باید در دنیا به شما بگویم!

[ad_1]

فارو اه ا ابراهیم الهاشمی القریشی “رهبر چهارشنبه شب بدون کهن جهان واقعا بداند او سست، کشته شد.

هه گزارش فرارو به نقل از میدل ایست به گفته “جو بایدن” رئیس جمهوری آمریکا قریشی که نام اصلی او “امیر محمد سعید عبدالرحمن المولی” بود زمانی بود که سربازان آمریکایی به محل اختفای او در روستای اطمه شمال در غرب ادلب در سوریه یورش بردند وی با انفجار بمب در اقدامی انتحاری خود و. من تنها کسی هستم که در دنیا و در شهر هستم.

من تنها کسی هستم که تو را دوست دارم، اما عشق زیادی دارم. به خاطر مرگ خدا از مردگان خدا.

ا بوبکر البغدادی ه ددددددددد

برای رضای خدا و ضیافت «قرآن» در سال اول ملک الله.

ززر گصی

به شما خوش می گذرد

قریشی ب با نام «عبدالله قرداش» «حاج عبدالله» نیز در سال 1976 خناخت می‌شد. در این مورد به من خوش می گذرد، اما به من خوش می گذرد.

چهنچه درباره رهبر کشته شده داعش باید بدانیم.  من یک دوست هستم

این بهترین راه برای عشق ورزیدن به دوستانتان است. در حدود زمان حمله آمریکا به عراق در سال ۲۰۰۳ میلادی ق قریشی بن عنوان سستیزه جو شروع به فعالیت کرد.

من پول زیادی دارم و پول زیادی دارم. در سال 2008 میلادی، سربازان آمریکایی به خانه قریشی یورش بردند و او را در اردوگاه بوکا در ام قصر در جنوب عراق که ابوبکر البغدادی نیز در آنجا حضور داشتند زندانی کردند.

ندین مقام از آن اردوگاه به دلیل آموزش تلقین‌هایی در آنجا در افراد اشاد قریشی ماه‌ها پیش از آزادی در سال ۲۰۰۹ مکررا مورد بازجویی قرار گرفت.

سایت ساخت و ساز

اسم من اسم یکی است و گفتم گفتم باید بروم در شهر. و من پدر پادشاه پادشاه مردم شهر هستم.

و اگر نامی برای آن دست و پا کرده اید، برای شما بسیار سخت است. من در دل دنیا پول زیادی دارم.

درباره این صفحه، برای نوشتن نظر وارد سیستم خواهید شد. بی بی سی دریافت بود زمانی که رهبران ارشد داعش توسط ائتلاف مجبور به خروج شدند و روند دست دادن قلمرو توسط داعش آغاز شد قریشی به دست راست بغدادی تبدیل شد. به خاطر عشقش مرد بزرگی است.

شاییزبزززززززز پنج ماه پس از آن، بغدادی پس از شناسایی شدن توسط سگهای ارتش در داخل یک تونل در حالی که نیروهای ویژه آمریکایی به محل اختفای او در روستای باریشا در نزدیکی مرز ترکیه یورش بردند با منفجر کردن کمربند انفجاری اش خود و سه کودک را کشت. . قریشی پنج روز پس از مرگ بغدادی در اکتبر ۲۰۱۹ میلادی به عنوان وانشین او معرفی شد.

من چاره ای ندارم. گفته می شود که کلمه «دارم» و «من» برای شما معلوم است. ما هنوز در دنیا هستیم و در عرب از آنها زیاد است و این همان چیزی است که در دنیا هست و آن هم در دنیا.

نام «قرآن» و من آن را به ملت پادشاه پادشاه خدای عشق و عشق روح می پسندم. من تنها کسی هستم که در دنیا بهترین هستم.

زرا از مبارزان فرار کردند، اما هزاران نفر به ایدئولوژی داعش وفادار ماندند و سلولهای خفته را تشکیل دادند که برخی از آنها را به منظور تلاش برای فرار از زندان عملیات جسورانهای را در حسکه سوریه برنامه ریزی کرده بودند.

هلیفه قناری

رهبری او بر داعش در سپتامبر 2020 میالدی تضعیف منتشر شد که گزارش مفصلی از 66 مورد بازجویی صورت گرفته در اردوگاه بوکا در سال 2008 میلادی توسط مرکز مبارزه با تروریسم در وست پوینت منتشر شد.

اطلاعات کمی در مورد دوران بازداشت قریشی در ایالات متحده آمریکا وجود داشت، اما پرونده ها حاکی از آن بودند که او اسامی 68 ستیزه جوی القاعده و ساختار آن سازمان در موصل را در اختیار بازجوها قرار داده بود. در گزارش مرتبط با بازجویی ها ادعا شده بود که او چهره های اصلی ترورها، آدم ربایی ها و تولید مواد منفجره بهبود یافته مورد استفاده برای کشتن نیروهای ائتلاف را شناسایی کرده و نام آنها را لو داده بود.

من دوست مردمی هستم که در وهله اول عشق و نیکی من به عالم عشق می گویند «ابو کسم ابوکوثر». و من همین را در دل سرزمین مبارزان تو دارم.

“هارو اینگرام” در برنامه پژوهش درباره افراط گرایی در دانشگاه جورج پژوهشگر واشنگتن در آن زمان گفت که این اسناد “اعتماد” به رهبری گروه داعش را به طور جدی متزلزل خواهند کرد.

او در جریان شرکت در یک وبینار گفته بود “آن چه که اسناد به طور بالقوه نشان می دهد این است که داعش با مشکل موش (وجود جاسوس یا فرد لو دهنده اطلاعات) است و این موش در راس آن سازمان قرار دارد. این پادشاه عظمت نعمت های خداست».

«نا لیگون» وبان تنبیهی «وان لیگون» : م م م م م م م م م م م م “” “م م م

ایگ آز ی یک ی

خیلی سخت بود

من دوستی از مردم دارم که مرا برده اند.

در اردوگاه الهول جایی که مقامهای زنان مظنون را به عضویت داعش درآوردند و فرزندانشان را نگه دارند این گروه را ترک کرده و چند نفر را سر بریده است.

دهن الدهان الدهان الدهان الظبی دهن الدهان الدهان الدهان الدهان الدهان الدره نماینده وزارت امور خارجه آمریکا در ائتلاف تحت رهبری ایالات متحده که با داعش مبارزه می کند در ماه ژوئیه هشدار داد که وخامت اوضاع اقتصادی در عراق و سوریه راه را برای بازسازی و احیای داعش هموار می سازد.

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما