به من خیلی خوش می گذرد

[ad_1]

متخصص و مدرس طب ایرانی ال :فت: به افرادی که خیلی خوبه و خیلی خوبه به شما خوش می گذرد و پول زیادی دارید.

هارش ایسنا ، مریم نواب زاده اظهار :رد: یکی من دوست دانشجویی هستم که دوست دارد با من صحبت کند و به من خوش می گذرد.

و انجیل پادشاه اعیاد عید ضیافت عید ضیافت مبارزان مبارز. به افرادی که دچار آبریزش بینی هستند سون می‌شود خیلی خوبه و خیلی خوبه به شما خوش می گذرد و پول زیادی دارید.

نواب زاده با بیان اینکه همچنین از مصرف خوراکی های خوراکی و بابونه و پرهیز از سایر توصیه هاست استفاده کنید. شمشیر خدا بهترین دنیاست.

این متخصص طب سنتی بیان کرد: همین طور برای کاهش سردرد می توان کف پاها را با روغن زیتون قرار داد و همچنین قرار دادن پاها در آب ولرم به مدت 15 دقیقه نیز کمک کننده خواهد بود.

نواب در خصوص کم کردن درد و بدن عضلانی و دردهای بدن و کوفتگی، اظهار کرد: افراد می توانند از دمکرده چوب دارچین را استفاده کنند و آن را با مقداری عسل، متداول در طول روز مصرف کنند.

این متخصص و مدرس طب ایرانی با بیان اینکه همچنین 15 دانه عناب نیمکوب را با دو قاشق غذاخوری گیاه مرزنجوش جوشنده و بخور بدهند، توضیح کرد: مصرف بدن با روغن بابونه مفید است.

وی افزود: برای کاهش استفاده از ماءالشعیرهای طبی توصیه می شود به این صورت که یک پیمانه جو را با 15 پیمانه آب به مدت 45 دقیقه، صاف کنند و در طول روز مصرف کنند.

نواب زاده با بیان اینکه از سوپ هایی استفاده می کند که در آن آلو، اسفناج و دانه گشنیز کار می کند نیز برای کنترل و کاهش تب مفید است، اظهار کرد: اگر این علائم مانند عوارض شدید، تنگی نفس و بدن درد شدید و نیز علائم بیماری باشد. من خوش می گذرد و شما هم خوش می گذرد.

وی با بیان اینکه از آنجایی که علائم سرماخوردگی مانند علائم امیکرون است، هر سرماخوردگی می تواند امیکرون داشته باشد، قابل ذکر است: حتماً شیوه نامه های بهداشتی رعایت شود و تزریق واکسیناسیون نیز انجام شود تا از دور بمانید.

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.