elcatobanner

(ویدئو) لهستان ; بهشت کبوتربازها

[ad_1]

ههو پوگ جپمگ اج

به گزارش فرارو، میخال ترویچاک با باز کردن یکی از قفس های کبوترهای خود، با افتخار پرواز بیش از 70 کبوتر را تماشا می کند که بر فراز مزارع پوشیده از برف در شرق لهستان اوج میگیرند.

کبوترباز ۴۲ ساله که آشتیاق هود به پرورش

ترویچاک گفت که چند سال پیش از بازنشستگی ارتش با یکی از دوستانش کبوترهای بلژیکی با شجره نامه های معتبر خریدند و هزاران یورو از جمله یورو 11000 (12400 دلار) تنها برای نسل پرندها به نام پورشه 911 سرمایه گذاری کردند.

علاوه بر این، من یکی از اعضای استان اسرائیل هستم و یکی از آنها در قلب جهان وجود دارد.

پس از اینکه استقلال خود را در سال 1918 پس گرفت، استفاده، پرورش و مسابقه کبوترها به دلیل اهمیت استراتژیک پرندگان برای حمل ارتباطات توسط وزارت امور نظامی در اولویت قرار گرفت.

نازی‌ها پس از اشغال لرسان در سال ۱۹۳۹، ووروش کبوتر را

کریستوف کاوالر، رئیس انجمن لهستانی پرورش دهندگان کبوتر خانگی گفت: با بیش از 40000 عضو، ما بزرگترین سازمان در نوع خود در اروپا هستیم که بیش از 100 سال پیش ارائه شده است. فرانسه – انگلستان – انگلستان

گاوالر گفت: بیشترین ما بین جوایز را در مسابقات جهانی به هانه می‌بریم.

در مونن ورزشکاران دان در المپیک ، وبوترها در عوض هر کشوری مسببات محلی رود را می‌کند که. ما همچنان به دنبال دوست و دوست هستیم.

یگبیگنیو اولکسیاک ، ورورش دهنده کهنه ،ار ، میگوید بهترین کبوترها با این حال، در اروپای غربی، قیمت ها از حدود 200 یورو شروع می شود، اما می تواند به اوج برسد، مانند آرماندو کبوتر بلژیکی، که در سال 2019 در حراجی 1.25 میلیون یورو فروخته شد.

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما