آموزشگاه کنکور – 10 تا از بهترین کلاس کنکور و مشاوره تحصیلی تهران و ایران

در مقاله ای که در این بخش برایتان قرار داده ایم هم می توانید به بودجه بندی کنکور 1401 رشته تجربی دسترسی پیدا کنید. 2. کی جمع بندی کنکور رو شروع کنیم؟ مشاوری می تواند بهترین اولویت بندی و چیدمان را در انتخاب رشته کنکور انجام دهد که دانشگاه ها را به خوبی بشناسد و بداند که هر دانشگاه چه کیفیتی از تحصیل را داراست و از همه مهم تر از شهریه ها و قوانین خاص دانشگاه ها مطلع باشد. اما نکته ای که کمتر کسی فهمید این بود که این متن به سفارش خود اون مشاور نوشته شده بود نه یه شخص بی طرف. چند سال پیش یه سایت خبری متنی رو درباره همین موضوع کار کرد. گفتنی است ، میرصادقی نویسنده کتاب « برنامه ریزی با دوربین مداربسته » است که چند سال قبل به عنوان بهترین و خلاق ترین کتاب در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران انتخاب شد.

استفاده از یک مشاور خبره تحصیلی و بهره گیری از برنامه ریزی درسی اختصاصی و منحصر به فرد برای هر داوطلب، می تواند باعث موفقیت در کنکور سراسری شود. با مشاوره کنکور تجربی 1401، از همین الان شروع کنید! شما برای اینکه در کنکور به موفقیت بزرگی دست پیدا کنید و به رشته و دانشگاهی که علاقه داری برسی، باید عوامل مختلفی رو در کنار هم داشته باشی. این روحیه قوی و جنگ جویانه، قطعاً مسیر شما را برای رسیدن به موفقیت هموار می کند. در طول سال ممکنه به دلایل گوناگون روحیه و انرژی خودتون رو از دست بدید و نمیتونید مثل قبل به روند خوب مطالعاتی خودتون ادامه بدید. این شخص باید با تمامی سراشیبی هایی احتمالی که در طول مسیر کنکور برای یک داوطلب کنکوری میتونه پیش بیاد رو به خوبی بشناسه و خودش هم با این عوامل مخرب رو به رو شده باشه. جلسات انگیزشیمون باعث میشد من انرژی خوبی برای طول هفته داشته باشم و با انگیزه درس خوندنم رو ادامه بدم.

با ما همراه باشید تا در ادامه مقاله، ویژگی های بهترین مشاور رشته تجربی را بررسی کنیم. از بخش زیر می توانید پکیج های فنون موفقیت در کنکور را تهیه کنید. از آن جایی که برخی از این موسسات هزینههای گزافی را بابت مشاوره کنکور و برنامه ریزی تحصیلی دریافت میکنند، آشنایی با مسئولیتها و دامنه فعالیتهای مشاوران تحصیلی جزو حقوق مسلم دانش آموزان و والدین محسوب میشود. سبک برنامه ریزی یک مشاور حرفه ای چگونه است؟ معین فلاح طی سالهای گذشته مشاور کنکور تعداد زیادی ار رتبههای برتر کنکور ریاضی و کنکور تجربی بوده و به این دانش آموزان کمک کرده تا بتونند در رشتههای مورد علاقهشون در بهترین دانشگاههای کشور قبول بشن. تعداد دفعات مرور را هم برای فصل های مهم و پر سوال، بیشتر کنید تا مطالب این فصل ها ملکه ذهنتان شود و در آن ها به مهارت و تسلط برسید. شما باید با بررسی زیرگروه های رشته تجربی در کنکور تجربی و همچنین ضرایب درس های مختلف در هر زیرگروه به بهترین مشاور کنکور این نتیجه برسید. چون با یک برنامه اصولی شما می توانید چندین بار درس هایتان را بخوانید و مرور کنید و در آن ها به مهارت برسید.

در این صورت است که برای رسیدن به آن تلاش می کنید و در راستای رسیدن به آن قدم بر می دارید و این یعنی موفقیت! تعیین تعداد ساعات مطالعه در هر روز، مطالعه دروس مشخص، تست های موضوعی، نوع کتابها و سر فصل های مورد مطالعه در هر جلسه و ارزیابی های هفتگی مستمر می تواند بهترین نتیجه را در بر داشته باشد. برخی دانش آموزان تصور می کنند که برای قبولی در رشته های پرطرفداری مانند پزشکی، دندان پزشکی و داروسازی باید از سال ها قبل برنامه ریزی کرد. این افراد در رشته های پزشکی، داروسازی و دندان پزشکی در دانشگاه های برتر ایران مانند دانشگاه تهران، شهید بهشتی و ایران مشغول به تحصیل هستند. این شناخت باعث می شود که مشاور کنکور تجربی شما، با شناختی که از مباحث مهم کنکور و روش های درست مطالعه دارد، شما را راهنمایی کند و در نهایت شما را به موفقیت بسیار نزدیک کند. اگر یک مشاور به تعداد قابل توجهی از داوطلبهایی که به اون مراجعه کردن، مشاوره و برنامه ریزی خوبی داده باشه که موجب موفقیت اون افراد شده باشه، میتونه این مسیر رو برای شما هم هموار کنه و با دادن راهنمایی های عالی به موفقیت شما در رشته مورد علاقتون کمک خیلی زیادی بکنه.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد بهترین مشاور کنکور لطفا از صفحه ما بخواهید.

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما