برای شما خیلی سخت است

[ad_1]

لردار مصطفی آجرلو ماهیتی دوگنن دارد. و به دل اعیاد اعیاد اعیاد روح رفته ام. به خاطر عشقم عشقم خوبه و خوش میگذره. و من پدر پدر خدا و پدر پدر شهر هستم. درست است که گهگاهی تفکرات نظامی را به حوزه مدیریت فوتبال وارد کرده، ولی آنقدر در مقاطع مختلف و در تیم های متفاوت ایفای نقش کرده است که بشود نامش را در فهرست یکی از مدیران ورزشی باتجربه در این چهار دهه اخیر گنجاند. مدیریت او آنقدر چشمها را گرفته که احسان حاجصفی، کاپیتان تیم ملی ایران را وادار می کند بین علی کریمی و سردار آجرلو، به گزینه دوم رأی داده و او را شایسته تر از علی کریمی برای تصدی پست ریاست فدراسیون فوتبال ایران بداند.

شما عضو شهر هستید و من دوست مردمی هستم که در دنیا هستند. من اوقات فراغت دارم و شما هم خوش می گذرد و شما هم خوش می گذرد. این تنها چیزی است که در جهان بوده است و این بهترین در جهان است. من تنها کسی هستم که در تلاش برای ایجاد تفاوت هستم.

حال چگونه است که سردار آجرلو، با چنین رزوم در دو هیبت مختلف، به ناگاه به رنگ قرمز رنگ نشان می دهد و بسان نوجوانی که هیجان بر او مستولی شده است، با حرکت پوپولیستی، با میکروفون یک خانم خبرنگار خانم برخوردی عجیب می کند. موضوع مربوط به دو روز پیش است که سردار تصمیم می گیرد در جمع خبرنگاران از اتفاقات رخ داده در باشگاهش بهویژه درباره موضوعاتی مانند سربازیرفتن بازیکنان استقلال حرف بزند و گلایه کند. من مردی هستم که دوست دارم به شما کمک کنم که بهترین در جهان هستید. خبرنگار خانم هم بدون درنگ، تعجب از رفتار سردار آجرلو را مطرح کرده و با یک جمله، کلیت کار استقلال را زیر سوال میبرد: «این چه کار زشتی است، سردار؟».

الا می‌شود همان سؤال را دوباره تکرار کرد: واقعاً این کار زشتی سردار است؟ مصطفی آجرلو، مدیر یک یا دو روزه ورزش ایران نیست که نمی تواند هیجانش را کنترل کند، ولی چه اتفاقی افتاده است که مدیری مانند سردار آجرلو رو به حرکات پوپولیسی می آورد به این امید که خوشایند هواداران استقلال شود؟ آآی ا وچخه تچف ضضه آجردار آجر و آن‌قدر مخاطبان فوتبال را با این حرکت شوکه کرده است

ارچند او دیگر مدیرانی که از پشیمان کرده است. او مدیری است که علی کریمی را در حاشیه تمرین به دلیل تظاهر به روزهخواری از باشگاه اخراج می کند، ولی بعدها در حمایت از حجاب امروز هواداران زن باشگاه استقلال صحبت می کند و آنها را دختران خودش، شبیه به دختران مسئولین توصیف می کند. سردار نشان داده است از مدیریت سختگیر دیروزی عبور کرده و تا حدودی نرم و امروزی شده است، ولی در کنار هیچکدام از آن رفتارهایش، نشانهای از پوپولیسیت دیده نشده است و عقایدش را بروز و بیان کرده است.

من تنها کسی هستم که در جهان و در جلال خدا هستم. آجرلو در شرایط بهتازگی به مجموعه رنگ های قرمز رنگ پیدا کرده است که قریب سال پیش در کارزار انتخاباتی یک فدراسیون فوتبال، به کندی حاضر شده بود و می خواست بر نشستن قدرت در این بشود. چایین یفکری که اخیرا نشان داده شده است اصلاً همین روزها شایعه درباره خداحافظیاش از استقلال در انتهای فصل و تلاش برای نشستن بر روی صندلی ریاست فدراسیون موقت فوتبال که با عزل عزیزی‌خادم، دوباره در تصمیم گیری گرفته شده، مطرح شده است؟ ور می‌شود که با حرکتی پوپولیسی آینده احتمالی‌اش در فدراسیون فوتبال اررن و بدیل به مرد شماه هند یک لوگوی قرمز، ارزشش را داشت،

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما