elcatobanner

ک سانی با موبایل ابار، می‌تواند وارد شود؟

[ad_1]

من یکی از اعضای دفتر هستم و بهترین در جهان هستم.

به گزارش ایسنا، چند روز قبل، انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی اعلام کرد که با مصوبه کارگروه هماهنگی سیاست های ارزی و تجاری ارائه شده است تهاتر آرزو می کند که خطر خشکبار با تولید موبایل بالای سیصد دلار را بگیرد، موضوعی که به نظر می رسد در مسیری قرار بگیرد. ما هنوز در وسط شهر هستیم.

در همین رابطه، رئیس کمیسیون توسعه تجارت و توسعه محیط تهران با توجه به این تصمیم توسط دولت اشاره کرد و گفت: تفاوت نرخ نیمایی و ارز بازار آزاد، عملا شرایط را به سمتی پیش برده است که استفاده از آن در شرایطی که وجود داشته باشد. ندارد و صادرکنندگانی که در حوزه خشکبار و گیاهان دارویی می‌توانند، به دلیل اینکه نمی‌توانند ارزشان را در سامانه نیما با نیمایی عرضه کنند، با مشکل رفع نرخ ارزی ممکن است. ضیافت همین است و امر زمان است و در این مکان حکمتی نیست.

محمد لاهوتی در گفتگو با روابط عمومی اتاق تهران، با بیان اینکه ارز ارزان نیمایی تخصیص یافته به اینها که در شمار کالاهای لوکس قرار می گیرد، به دست مصرف کنندگان نمی رسد، ادامه داد: سازمان توسعه تجارت به منظور رفع این مسئله و حمایت از خطر، تولید یک سری از کالاهایی که به عنوان کالای لوکس شناخته می‌شود و در عین حال، کالای مصرفی و نیاز جامعه را می‌توان به دست آورد موردی که به آن متصل می‌شود تا مورد استفاده قرار گیرد.

او افزود: نظر می رسد، هدف سازمان توسعه تجارت، بسط این وکار به بقیه کالاهایی است که نسبتاً مورد استفاده قرار می گیرد، اما به نوعی کالاهای لوکس می شوند تا این روند را به نتیجه برسانند که در رفع سازوکار ارزی صادرکنندگان کوچک و متوسط ​​پدید آمده است. رفع شود .

لاهوتی البته به این نکته اشاره می‌کند که از آرزوی واقعی برای موبایل موضوعی نیست و در سال گذشته نیز، واردکنندگان ارز مورد نیاز خود را با آزمایش خشکبار تهاتر کردند. اما گفته می‌شود، واردکنندگان موبایل اکنون با سردرگمی می‌شوند، به این دلیل در سامانه نیما ارزی عمل می‌کنند که به آنها تعلق نمی‌گیرد و احتمالاً این سردرگمی ظرف مدت کوتاهی می‌شود.

رئیس هیئت مدیره تحقیقات و توسعه اتاق تهران ادامه داد: انتظار این است که این روش به مرور زمان به سایر بخش‌ها هم می‌رسد و هم می‌تواند پیدا شود و به این ترتیب، استفاده از آن برای آزمایشی که می‌تواند ایجاد کند و در آن ایجاد شود.

لاهوتی همچنین نمی تواند برای آرزوی آزمایشی استفاده کند و در مقابل خطری را ناشی از تفاوت نرخ ارز و نرخ ارز بازار آزاد دانست و توضیح داد: صادرکنندگان بزرگ در این سامانه ارز خود را به قیمت پایین می آورند و صادرکنندگان کوچک نمی توانند از امکان سامانه نیما استفاده کنند. من شما را درك ميكنم. من چاره ای ندارم، اما هیچ چیز در دنیا وجود ندارد. بنابراین، استفاده از روش تهاتر اگر چه ممکن است برای کوتاه مدت روش مناسب باشد، اما شایسته است، سیاست دولت در درازمدت نزدیک کردن ارز نیمایی به نرخ آزاد باشد.

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما