elcatobanner

کدهای بازخرید Garena Free Fire برای امروز، 30 ژانویه: مراحل دریافت جوایز رایگان را بدانید

[ad_1]

دهلی نو: کدهای بازخرید Garena Free Fire برای امروز، 30 ژانویه، به صورت آنلاین توسط ناشران بازی منتشر شده است تا بازیکنان بتوانند جوایز درون برنامه ای رایگان مانند پوسته برای سلاح ها، ارز بازی، کاراکترها و آیتم های قفل نشده دریافت کنند.

بازیکنان باید به وب سایت رسمی بازخرید Garena Free Fire، https://reward.ff.garena.com/en مراجعه کنند تا با وارد کردن کدهای بازخرید، جوایز رایگان را در حساب های بازی خود دریافت کنند. همچنین بازیکنان باید با شناسه ایمیل، شناسه فیس بوک یا شناسه VK خود وارد پورتال آنلاین شوند.

برای افراد ناشناس، کد بازخرید Garena Free Fire یک کد 12 رقمی است که از حروف و اعداد منحصر به فرد تشکیل شده است. هر کد یک پاداش منحصر به فرد به بازیکنان ارائه می دهد. و خبر خوب این است که Garena Free Fire روزانه کدهای بازخرید زیادی را منتشر می کند که می توان از آنها برای دریافت جوایز رایگان مختلف به طور مستقیم در حساب های بازی استفاده کرد.

پس از بازخرید کدها، بازیکنان می توانند به تب خزانه بازی Garena Free Fire مراجعه کنند تا جوایز رایگان را بررسی کنند. می توانید کیف پول حساب خود را بررسی کنید تا بررسی کنید که آیا طلا و الماس Garena Free Fire دریافت کرده اید، ارزهای مجازی که می توانند در بازی برای خرید آیتم های درون برنامه ای استفاده شوند.

کدهای Garena Free Fire Redeem برای امروز، 30 ژانویه:

SVBN K58T 7G65

N34M RTYO HNI8

UBJH GNT6 M7KU

FGHE U76T RFQB

X4SW FGRH G76T

FT6Y GBTG VSRW

Y374 UYH5 GB67

NJKI 89UY 7GTV

6AQ2 WS1X DFRT
Y7UL O80U 9J8H

8S7W 65RF ERFG

7GF6 D5TS REF3

C3DS EBN4 M56K

4G56 NYHK GFID

در اینجا نحوه بازخرید کدهای بازخرید Garena Free Fire برای امروز، 30 ژانویه آمده است:

مرحله 1: به وب سایت رسمی Garena Free Fire در https://reward.ff.garena.com/en بروید.

مرحله 2: با فیس بوک، اپل، گوگل، توییتر، HUAWEI یا VK ID وارد شوید.

مرحله 3: کدهای 12 رقمی بازخرید را در کادر متن وارد کنید.

مرحله 4: دکمه “OK” را انتخاب کنید. همچنین بخوانید: گروه های مسنجر فیس بوک دارای رمزگذاری سرتاسر برای تماس ها، چت ها هستند

مرحله 5: در برابر کد بازخرید در حساب Garena Free Fire خود، پاداش رایگان دریافت خواهید کرد. همچنین بخوانید: به روز رسانی بزرگ IRCTC: راه آهن هند چندین قطار را تا 10 فوریه لغو می کند، لیست کامل را بررسی کنید

تلویزیون زنده

#لال



[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما