با دنبال کردن 3 مرحله ساده، فتیش پا نتایج بالاتر را دریافت کنید

برای مثال اگر فردی که فتیش پا دارد این مشکل را درمان نکند به مرور زمان گرایشاتی چون میسترس (Mistress) که به معنای ارباب می باشد و اسلیو (Slave) که به معنای برده می باشد در او شکل بگیرد. یکی از انواع انحرافات جنسی فوت فتیش است که معنای فتیش یعنی یادگارخواهی و در عمل یعنی آنکه فرد نسبت به آن علاقه شدیدی داشته باشد و به پا و تمام متعلقات آن علاقه نشان دهد. در زبان پرتغالی کلمه فتیش با املای Fetish به معنای علاقه وسواس گونه نسبت به موضوعی است که فرد تا حد پرستش مجذوب آن می شود.

همانطور که گفتیم فردی که دچار انحراف جنسی است باورهای نابهنجار و ناسالمی در ذهنش دارد و نمی تواند با طرف مقابل به صورتی سالم رابطه برقرار کند حال اگر فوت فتیش درمان نشود باعث می شود تا فرد نتواند هرگز به ارگاسم برسد. در این روش به فرد شیوه های صحیح روابط جنسی آموزش داده می شود و فرد باید مدام آن ها را با خود تکرار کند تا ملکه ذهنش شود و عادات سالم جایگزین عادات سالم شود. به طوری که فردی که دارای اختلال است اصلا با واقعیت کاری ندارد که طرف مقابل یک انسان است و عواطف انسانی دارد و صرفا بر روی افکاری که در ذهنش دارد تمرکز می کند و ادامه این روند مشکلات زیادی برای انسان ایجاد می کند. حال اگر فردی فتیش پا داشته باشد مشکلی که ایجاد می شود این است که در رابطه جنسی دچار حالتی می شود که به جای تمرکز سالم بر رابطه جنسی صرفا بر روی پای شریک جنسی اش تمرکز می کند و همین موضوع می تواند موجب مشکلات زناشویی شود چرا که در این رابطه یکی از طرفین دچار انحراف است و به جای یک رابطه سالم دارای گرایشات ناسالم جنسی است.

برای مثال تجارب اولیه دوران کودکی می تواند باعث شود که فرد نسبت به موضوعاتی شرطی شود چرا که اولین تجربیات جنسی بسیار با اهمیت بوده و تمام ابعاد زندگی فرد را تحت تاثیر قرار می دهد. در این بخش از مجله علمی برنا اندیشان تصمیم داریم تا مقاله ای با عنوان درمان فوت فتیش و آسیب های ناشی از آن را مورد مطالعه و بررسی قرار دهیم و تمامی ابعاد این انحراف جنسی را معرفی کنیم تا بتوانیم به این مشکل که ممکن است برخی افراد به آن دچار باشند کمک کنیم. حال موضوعی که مطرح می شود این است که هر چه فرد بیشتر به این انحراف گرای داشته باشد دچار مشکل می شود و تمامی ابعاد زندگی او تحت تاثیر قرار می گیرد و حتی فرد در کارهای روزمره نیز دچار مشکل می شود. به عبارت دیگر اگر شما به مطالعه فرهنگ کشورهای مختلف و قبایل بپردازید با این نوع فتیش ها آشنا خواهید شد که افراد برای آنکه بتوانند بیشتر زنده بمانند و یا از شر یک بیماری و یا یک مشکل رها شوند کارهایی انجام می دادند که در اصطلاح به آن فتیش گفته میشود ولی در این بخش ما تصمیم داریم تا یکی از انحرافات جنسی با عنوان فتیش پا را مورد بررسی قرار دهیم.

فوت فتیش به عنوان یک عقده یا حتی مشکل جنسی در نظر گرفته می شود و بیشتر از سایر انواع فتیش در مورد آن صحبت و درک می شود. تحقیقات نشان داده است برخی از افرادی که از اختلال فوت فتیش رنج می برند ممکن است از دیدن ، بو ، شکل و حتی قوس و پاشنه تحریک شده و نسبت به خوردن یا لیس زدن پا اقدام نمایند. این موارد با تاثیر گذاشتن بر تمامی جنبه های زندگی فرد به عنوان اختلال در نظر گرفته می شود که فرد باید برای درمان آن اقدام کند. رایج ترین درمان های فتیش شامل موارد روان تحلیل گری ، شناختی-رفتاری ، دارو درمان و روانشناسی خانواده می شوند.

بسیاری از درمانگران بر این باورند که ترکیبی از روان درمانی و دارو درمانی بسیار موثر بوده و تاثیر بالایی در فرایند درمان دارد. رویکرد روانکاوی معتقد است که چون فرد در کودکی نتوانسته فرایند رشد طبیعی را طی کند دچار چنین مشکلی شده است. حال اگر وضعیت به شکلی بود که شریک شما دارای انحراف و اختلال بیمارگون بود نیاز است تا او تحت درمان قرار بگیرد و حتما با یک سکس تراپ مشورت کنید تا فرایند درمان را آغاز کنید چرا که چنین رفتارهای بیمارگونی باعث می شود تا زندگی زناشویی دچار اختلال شود و حتی در برخی مواقع به طلاق کشیده شود. داشتن جاب آفر شانس شما را برای اخذ ویزای کاری افزایش میدهد. داشتن انحرافاتی مثل فوت فتیش مشکلات خانوادگی و بهداشتی هم برای انسان ایجاد می کند که در ادامه به صورت کامل با این انحراف آشنا خواهیم شد. مانند سایر اختلالات جنسی محققان بر این عقیده اند که در رابطه با این نابهنجاری ها دقیقا دلیل مشخصی وجود ندارد و تمامی این مشکلات ریشه در دوران کودکی فرد دارد که به سمت فوت فتیش گرایش پیدا می کند.

با توجه به این واقعیت که تئوری هایی وجود دارد مبنی بر اینکه انواع فتیش ها در برخی از ارتباطات در دوران کودکی منشأ می گیرند، جای تعجب نیست که برخی از متخصصین سکسولوژیست ممکن است از تکنیک های روان پویشی برای کشف فتیش ها استفاده کنند. گاهی اوقات نیز ممکن است فرد دارای چندین اختلال باشد که کار تشخیص را با مشکل مواجه کند برای مثال ممکن است فرد هم اختلال فوت فتیش داشته باشد و هم دچار مازوخیسم باشد. من هم فکر می کنم شوهرم فتیش افراطی پا داره.مثلا موقع رابطه جنسی گاهی اوقات حتی تا ۱۰ دقیقه رو صرف این کار میکنه . گاهی یک فرد، به شکل طبیعی و زیستی، علاقهاش به پا، خیلی زیاد است. یکی از دلایل فوت فتیش در افراد علاقه زیاد آن ها به تحقیر شدن است. نکته عجیب در مورد فوت فتیش شهوتی شدن افراد با ماساژ پا و عبادات دینی ای می باشد که پا در آن ها درگیر می شوند. 2- بسياري ديگر از افراد جامعه و كساني كه مشكل خاصي ندارند با اين نوع اختلالات آشنا گشته و از طرف ديگر راه پيشگيري از آن را مي آموزند.

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما