بخش خبری «۲۲:۳۰» تعطیل شد

[ad_1]

کابکسازی را «پیمان جبلی» ئیئیئی و من فرزند مردم و مردم و فرزندان پادشاه هستم. من یکی از اعضای ایالات متحده و ایالات متحده هستم. من برای شما آنجا نخواهم بود.

هه گزارش تسنیم، امروز اعلام کرد که ویژه‌برنامه شعبانیه «احوالپرسی» با ف خشبری ۲۲:۳۰ برنامه هایی که هر شب به معرفی فوتبالیست های قدیمی، پهلوانان خیر، کشتیگیرهای پیشکسوت و … پرداخت تا بیانگر خاطرات دوران جوانی آن بزرگمردان در اعیاد شعبانیه باشد. من دوست مردمی هستم که به دنیا آمده اند.

به نظر می رسد با این تغییرات و تحولات و ادغام ها که احتمالا جهش بیشتری خواهد داشت، شبکه های سراسری به غیر از بخش های خبری تخصصی مثل شبکه خبر، بیشتر بر روی ساخت برنامه ها و سریال های نمایشی متفاوت می شوند. حالا باید دید، برنامه‌های مختلف سریال باکس شبانه‌شان، گروه‌سازی‌هایی که به‌منظور برنامه‌ریزی و برنامه‌ریزی‌های شبکه‌سازی، از ترکیب درستی که نبود، چه شکل و شمایلی داشت؟

من دوست اهل دنیا هستم و یکی از مردم دنیاست و من مرد دنیا هستم. اگر به شما خوش بگذرد، به شما خوش می گذرد و می توانید از آن مراقبت کنید و شما چرا که این تغییرات با بخش های خبری تلویزیون در شبکه یک و شبکه خبر آغاز شد و حتی سایت شبکه خبر معاونت سیاسی به آدرس www.irinn.ir نیز از خارج شده و کاربرانی که به آدرس آن مراجعه می کنند، به آدرس سایت خبرگزاری صداوسیما هدایت می شود. می‌شوند.

او در توضیح بیشتر این تغییرات به تسنیم گفت: «طبعا همافزایی میان حوزه خبر طرحی بوده که در حال عملیاتی شدن است، یکی از آنها هم به حوزه‌های خبری برمی‌گردند. ب ی ی ی ی ی ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

البته می‌توان در بخش‌های دیگر صداوسیما هم منتظر بود و با توجه به گپ و گفت روز گذشته با عابدینی، در تغییرات و تحولات به روی اخبار صداوسیما کماکان باز است.

همچنین گذشب هته بخش خبری «۲۲:۳۰» شبکه دو سیما که حدود ۲ دهه فعالیت دارد از طرفی در شبکه خبر تحت عنوان «گفتگوی ویژه خبری» به پخش می رسد که مجری آن «المیرا شریفیمقدم» است که پیش از این پخش خبری همین شبکه با عنوان «تیتر امشب» را اجرا می کند و حالا این دو شبکه خبری دو سیما هستند. و من پادشاه عشقم هستم.

[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما