اجاره آپارتمان دلاری در تهران

[ad_1]

فارواجاره خانه دلاری در تهران داستان جدیدی نیست. اگر به گوگل مراجعه کنید با اطلاعات قدیمی مشتریان خارجی این نوع واحدها و قانونی یا غیرقانونی بودن معاملات دلاری در بازار مسکن مواجه می شوید، اما با وجود تمام مشکلات بررسی های فوق نشان می دهد که منطقه 1 تهران دلاری شده است. بورس اجاره در پایتخت

به گزارش فرار، مالک واحد 360 متری نوساز زعفرانیه ماهانه پنج هزار دلار اجاره می گیرد و خبری از پول نیست. اجاره این واحد با احتساب 28 هزار تومان باید ماهانه 140 میلیون تومان باشد. البته رانت دلاری محدود به منطقه یک نیست و این نوع پرونده در سایر نقاط تهران نیز افتتاح شده است. به عنوان مثال یک واحد 60 متری در خیابان آزادی با طول عمر 16 سال به دلار اجاره داده می شود که مبلغ دقیق آن با توافق مستاجر تعیین می شود.

اجاره آپارتمان دلاری در شمال تهران

دلارهای اجاره ای در تهران اغلب در منطقه یک یافت می شود. آپارتمان 115 متری در برج نوساز 13 طبقه در منطقه محمودیه تهران به اتباع خارجی اجاره داده می شود و مالک این واحد ماهانه 2200 دلار از مستأجر خود طلب دارد.

با احتساب 28000 تومان مبلغ دریافتی موجر در ماه معادل 61.5 میلیون تومان است. این واحد دارای دو اتاق خواب، پارکینگ، انباری و آسانسور می باشد و از دیگر امکانات موجود در برج می توان به استخر، سونا و جکوزی اشاره کرد. در نزدیکی اردن، یک واحد نوساز دیگر با نصف اجاره ماهانه 1100 دلار به خارجی ها اجاره داده می شود. این واحد 130 متری دارای سه خواب و آسانسور و پارکینگ و انباری می باشد. در همین اردن خارجی ها می توانند با کمتر از هزار دلار اجاره در پایتخت ایران را تجربه کنند.

مالک یک واحد 90 متری با عمر ساختمانی 15 سال ماهیانه 700 دلار اجاره می گیرد که باید معادل 20 میلیون تومان باشد. این واحد دارای دو خواب و دارای پارکینگ، انباری و آسانسور می باشد. یکی از گران‌ترین فایل‌هایی که ما پیدا کردیم، واحد 360 متری زعفران است. اجاره ماهانه این واحد در آگهی پنج هزار دلاری معادل 140 میلیون تومان است. تقریباً با همان اعدادی که اشاره کردیم، موارد بسیار دیگری نیز در منطقه یک تهران وجود دارد که جزئیات آن در جدول زیر قابل مشاهده است.

اجاره دلاری آپارتمان مسکونی در شمال تهران

محل

تخت

سن ما

قیمت

محمودیه

115 متر

نوساز

دو هزار و 200 تومان

اردن

130 متر

نوساز

هزار و 100 دلار

اردن

90 متر

15 سال

700 دلار

زعفران

360 متر

نوساز

پنج هزار دلار

ولنجک

177 متر

شش سال

سه هزار دلار

پارک وی

140 متر

18 سال

توافق

اردن

252 متر

هفت سال

1800 دلار

خیابان کج آبادی

175 متر

10 سال

1750 دلار

اجاره دلاری آپارتمان در سایر نقاط تهران

اجاره دلاری آپارتمان در تهران محدود به منطقه یک نیست و در سایر نقاط پایتخت پوشه های زیادی برای خارجی ها وجود دارد. یکی از این گزینه ها مثلا یک آپارتمان 150 متری در خیابان خرمشهر است که اجاره بها با توافق مستاجر تعیین می شود.

فردی که این آگهی را درج کرده است از عبارتی قدیمی بر خلاف قدمت ساختمان استفاده کرده و به آسانسور گم شده در آپارتمان اشاره کرده است. یا مثلاً در فاز سوم یک شهرک غربی، آپارتمان قدیمی دیگری به متراژ 200 متر و سه اتاق خواب وجود دارد که مستأجر باید خود را برای پرداخت 2500 دلار در ماه آماده کند. این برج دارای 26 طبقه و دارای آسانسور، انباری و پارکینگ می باشد.

واحد 60 متری خیابان آزادی به اتباع خارجی اجاره داده می شود با مبلغ دقیق توافق می شود. این آپارتمان طبقه چهارم است اما آسانسور ندارد. یک واحد 300 متری دیگر در خیابان شریعتی وجود دارد که اجاره بها آن به یورو و توافقی محاسبه می شود.

اجاره دلاری آپارتمان های مسکونی در سایر نقاط تهران

محل

تخت

سن ما

قیمت

خیابان خرمشهر

150 متر

سازنده قدیمی تر

توافق

فاز سوم شهرک غربی

200 متر

سازنده قدیمی تر

دو هزار و 500 تومان

خیابان آزادی

60 متر

16 سال

توافق

خیابان شریعتی

300 متر

18 سال

توافق

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما