آیا در خانه زیاد مشروب می خورید؟ این مطالعه می گوید دلیل ممکن است مسدود کردن اقدامات باشد!

[ad_1]

واشنگتن: یک مطالعه جدید نشان داد که اقدامات مسدودکننده در طول سال 2020 مربوط به افرادی است که در اسکاتلند و انگلیس بیشتر در خانه مشروب می‌نوشند. این تحقیق در «مجله اعتیاد» منتشر شد. مطالعه اخیر محققان دانشگاه شفیلد و دانشگاه گلاسکو تأثیر محدودیت‌های COVID-19 را در سال 2020 بر شیوه‌های نوشیدن الکل با استفاده از داده‌های نزدیک به 300000 بزرگسال الکلی اندازه‌گیری کرد.

این مطالعه نشان داد که در حالی که مردم اساساً همان مقدار الکل را در طول دوره‌های محدودیت مصرف می‌کردند که هیچ محدودیتی اعمال نمی‌شد، به نظر می‌رسد قفل کردن با تغییر عادات نوشیدن در خانه در اواخر عصر مرتبط باشد.

در اسکاتلند، این مطالعه نشان داد که افزایش نوشیدن الکل انفرادی نیز وجود دارد، اگرچه محققان می‌گویند این امر را می‌توان با نسبت بیشتری از افرادی که در اسکاتلند تنها زندگی می‌کنند نسبت به انگلیس توضیح داد.

نوشیدن در خانه همچنان منطقه ای است که هنوز مورد بررسی قرار نگرفته است، و اگرچه اثرات طولانی مدت این تغییرات اخیر هنوز مشخص نیست، نویسندگان این مطالعه پیشنهاد کردند که این عادات نوشیدنی جدید باید به دقت تحت نظارت قرار گیرند زیرا وارد دوره ای با محدودیت های کمتر می شویم.

در طول اولین قفل در بریتانیا، مشاغلی مانند میخانه‌ها و رستوران‌ها بسته شدند و بر نوع مکان‌هایی که مردم می‌توانستند الکل بنوشند، تأثیر می‌گذارد. محدودیت ها از جولای 2020 برداشته شده است و میخانه ها و رستوران ها به تدریج بازگشایی شده اند.

با این حال، از سپتامبر 2020، تعدادی محدودیت ملی و محلی در پاسخ به تعداد فزاینده موارد اعمال شده است که باز هم محیط مهمان نوازی را تحت تاثیر قرار داده است. تیم تحقیقاتی 41500 بزرگسال الکل در اسکاتلند و بیش از 250000 مصرف کننده بزرگسال در انگلیس را با تمرکز بر قفل اصلی در مارس 2020، رفع محدودیت ها در جولای 2020 و شروع محدودیت های بیشتر در سپتامبر 2020 تا دسامبر 2020 مورد بررسی قرار دادند.

در حالی که ارقام نشان می‌دهند که هیچ تفاوت آماری در تعداد کل واحدهای الکل مصرف شده در هر هفته در دوره‌های مختلف سال اول همه‌گیری وجود ندارد، تجزیه و تحلیل دقیق‌تر نشان داد که محدودیت‌های مسدود کردن با شروع افرادی که بعداً شروع به نوشیدن کرده‌اند مرتبط است. روز و اسکاتلند، که در آن مردم به تنهایی زندگی می کنند، با نوشیدن بیشتر انفرادی.

دکتر ابیگیل استیولی، یکی از نویسندگان این مطالعه در گروه تحقیقاتی الکل دانشگاه شفیلد، گفت: این ممکن است منعکس کننده تغییرات در روال افراد و نبود فرصت برای اجتماعات روزانه، مانند رفتن به میخانه با همکاران بعد از کار باشد.

اگرچه متوجه شدیم که محدودیت‌های مسدودکننده سطح کلی مصرف الکل را تغییر نمی‌دهد، اما شواهدی از مطالعات دیگر وجود دارد که نشان می‌دهد مصرف‌کنندگان پرمصرف‌تر ممکن است مصرف خود را افزایش داده باشند. بنابراین، نظارت بر مصرف مشروبات الکلی در طول همه‌گیری برای جلوگیری از مشکلات بیشتر سلامتی مهم خواهد بود. آینده.” “استیو اضافه کرد.

یافته‌های این مطالعه نشان می‌دهد که مصرف الکل پس از قفل در مارس 2020 افزایش یافت و به طور مداوم بالاتر از سال‌های گذشته برای بقیه سال 2020 باقی ماند، حتی زمانی که محدودیت‌های مسدودکننده برداشته شد. در همین حال، مصرف الکل در بخش مهمان‌نوازی پس از کاهش در مارس 2020 کاهش یافت و نسبت به سال‌های گذشته برای بقیه سال 2020 کمتر باقی ماند.

محققان بر این باورند که به احتمال زیاد می توان این را با سه دلیل توضیح داد: حتی با وجود بازگشایی محل کسب و کار، آنها با ظرفیت کاهش یافته کار می کردند. برخی مکان‌ها (مانند کلوپ‌های شبانه و مکان‌های موسیقی زنده) بسته باقی مانده‌اند. برخی از مردم به دلیل نگرانی در مورد COVID-19 حتی در دوره های محدودیت های جزئی از امکانات مهمان نوازی دور می مانند.

دکتر ایین هاردی، نویسنده اصلی مطالعه در دانشگاه گلاسکو MRC / واحد علوم اجتماعی و بهداشت عمومی CSO، گفت: «در آینده مشخص نیست که پیامدهای بلندمدت تغییرات در مصرف الکل در سال 2020 چه خواهد بود. نزدیک به ظرفیت کامل، مصرف الکل در این مکان‌ها احتمالاً به سطح قبل از همه‌گیری نزدیک می‌شود، اگرچه در صورت اعمال مجدد محدودیت‌ها یا ترس مردم از داخل خانه، ممکن است در پاسخ به گزینه‌های جدید دوباره کاهش یابد.

“با این حال، افزایش مصرف مشروبات الکلی خانگی در سال 2020 باعث نگرانی است. ما از مطالعات دیگر می دانیم که آسیب های مربوط به الکل در طول این همه گیری افزایش یافته است. افزایش نوشیدنی های خانگی احتمالاً به این امر کمک کرده است. برای دیدن به آینده نگاه کنید. اگر این عادات نوشیدن خانگی که مردم در سال 2020 به دست آورده‌اند، تبدیل به یک هنجار جدید در رفتار نوشیدن الکل مردم شود.



[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما