elcatobanner

نماینده ایران: مردم برای خرید نان باید مهمانی بگیرند!

[ad_1]

عبدالناصر درخشان نماینده مردم ایرانشهر و سرباز در مجلس با اشاره به قیمت نان در این منطقه گفت: مشکل دیگر این است که مردم در ایران برای خرید نان از نانوایی پارتی بگیرند؛ 10 هزار تومان. و شاهد صف های طولانی در نانوایی ها هستیم.

به گزارش شفقن، نماینده مردم و سربازان ایران در مجلس شورای اسلامی با خودداری شرکت های حمل و نقل از حمل آرد به ایران به دلیل افزایش هزینه ها، افزود: عدم مدیریت در مجتمع های محلی و منطقه ای باعث شده تا مردم بیشتر به تهیه نان بپردازند. به قیمت 10000 تومان.

عبدالناصر درخشان در خصوص وضعیت مناطق محروم سیستان و بلوچستان گفت: زیرساخت های سیستان و بلوچستان مشکلات زیادی دارد. راه های اصلی این منطقه جزو غیراستاندارد ترین راه های کشور هستند و حتی پل هم ندارند. من از دولت و مسئولان می خواهم که در این مسیر فکر کنند. اما تمام جاده های کشور در اثر سیل ویران شده است و ما تماشاگر هستیم.

وی افزود: از سوی دیگر در دلگان که قطب تولیدات کشاورزی منطقه است، تمامی زمین ها و محصولات کشاورزی بر اثر سیل از بین رفته است و باید به کشاورزان برای کشت و کار کشاورزی مشوق داد اما دولت به این موضوع رسیدگی نمی کند.» این بی انگیزگی برای کشاورزان ایجاد می کند که عواقب جبران ناپذیری دارد و هزار میلیارد تومان اعتبار برای جبران خسارت سیل در نظر گرفته شده است که در حال حاضر فقط یک شعار است و باید اجرایی شود.

نماینده مردم ایرانشهر و یک سرباز در مجلس با اشاره به قیمت نان در این منطقه گفت: مشکل دیگر این است که در ایران مردم باید مهمانی بگیرند تا نان را از نانوایی بخرند. قیمت یک قرص نان به 10 هزار تومان رسیده و شاهد صف های طولانی در نانوایی ها هستیم.

درخشان هشدار داد: شرکت‌های حمل‌ونقل به دلیل افزایش هزینه‌های حمل و نقل از حمل آرد به حوزه خودداری می‌کنند و عدم مدیریت در مجتمع‌های محلی و منطقه‌ای بیشتر شده است. انتظار داریم دولت به این موضوع توجه بیشتری داشته باشد چرا که نان یک نیاز و تغذیه حداقلی برای هر فرد است و این انصاف نیست که مردم از حداقل مواد غذایی نیز محروم باشند.

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما