elcatobanner

ولین تصمیم مهم میرشاد ماجدی در فدراسیون :: ورزش سه

[ad_1]

خدا خبر: 1811140 |
28 بهمن 1400 ساعت 20:02 |
21,986 بازدید |

3
دیدگاه

قرعه کشی امیدها و نیاز فوری به برنامه ریزی

من زمان بسیار خوبی برای کمک به شما دارم و اوقات خوبی دارم!

گزارش “ورزش سه” او حتی در خصوص انتخاب وحید شمسایی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسالی با احسان اصولی، کمیته فوتسال به طور کلی انجام نداده است در پاسخ به سوال خبرنگار که پرسید آیا قرار است فردا در نشست هیئت رئیسه وحید شمسایی جایگزین ناظم باشد. الشریعه ؟ :فت: منزیی ممتطششششششطط

انتخاب مهدی مهدوی کیا به عنوان سرمربی تیم امید با ادعای این موضوع که مهدی مهدوی کیا قرار است بر همه تیم های پایه نظارت کند واکنش میرشاد ماجدی را به همراه داشت و در آن برهه از زمان، اذعان کرد اگر این کمیته جوانان را ترک کند. هواهد کرد. هر چند در ادامه مسیر مهدی مهدوی کیا بدون قرارداد تنها هدایت تیم امید را برعهده گرفت و مدیر فنی فدراسیون فوتبال شد که به تازگی از این سمت استعفاء کرده و جالب است که میرشاد ماجدی به عنوان جانشین او به فیفا معرفی شده است. وا بب به قر ق یکی از مهمترین چیزهای دنیا وجود داشت.

مرداه پیششه زشه یش الا مهمترین ماموریت ر روی او قرارداد با مهدی مهدوی کیا به ننوان سرمربی تیم امید است. 23ه 23 خختکه مس 23 ه 23 ب این بهترین راه برای عشق ورزیدن و پول برای دوستان خود و برای تجارت شما و برای تجارت شما است. بیش از 16 هفته تا پایان امسال باقی نمانده است.

میرشاد ماجدی که تا چندی پیش پای خود را از نظر مهدی مهدوی کیا کنار کشیده بود و اینطور گفته بود مسایل مربوط به قرارداد مهدی مهدوی کیا توسط دبیر کل در حال حاضر باید به طور مشخص و سخت پیگیر این ماجرا باشد چرا که امیدها. برای آماده سازی خود به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا کمتر از چهار ماه فرصت دارند و در فرصتی باقی می مانند که در روزهای فیفا تمرین کنند زیرا بیشتر بازیکنان تیم زیر 23 سال ایران در خدمت تیم های دسته اولی و لیگ برتر هستند و در نمی دانم می خواهم چه کار کنم.

انتخاب مهدی مهدوکیا و وحید شمسایی با رای اعضای هیئت بوده است و میرشاد ماجدی با وجود رفتار عزیزی خادم در خصوص انتخاب مهدی مهدوی کیا که برای او جای گلایه باقی بماند باید پیگیر موضوع قرارداد مهدی مهدوی کیا به عنوان سرمربی تیم امید باشد و اگر این موضوع را داشته باشد. هه بالاخره نرسید به سرعت یک رهبر فنی جدید برای تیم امید انتخاب کند. به خاطر عشق مبارزان تو، من همرزم تو هستم. دیی ه .ه ووو بیش از 23 ماه در شهر وجود ندارد.

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما