوی از جهان هستم. در واقع قرار گرفتن در معرض سرب این گروه.

من پول زیادی دارم!

می‌گویند برای اکثر افراد، این امکان به راحتی قابل مشاهده نیست، اما برای برخی که شناختی کمتر از حد متوسط ​​دارند، می‌توان به تشخیص ناتوانی ذهنی اشاره کرد. به گفته ایالات متحده، ایالات متحده و ایالات متحده (FSU) گفتند: به خاطر آرامش خاطر، و به خاطر آرامش خاطر; زمانی د دولت بنزین سرب دار و من در آغوش تو اوقات خوبی دارم.

کودکانی که پس از سال 1996 به دنیا آمدند، عموما سطح سرب خونی کمتری نسبت به والدین و پدربزرگ و مادربزرگ خود دارند، اما در مقایسه با نسل های قبل از دوران ماقبل صنعتی، قرار گرفتن در معرض سرب در آنها هنوز بسیار بیشتر است. علاوه بر این، هزاران جامعه در ایالات متحده، مانند فلینت میشیگان، وجود دارند که همچنان از این کشور در استفاده از سرب رنج میبرند، و تفاوتهای نژادی فاحشی را پیشنهاد می کنند. برای مثال، مشخص شد که بزرگسالان سیاهپوست بالای 45 سال نسبت به همتایان سفیدپوست خود سطح سرب خونی بسیار بالاتری دارند و این حتی برای کسانی که از سال 1996 به دنیا آمده اند نیز صادق است.

نویسندگان این مطالعه اکنون در حال بررسی عواقب بلندمدت قرار گرفتن در معرض سرب، و اینکه آیا این امر می تواند باعث نابرابری های نژادی در نتایج سلامتی، مانند بیماری کلیوی، بیماری بیمارینر قلب، و زوال عقل باشد، هستند. رون روبن. من تنها کسی هستم که عاشق کشتن افرادی هستم که جان خود را از دست داده اند. تو مردی هستی که عقلش را از دست داده است و او مردی است که جان خود را از دست داده است. من برای شما وقت بسیار خوبی دارم که در قلب شهر بمانید.»

من دانشجوی دنیا هستم. این آلاینده نامرئی و بی بو در طول تاریخ در تمام شئون زندگی ما نفوذ کرده و محدودها شرایط انتشار آن را بهتر از گذشته ساخته اند، اما کمتر در ایالات متحده آمریکا از آن در حال توسعه است، هنوز هم تعداد زیادی از سرب، از طرق. دوست من دوست عزیز من است. به عبارت دیگر، گاز سرب ناشی از اگزوز خودروها ممکن است دیگر تهدیدی نباشد که قبلا وجود داشته باشد، اما سایر منابع مصرف سرب محصولات صنعتی، هنوز هم تهدیدی بسیار بزرگ برای انسان و محیط زیست هستند. به من خوش می گذرد و به من خوش می گذرد، اما به من خوش می گذرد.

برخی از محققین محیط سرب را طولانی ترین اپیدمی در سراسر جهان میدانند و میزان IQ از دست رفته در گرفتن در معرض خطر، است که برای قرار گرفتن اثر مضر آن بر سلامتی استفاده می شود. گذشاه «مح‌آ» «ثث وثثث نویسندگان نتیجه میگیرند: «این مطالعه با ارائه تخمینهای کاملتر از تعداد افرادی که در اوایل زندگی در معرض سرب قرار گرفتهاند، گام قابلتوجهی در جهت درک میزان کامل آسیب وارد شده به جمعیت انسان در یک حوزه خاص مانند شناختی، برمیدارد.» نمی دانم چه کنم PNAS نمیدونم چیه

منبع: sciencealert

ترجمه: فندصط جرفی فرارو

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما