از کجا باید با تهیه کولر گازی Evoli شروع کرد؟

اتومبیل‌های AWD و مینی‌ون‌ها نسبت به همتایان 2 چرخ متحرک خود تمایل بیشتری به مصرف سوخت دارند. کشش اضافی سیستم چهار چرخ متحرک در خودروهایی که SUV نیستند نیز وجود دارد. به طور مشابه، وسایل نقلیه بدون استفاده از تهویه مطبوع و سایر لوازم الکتریکی مورد آزمایش قرار می گیرند. اکثر کارشناسان بر این باورند که رتبه بندی EPA برای خودروهای هیبریدی حداقل 20 درصد اغراق آمیز است.

برای شروع، ماشین‌ها و کامیون‌هایی که برای ارزیابی در تست‌های EPA استفاده می‌شوند، شکسته‌اند و از نظر مکانیکی عالی هستند. علاوه بر روش‌های آزمایشی که برای تعیین رتبه‌بندی EPA استفاده می‌شود، مجموعه‌ای از عوامل فیزیکی و شخصی دیگر در تفاوت بین مصرف انرژی رتبه‌بندی شده و واقعی خودرو نقش دارند.

Preparation Of Evoli Air Conditioner

ارتباط زیادی با نحوه ارزیابی خودروها و کامیون های جدید برای مصرف انرژی آنها دارد. خودروها و کامیون‌های هیبریدی-الکتریکی گازی/الکتریکی مزایای موتورهای بنزینی و موتورهای الکتریکی را با هم ترکیب می‌کنند و می‌توانند برای دستیابی به اهداف مختلف، مانند بهبود مصرف سوخت، افزایش قدرت، یا قدرت کمکی اضافی برای دستگاه‌های الکترونیکی و ابزارهای برقی، پیکربندی شوند. این اختلاف می‌تواند گسترده‌تر باشد، اما اگر یک رانندگان عمدتاً در بزرگراه رانندگی کنند، جایی که هیبریدی‌ها نسبت به شرایط رانندگی در شهر توقف و حرکت کمتر کارآمد هستند (که در طی آن موتور الکتریکی تلاش بیشتری را به دوش می‌کشد).

چرا چنین اختلافاتی برای هیبریدها بارزتر است؟ مرسدس بنز E-320 CDI (دیزل): تست E320 CDI میانگین 33.7 مایل بر گالن در رانندگی در بزرگراه ها، 27 تا 29.2 با رانندگی بیشتر در شهر بود. خیلی بزرگ است، و بیش از حد لازم برای انجام کار، آب می خورد. قبل از خرید یک خودروی کم مصرف، در نظر بگیرید که کدام یک از این گزینه‌ها واقعاً برای شما ضروری است و هر گزینه را با مصرف سوختی که فدا می‌کنید بسنجید.

General Gold 12000 Air Conditioner

در بخش آخر، گزینه های مختلف و تأثیر منفی آنها بر مسافت پیموده شده شما را بررسی خواهیم کرد. رانندگانی که در اواخر دهه 1970 و اوایل دهه 1980 توسط آخرین موج گازوئیل سوخته بودند، احتمالاً یکی از آنها را نخواهند خرید. اما چند نفر یک توربو می خرند و پای خود را روشن روی پدال می گذارند؟

به عنوان یک دسته، کامیون های سبک به طور متوسط ​​حدود 25 درصد مصرف سوخت کمتری نسبت به خودروهای سواری دارند. تهویه مطبوع: تهویه مطبوع در همه خودروها و کامیون‌های کم‌هزینه به جز چند خودروی کم‌هزینه استاندارد است. هیچ یک از خودروها و کامیون‌های هیبریدی موجود در تست AWD Escape Hybrid در ایالات متحده به طور میانگین 28.4 مایل بر گالن در رانندگی مختلط، 23.5 مایل بر گالن در رانندگی شهری که شامل تست‌های عملکرد گاز خواری نیز می‌شود، تولید نشد.

General Air Conditioner Representative

فورد فری استایل: مدل آزمایشی AWD میانگین 19.7 مایل بر گالن در یک ترکیب رانندگی یکنواخت شهر/بزرگراه و 18.7 با احتساب عملکرد مصرف گاز به دست آمد. گیربکس دستی آزمایشی 2WD 22 مایل بر گالن برگرداند، از جمله تست های عملکرد گاز خوردن. فورد Escape/Escape Hybrid: تست 2WD 4 سیلندر Escape به طور میانگین 20.5 مایل در کیلوگرم است. تست AWD 4 سیلندر میانگین 19.6 مایل بر گالن را در رانندگی مختلط داشت. در آزمایش‌های کوپه‌های 4 سیلندر، مدل‌های گیربکس دستی میانگین 22.7 تا 30.6 mpg و نسخه‌های گیربکس اتوماتیک 25.2 mpg داشتند.

هشت راه‌هایی که General Air Conditioner Representative به شما کمک می‌کند تجارت بیشتری داشته باشید.

هر دو تست با خاموش بودن تهویه هوا و سایر لوازم جانبی خودرو انجام می شود. در اینجا نمونه‌هایی از برخی از کم‌مصرف‌ترین مدل‌های 2005 در چندین دسته خودرو که در تست‌های جاده‌ای توسط ویرایشگران خودکار راهنمای مصرف‌کننده ثبت شده‌اند، آمده است. به معنای واقعی، فرصت برای بیشترین صرفه جویی در مصرف گاز در اختیار کسانی است که شرایط اقتصادی به آنها آزادی انتخاب از بین انواع مختلف خودرو را می دهد.

General Air Conditioner Representative گزینه ها

مدل تست AWD در رانندگی بیشتر در شهر میانگین 16.3 را داشت. AWD 330 به طور متوسط ​​20.6 مایل بر گالن بیشتر در بزرگراه ها بود. لطفا توجه داشته باشید: AWD برای تمام چرخ متحرک، 4WD برای 4 چرخ متحرک، 2WD برای دو چرخ متحرک، و TDI برای موتور دیزل توربوشارژ. با این حال، این تکان اضافی مقدار زیادی سوخت اضافی را جذب می کند، زیرا یک بار هوا/سوخت بزرگ را وارد موتور می کند. اگر زیاد رانندگی در بزرگراه انجام می‌دهید، ممکن است هم از نظر اقتصادی و هم از نظر راحتی، ارزش آن را داشته باشد.

سدان سری 3 BMW: تست گیربکس دستی 330i در رانندگی مختلط شهر/بزرگراه به طور متوسط ​​22.3 مایل بر گالن بود. یک گیربکس دستی Insight تست شده در شیکاگو و اطراف آن به طور میانگین 57.3 مایل بر گالن بود. هوندا Ridgeline: میانگین 16.2 تا 18.3 mpg در رانندگی مختلط شهر/بزرگراه. سوبارو فورستر: مدل‌های گیربکس اتوماتیک آزمایشی به طور متوسط ​​۱۹.۴ تا ۲۴.۲ مایل بر کیلوگرم بودند. در طول تست یک شیلنگ به لوله اگزوز خودرو متصل می شود و اگزوز موتور را جمع می کند.

Heat Exchanger

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد برای تهیه کولر گازی جنرال گلد 12000 در این ناحیه کلیک کنید (صفحه وب مشابه) بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما