این ممکن است برای شما اتفاق بیفتد… اشتباهاتی که باید از آنها اجتناب کنید

X-Cube (eXtended-Cube) یک فناوری یکپارچه سازی سه بعدی است که توسط سامسونگ معرفی شده است که اجازه می دهد تا حافظه بیشتری را در فضای کوچکتر قرار داده و فاصله بین سلول ها را کاهش دهد. در حال حاضر، فناوری X-Cube اکنون می تواند از فرآیندهای 7 نانومتری و 5 نانومتری پشتیبانی کند و سامسونگ به همکاری با شرکت های نیمه هادی جهانی برای پیاده سازی این فناوری در نسل بعدی تراشه های با کارایی بالا ادامه خواهد داد. EMIB عمدتاً مسئول اتصال افقی است که به تراشه‌های با هسته‌های مختلف اجازه می‌دهد مانند یک پازل مونتاژ شوند.

خرید آی سی

فناوری بسته بندی ODI امکان اتصال تراشه های افقی و عمودی را فراهم می کند. از فناوری TSV برای اتصال تراشه ها به یکدیگر استفاده می شود و مصرف برق را کاهش می دهد و در عین حال سرعت انتقال را افزایش می دهد. Cube از فناوری TSV برای قرار دادن SRAM در بالای سلول منطقی استفاده می‌کند و اجازه می‌دهد حافظه بیشتری در فضای کمتری قرار گیرد. ارائه فناوری Intel Foveros، پشته چیپ سه بعدی چهره به چهره برای ادغام ناهمگن نامیده می شود – یک پشته سه بعدی از تراشه های یکپارچه سازی ناهمگن که رو در رو قرار گرفته اند.

SoIC یک فناوری ابتکاری چند تراشه‌ای است که امکان ادغام در سطح ویفر را در فرآیندهای زیر 10 نانومتری فراهم می‌کند. کلید SoIC در دستیابی به ساختار اتصال بدون ضربه است و چگالی TSV نیز بالاتر از IC های سه بعدی سنتی است که مستقیماً چندین لایه تراشه را از طریق TSV های بسیار کوچک به هم متصل می کنند. همانطور که در شماتیک نمایش فناوری X-Cube دیده می شود، بر خلاف بسته های چند تراشه موازی دو بعدی قبلی، بسته 3D X-Cube امکان انباشتن و بسته بندی تراشه های متعدد را فراهم می کند و در نتیجه ساختار تراشه نهایی فشرده تری ایجاد می کند.

IC موظف است در کسب و کار شما تأثیر بگذارد

علاوه بر بسته EMIBIC که قبلاً معرفی شد، اینتل فناوری Onboard Active Foveros را نیز معرفی کرد. فن‌آوری بسته‌بندی که ترکیبی از EMIB و Foveros است، Co-EMIB نامیده می‌شود و یک روش تولید تراشه است که می‌تواند انعطاف‌پذیری بالاتری داشته باشد و به تراشه‌ها اجازه می‌دهد همچنان که روی هم قرار می‌گیرند به صورت افقی دوخته شوند. بنابراین این فناوری به چندین تراشه سه بعدی Foveros اجازه می‌دهد تا از طریق EMIB به یکدیگر بخیه شوند تا سیستم‌های تراشه بزرگ‌تری ایجاد کنند. پردازش خط لوله با تقسیم مسیر اجرا به مراحل گسسته امکان اجرای چندین دستورالعمل را به طور همزمان می دهد.

9 نکته آن می‌تواند تغییر راه شما IC

Buy ICاز آنجایی که گروه IC 342/Maffei و گروه محلی از نظر فیزیکی به یکدیگر نزدیک هستند، این دو گروه ممکن است در مراحل اولیه شکل‌گیری کهکشان‌ها بر تکامل یکدیگر تأثیر گذاشته باشند. صندوق های فرابورس به دلیل هزینه های پایین، کارایی مالیاتی و قابل معامله بودن می توانند به عنوان سرمایه گذاری جذاب باشند.

جنگ افروزی، از خود راضی بودن، تجاری سازی، داستان کاهش یافته و یک طرفه ای که آنها روایت می کنند، نمایش آفریقایی ها به عنوان کودکان بی پناهی که نیاز به نجات توسط آمریکایی های سفیدپوست دارند، و این واقعیت که غیرنظامیان در اوگاندا و آفریقای مرکزی ممکن است مجبور به پرداخت هزینه های سنگین باشند. قیمتی در زندگی خود دارند تا بسیاری از جوانان آمریکایی بتوانند احساس خوبی داشته باشند و تعداد کمی بتوانند پول خوبی به دست آورند. با این حال، آنچه در داخل رادیو می‌گذرد و همه آن سیگنال‌هایی که از خط برق شما پایین می‌آیند، می‌تواند تمام تلاش‌های شما را از بین ببرد.

از نظر حجم، مصرف برق و... با این حال، مزایای آرایش سه بعدی فووروس در حال ظهور است. در واقع، تفاوت بین EMIB و Foveros از نظر عملکرد و عملکرد تراشه قابل توجه نیست، زیرا هر دو تراشه‌هایی با مشخصات و عملکردهای مختلف هستند که برای ایفای نقش‌های مختلف با هم ادغام شده‌اند. مشاهده می شود که چگالی TSV SoIC بسیار بالاتر از IC 3D است و اتصال بین تراشه ها نیز با فناوری اتصال مستقیم بدون ضربه محقق می شود و در نتیجه گام تراشه کوچکتر و تراکم ادغام بالاتر بیشتر می شود. و بنابراین محصولات آن دارای چگالی عملکردی بالاتری نسبت به آی – سایت های – سی های سه بعدی سنتی هستند.

اکنون باید بخرید برنامه‌ای که در واقع است برای خرید آی سی ساخته شده است

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت خرید آی سی (چرا اینجا نیستی؟).

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما