تا 70% تخفیف برای خرید در سوپرمارکت اسنپ

[ad_1]

به جای اینکه چند ساعت وقت صرف خرید اقلام و اقلام مورد نیاز خود کنید، ممکن است عادت داشته باشید که همه خریدها را به راحتی و در عرض چند دقیقه در وب یا برنامه بدون نیاز به ترک خانه یا محل کار انجام دهید. خرید روزانه یا ماهانه از سوپرمارکت (مانند برنج یا گوشت و مرغ) معمولاً آسان نیست. علاوه بر صرفه جویی در زمان هنگام خرید آنلاین از سوپرمارکت، می توانید به راحتی هر محصولی را بدون نگرانی در مورد ارسال سفارش دهید. یکی از خدمات اسنپ سوپراپ امکان سفارش و ارسال سریع محصولات سوپرمارکتی می باشد.

سرویس سوپرمارکت اسنپ از ابتدای فعالیت خود سعی کرده در زمان ها و مناسبت های مختلف با تخفیف های مختلف به دست کاربران خود برسد. سوپرمارکت اسنپ بار دیگر شما را به مهمانی دعوت کرده است تا تمامی کاربران از تخفیف های هیجان انگیز برخوردار شوند. بنابراین به مدت دو هفته با 70 درصد تخفیف مهمان جشن اسنپ مارکت هستیم.

تا 70% تخفیف برای خرید در سوپرمارکت اسنپ

سوپرمارکت برای همه
میثم ملاشریفی، معاون بازاریابی گروه اسنپ درباره خدمات سوپرمارکتی می گوید: ویژگی هایی مانند قیمت مناسب، پشتیبانی کاربر، همکاری با زنجیره های خرده فروشی، تنوع محصول و دسترسی آسان از مهمترین مزیت های رقابتی سوپرمارکت اسنپ است. از سوی دیگر زیرساخت های گروه اسنپ به این سرویس کمک کرده تا فرآیند سفارش را به بهترین شکل ممکن مدیریت کند.

ملاشریفی درباره کمپین بازاریابی اخیر سرویس سوپرمارکت اسنپ توضیح می دهد: ارومیه و یزد و تا 70 درصد تخفیف. در این کمپین سعی شده است راحتی خرید را با قیمت مناسب و تحویل سریع برای کاربران تلفیق کنیم.

اگر در این شهرها زندگی می کنید می توانید اقلام مورد نیاز خود را در این دو هفته تا 70 درصد تخفیف سفارش دهید.

نحوه سفارش از سوپرمارکت اسنپ

دو مزیت اصلی سوپرمارکت اسنپ سرعت حمل و نقل بالا و قیمت مقرون به صرفه به لطف تخفیف های ویژه است. برای خرید راحت و با تخفیف اسنپ سوپراپ را باز کرده و وارد سرویس «سوپرمارکت» شوید. سوپرمارکت اسنپ دو نوع خدمات ارائه می دهد: «تحویل فوری» و «تخفیف بیشتر».

با انتخاب گزینه «تحویل فوری» می توانید کالاهای مورد نیاز خود را از سوپرمارکت ها و فروشگاه های اطراف سفارش داده و در کمتر از 30 دقیقه تحویل بگیرید. اسنپ ​​در این منطقه علاوه بر سوپرمارکت ها، با فروشگاه های زنجیره ای خرده فروشی مختلفی مانند هایپراستار، جانبو، رفاه، حیات، گندم، هایپر فامیلی و حتی فروشگاه های محلی همکاری می کند، بنابراین کاربران گزینه های مختلفی برای خرید دارند.

اگر به دنبال تخفیف های اضافی هستید، می توانید گزینه «تخفیفات اضافی» را انتخاب کرده و کالاهای مورد نیاز را از نزدیکترین هایپراستار سفارش دهید. هنگام سفارش از گزینه “تخفیفات بیشتر” بازه زمانی مورد نیاز برای تحویل کالا را انتخاب می کنید تا خریدهای شما در همان تاریخ ارسال شود.

علاوه بر تنوع محصولات در این بخش، دسته بندی کالاها به اقلامی مانند لبنیات، دستمال و مواد شوینده، نوشیدنی ها، تنقلات، محصولات پروتئینی، آجیل و سایر مزایا وجود دارد که سفارش محصولات را برای شما آسان تر می کند.

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما