به‌روزرسانی‌های زنده کووید: واکسن مدرن تأیید کامل FDA را دریافت می‌کند

[ad_1]

اعتبار …دیو سندرز برای نیویورک تایمز

موج Omicron در ایالت هایی که نوع بسیار مسری دیرتر وارد شد، در حال فروکش است و برخی از فرمانداران می گویند وقت آن رسیده که آمریکایی های خسته از بیماری همه گیر تلاش کنند تا حس عادی بودن را بازگردانند.

ایالات متحده همچنان در وضعیت نامطمئنی قرار دارد، بیمارستان ها بیش از حد گسترش یافته اند و مرگ و میر روزانه بالای 2500 نفر و در حال افزایش است. در حالی که تعداد موارد در سطح ملی و در برخی از ایالت ها – از جمله آریزونا، یوتا، کلرادو، داکوتای شمالی، لوئیزیانا و می سی سی پی – که Omicron اخیراً در آن جا رانده شده است، در حال کاهش است، آنها بسیار بالاتر از هر دوره دیگری از همه گیری هستند. و گسترش یک زیرشاخه Omicron که به نظر می رسد حتی مسری تر باشد، برخی از کارشناسان هشدار داده اند که ممکن است بیش از حد انتظار طول بکشد تا این موج کاهش یابد.

میانگین روزانه موارد در ایالات متحده حدود 519000 نفر باقی می ماند – بیش از دو برابر بدترین آمار در زمستان گذشته. به نظر می رسد بستری شدن در بیمارستان، که تعداد آنها با تاخیر مواجه می شود، در سطح کشور بالاتر است، هرچند که نسبت به اوج زمستان گذشته همچنان بالاتر است. مرگ و میرها که عقب ماندگی بیشتری دارند نیز در برخی ایالت ها در سطح بی سابقه هستند.

در چند ایالت، مانند واشنگتن و مونتانا، موارد هنوز در حال افزایش است. و روز دوشنبه، فرماندار برد لیتل از آیداهو، گارد ملی را در ایالت خود فعال کرد تا در زمانی که بسیاری از کارکنان پزشکی مریض هستند، به عملکرد بیمارستان ها کمک کند.

علی‌رغم همه این‌ها، برخی از رهبران ایالتی گفتند که در حالی که انواع جدید و به ناچار افزایش دیگری همچنان یک تهدید باقی مانده است، Omicron کشور را به مرحله بومی ویروس نزدیک‌تر کرده است.

“ما قرار نیست این را به صفر برسانیم.” فیلیپ دی مورفی از نیوجرسی، یک دموکرات، روز یکشنبه در برنامه NBC News “Meet the Press” گفت. ما باید یاد بگیریم که چگونه با آن زندگی کنیم.»

آقای. مورفی یکی از چندین فرمانداری بود که با آقای دکتر دیدار کرد. بایدن روز دوشنبه در کاخ سفید. در سخنانی گسترده، آقای بایدن بر تلاش‌ها برای محدود کردن تأثیر همه‌گیری بر آموزش تأکید کرد.

او گفت: «ما مانند شیطان تلاش خواهیم کرد تا مدارس را باز نگه داریم، زیرا مطالعات نشان داده است که «از دست دادن یک ترم تحصیلی می‌تواند یک سال و نیم بچه را عقب بیاندازد».

و در یک کنفرانس خبری در روز دوشنبه، جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید، پیشنهاد کرد که این کشور “ابزارهایی برای رسیدن به نقطه‌ای دارد که زندگی روزمره ما را مختل نکند.”

کارشناسان بهداشت عمومی می گویند که مرحله بعدی به این بستگی دارد که چه گونه هایی ظاهر می شوند و آیا کمپین واکسیناسیون کند سرعت می گیرد یا خیر. به گفته کارشناسان، مصونیت گله در برابر ویروس کرونا بعید است به دست آید.

گسترش یک زیرمتغیر Omicron به نام BA.2 یادآور مسیر غیرقابل پیش بینی این بیماری همه گیر است.

تا کنون، به نظر نمی رسد BA.2 باعث بیماری شدیدتر شود، و واکسن ها به همان اندازه که علیه سایر اشکال Omicron در برابر آن موثر هستند، موثر هستند. اما نشانه هایی از انتشار سریعتر را نشان می دهد.

توماس پیکوک، ویروس شناس در امپریال کالج لندن، به کارل زیمر از روزنامه تایمز گفت: «این ممکن است به معنای اوج بالاتر عفونت در مکان‌هایی باشد که هنوز به اوج خود نرسیده‌اند، و کاهش روند نزولی در مکان‌هایی که قبلاً اوج Omicron را تجربه کرده‌اند.

دکتر. آنتونی اس. فائوچی، مشاور ارشد کووید پرزیدنت بایدن، اخیراً خوش‌بینی محتاطانه‌ای ارائه کرد و گفت که معتقد است شیوع بیماری‌ها می‌تواند در ماه‌های آینده بسیار قابل کنترل‌تر شود – تا جایی که «آن‌ها آنجا هستند، اما اختلالی ایجاد نمی‌کنند. جامعه. “

پوستر روزانه

به “دیلی” گوش دهید: ما باید درباره کووید صحبت کنیم، قسمت 2: گفتگو با دکتر. فائوسی

آیا زمان آن رسیده است که به روشی جدید در مورد بیماری همه گیر فکر کنیم؟ از کارشناس ارشد بیماری های عفونی آمریکا می خواهیم.

با کاهش Omicron، Gov. آسا هاچینسون از آرکانزاس، یک جمهوری خواه، گفت که ایالات متحده باید هوشیار بماند اما باید به سمت درمان ویروس به عنوان آندمیک حرکت کند. او اذعان کرد که انواع بیشتری اجتناب ناپذیر است و از دولت فدرال خواست تا به ایالت ها کمک کند ظرفیت آزمایش و دسترسی به درمان ها را افزایش دهند.

او در روز یکشنبه در برنامه «ملاقات با مطبوعات» گفت: «این جایی است که دولت فدرال باید قدم برداشته باشد». بیایید از این نزول استفاده کنیم تا برای آنچه در اطراف است آماده شویم.

رونی کارین رابین، کارل زیمر و مگی آستور گزارش کمک کرد

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما