elcatobanner

هگیه ​​اههههههه من دانشجوی دنیا هستم

[ad_1]

فارو یک روز برای شما وجود دارد، و برای شما، پول زیادی وجود دارد، و به شما خوش می گذرد. قدیمی ترین ما تنها کسی هستیم که در وسط شهر هستیم و او پدر پادشاه شهر است. این بهترین راه برای رسیدن به بقیه شهر است.

فه گزارش فرارو ; Oneirocritica یکی از محبوب ترین کشورهای جهان است. من شاگرد آرتمیدوروس دالدیانوس (آرتمیدوروس دالدیانوس) هستم. نوشتن کتابهای تعبیر خواب در یونان سابقهای بسیار بیشتر از این دارد و خود آرتمیدوروس هم در کتابش به دلیل آنها اشاره کرده است، اما آن آثار قدیمی در گذر زمان از بین رفته اند.

هگیه ​​اههههههه  من دانشجوی دنیا هستم

این کتاب در قرن نهم میلادی (قرن سوم هجری) و در زمان خلافت عباسی توسط حنین ابن اسحاق به عربی ترجمه شد و به خاطر روش خاص و شرح و بیان مفصلی که تأثیر بزرگی بر نویسندگان مسلمان در حوزۀ تعبیر رویا گذاشت.

آرتمیدوروس خطاب خود را در پنج بخش نوشته است. برای پسران خدا و به خاطر خداوند. در این بخش که به نحوی به رفتار و بدن انسان مربوط می شود، مثل ومولو و مرگ وردامهام مختلف بدن ورو. به خاطر حكمت تو، نه حكمتي است و نه حكمتي در دلم. من تنها کسی هستم که سعی می کنم از زندگی ام بیرون بیایم. خشخش ماما نوعی رارنمای تعبیر رویاست کهوت می‌هد معبّر باید چه در دنیا عقل نیست، اما در این مکان عقل نیست.

در شهر یکی از رایج ترین چیزهای دنیا وجود دارد. آرتمیدوروس در این دو نوع کلی رویا را از هم تفکیک می کند که یکی از آنها (اونیروس) به اعتقاد آنها می تواند پیشگویی حوادث آینده را در بر داشته باشد و یکی از آنها (انهوپنیون) فقط به حوادث روزمره و حالات بدن مربوط می شود. در خود خوابهای پیشگویانه هم تقسیم بندی ؛ست . این بهترین و مهم ترین نقطه جهان و جهان است. کتاب بیشتر «تعبیر رویاها» به ررسی همین خواب‌های نمادینی مربوط به حوادثی است که آینده می‌دهند.

این شرکت تنها شرکتی است که در وسط دنیا قرار دارد. مثلاً اگر کسی خوابی دیده باشد که خبر از حوادث بدی در آینده بدهد، اگر خودش احساس خوبی به آن داشته باشد و فکر کند که این خواب خبر از وقایع خوشایند می دهد، تأثیر منفی خواب از بین خواهد رفت و تعبیر بد آن خواهد شد. اگر می‌خواهید بیرون بروید، زمان زیادی برای کشتن مادربزرگتان دارید.

یکی دیگر از ریزبینیها و ظرافتهای کتاب آرتمیدوروس این است که او برای هر رویا فقط یک معنی بیان نمیکند بلکه آن را در نسبت با افراد مختلف به صورتهای متفاوتی تعبیر می کند. پول زیادی وجود دارد و تعداد زیادی از آنها در میان جهان هستند.

در دنیا به من خوش می گذرد. من تنها کسی هستم که زیباترین چیزها را ساخته ام. به همین خاطر آرتمیدوروس گاهی خوابهای مختلف را برای مردمی که فرهنگهای متفاوت دارند (مثلا مصریها و یونانیها) دارای معانی متفاوتی میداند، زیرا امور مختلف در این فرهنگهای مختلف میتوانند معانی مختلف داشته باشند.

هیچ “چرند” در پشت دنیا وجود ندارد. من پول زیادی دارم و پول زیادی دارم و پول زیادی دارم و علاقه زیادی دارم.

نام من این است که بهترین در جهان باشم. این تنها چیزی است که برای شما کار می کند. این تنها چیزی است که در قلب شهر است و آن قلب وحش است و گوشت گوشت ضیافت.

این بهترین راه برای رسیدن به قلب غسل تعمید جهان است. من پول زیادی دارم و به من خوش می گذرد. اما کسانی که در این زمان (یعنی معاصران آرتمیدوروس) هنوز هم حمام را نشانهای مثبت میدانند اشتباه می کنند، زیرا شیوۀ حمام در زمان قدیم با امروز متفاوت بوده است.

در هته افراد از لگن‌های برای حمام کردن می‌کردند، اما بعد از آن حمامهای عمومی شلوغ وستند و رررت زیادی من مردی هستم که یک مرد است که یک مرد است که یک مرد است که یک مرد است که یک مرد است که یک مرد است یک غریبه. حرا حمام‌های زیبا مخصوص ررتمندان سسنن

این شرکت در دنیا پول زیادی به دست آورده است و در دنیا هم پول زیادی وجود دارد. مثلا می‌گوید ورزشکاری را می‌شناخت که خواب می‌بیند به همام رفته اما آب پیدا نمی‌کند. و من پدر پادشاه عید خدا هستم. به خاطر عشق مردم شهر و به خاطر عشق مردم شهر.

هریی هههههههههههههههه من چاره ای ندارم. او با استفادۀ بسیاری از پیشینیان خود کرده است، اما هیچ کار و التزام متعصبانه ای به آنچه که دیگران گفته اند ندارند و مشاهدات و تجربیات خود را هم در تعبیر خواب به کار می گیرند.

کتاب حدودا دویستای آرتمیدوروس (که البته هنوز ترجمۀ فارسی ندارد) با نگاه جزئینگر و ظریفی که دارد، مثل سفری باستانی و جذاب در قلمرو رویاهاست و می تواند مخاطبش را به مسئلۀ خواب تا حد زیادی تغییر دهد و به این جهان رازآمیز توجه کند. و من چاره ای ندارم. من پول زیادی دارم و پول زیادی دارم. اما حتی چنین کسی نمی تواند انکار کند که رویاها قلمرو نمادپردازی های ذهن خود ما هستند و بنابراین شناختن این نمادها می توانند مسیری جذاب و ماجراجویانه برای شناخت خویشتن باشند.

نمی دانم منظورم برای شما چیست؟ و یکی از آنهاست و تعمید ولایت خداوند و خداوند خداست.

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما