اگر می خواهید برنده شوید، همین حالا فلسفه تور نوروزی خود را تغییر دهید!

چطور رایگان به دبی سفر کنیم؟ اونم هتل ۵ ستاره؟کوه Kugitangtau در تله Koytendag، منطقه Lebap واقع شده است، دامنه جنوبی شامل Kugitangtau از خط الراس و بخش کوه از رودخانه Kugitang دریا تا رودخانه آمودریا است. همچنین صخره‌های جتی اوغوز، فلس‌های قلب شکسته را می‌بینیم و داستان‌های آن‌ها را با عبور از ۴ پل ۷ تایی در کنار رودخانه می‌شنویم. این غذای گیاهی ایرانی در قلب هر ایرانی واقعی جایگاه ویژه ای دارد. در آخرین چهارشنبه سال هر سال برگزار می شود. ایرانی‌ها باقلوا را در قطعات الماسی کوچک به اندازه لقمه می‌تراشند و در تمام سال از آن استفاده می‌کنند. سال‌هاست که آیین‌های نوروزی در میان ایرانیان تور کیش نوروز (https://safaryaar.com/tour/kish-nowruz) گرامی داشته می‌شود.

این سفر ما را به مهم‌ترین زیارتگاه ایزدی‌ها در لالش (40 کیلومتری موصل)، دهوک، کاخ سابق صدام حسین در بالای کوه، آمادیه، سلیمانیه، عکره برای سال‌های جدید و بازگشت به میراث جهانی یونسکو، اربیل می‌برد. این تور با ورود از تور بغداد و بابل ما شروع می شود یا قبل از اینکه برای کاوش به جاده برویم، با وسیله شخصی به ما در اربیل بپیوندید. حداکثر 30 روز قبل از شروع تور: 100٪ سپرده. با این حال، کاهو سکنجبین مرا به دوران کودکی ام می برد، جایی که مادربزرگم آن را به عنوان میان وعده عصرگاهی در روزهای گرم تابستان تهیه می کرد. کاهو در زبان فارسی برگ کاهو است. برگ کاهو را در شربت آغشته کنید و از طعم لذیذ این ترکیب غیر معمول لذت ببرید.

سکنجبین نام ترکیبی شربت سرکه و عسل است. 5. سرکه یا سرکه نشان دهنده صبر، پیری و خرد است. از این رو نشان دهنده پیروزی نور بر تاریکی است. شب آتش ایرانی یا چهارشنبه سوری مقدمه ای برای نوروز است که در آن مردم آتش روشن می کنند و در حین خواندن و تکرار عبارات آیینی از روی آن می پرند. به دنبال آن، سه سمینار در تهران، اصفهان و مشهد برای به‌روزرسانی آژانس‌های مسافرتی و رسانه‌های ایرانی در مورد مالزی به عنوان مقصد ترجیحی تعطیلات برگزار شد. مواد را با مقداری زردچوبه بریزید و مقداری زعفران ایرانی به قابلمه اضافه کنید. آنها را با شکر بپوشانید و رنگ خوراکی اضافه کنید تا مجموعه ای از آنها برای جشن های نوروزی تهیه شود. غذا نقش عمده ای در جشن های نوروز دارد. بار دیگر غذا در مجالس سیزده بدر نقش بسزایی دارد. در اینجا لیستی از غذاهای سنتی وجود دارد که باید در سیزده بدر امتحان کنید.

ایرانیان باستان سبزه خود را از گندم یا دانه عدس در ظروف مسطح چند روز قبل از نوروز پرورش می دادند. این غذا به تنهایی یک وعده غذایی اصلی است، اما برخی ترجیح می دهند آن را به عنوان پیش غذا یا مکمل دیگر غذاهای اصلی سرو کنند. این ترکیب غیرعادی است و بسیاری آن را یک غذای ایرانی عجیب می دانند. ایرانی ها این وسواس عجیب را به توت سفید دارند. شما همیشه فقط راهنماها و مهمانداران حرفه ای همراه خود خواهید داشت، بنابراین اصلاً جای نگرانی نیست. آیین ها و رویدادهای فرهنگی پیش از جشن منتهی به نوروز وجود دارد. در واقع بر اساس رویدادهای آسمانی نجومی است. بزرگ شدن، خوردن این نگین های جویدنی و ترد کاراملی شده در نوروز در خانواده من یک سنت بود. جالب اینجاست که خوردن این ترکیب در سیزده بدر نیز رسم است. سیزده بدار در فارسی به معنی سیزده در بیرون است. این جشن در هر کشوری که تحت سلطه امپراتوری ایران است، به ویژه در کردستان عراق، عراق، هند، بیشتر آسیای مرکزی، بالکان و منطقه قفقاز به شکلی جشن گرفته می شود.

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما