تسلا بیش از 8 میلیون خودرو را در ایالات متحده به دلیل هشدار کمربند ایمنی فراخوان می کند

[ad_1]

پس از فراخوانی بیش از 475000 خودروی الکتریکی مدل 3 و مدل S خود برای رسیدگی به مشکلات دوربین عقب و صندوق عقب در دسامبر 2021، تسلا اکنون بیش از 8 هزار خودروی الکتریکی را به دلیل هشدار نقص کمربند ایمنی فراخوان داده است. یک تنظیم کننده ایمنی خودرو در ایالات متحده گفت که سازنده خودروهای الکتریکی از ایالات متحده بیش از 817000 وسیله نقلیه را در این کشور فراخوان می کند زیرا ممکن است هنگام روشن شدن وسیله نقلیه هشدار صوتی فعال نشود و راننده کمربند ایمنی را نبسته باشد.

اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه (NHTSA) گفت که این فراخوان مربوط به مدل S و مدل X 2021-2022، مدل 3 2017-2022 و مدل Y 2020-2022 است. این مدل ها با استاندارد ایمنی خودروهای موتوری فدرال مطابقت ندارند. حفاظت از تصادف سرنشین “به دلیل فعال نشدن صدای زنگ. تسلا به‌روزرسانی نرم‌افزاری OTA را برای رفع این مشکل انجام خواهد داد.

تسلا به NHTSA گفت که تا 31 ژانویه از هرگونه تصادف یا جراحت مرتبط با این موضوع بی‌اطلاع بوده و اسنادی که توسط موسسه تحقیقات و تست خودرو کره جنوبی (KATRI) در 6 ژانویه در NHTSA ثبت شده است، این وضعیت را مورد توجه تسلا قرار داده است. تسلا گفت در خودروهای فراخوان شده یک خطای نرم افزاری ممکن است مانع از فعال شدن صدای زنگ در هنگام شروع خودرو تحت شرایط خاص شود.

همچنین بخوانید: فیسکر برای تولید خودروهای الکتریکی در هند با سازنده آیفون فاکسکان همکاری می کند

این خودروساز گفت که این مشکل محدود به شرایطی است که صدای زنگ در چرخه رانندگی قبلی قطع شده و کمربند ایمنی پس از آن وقفه بسته نشده است. تسلا اضافه کرد که این مشکل بر روی زنگ یادآوری کمربند ایمنی در زمانی که خودرو از 22 کیلومتر در ساعت فراتر می‌رود و کمربند ایمنی راننده به‌عنوان کمانش تشخیص داده نمی‌شود، تأثیری ندارد.

این وضعیت بر دقت یادآوری کمربند ایمنی همراه با آن تأثیری ندارد. تسلا تحت نظارت فزاینده ای از سوی تنظیم کننده های ایالات متحده قرار گرفته و در ماه های اخیر تعدادی فراخوان صادر کرده است.

روز سه‌شنبه، تسلا اعلام کرد که در حال فراخوانی 53822 خودروی آمریکایی با نرم‌افزار شرکت Full Self-Driving (بتا) است که ممکن است به برخی از مدل‌ها اجازه دهد «ایست‌های چرخشی» انجام دهند و در تقاطع‌هایی که خطر ایمنی را به همراه دارند متوقف نشوند. NHTSA گفت که تسلا یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری را انجام خواهد داد که عملکرد «تقطع حرکت» را غیرفعال می‌کند.

با ورودی های رویترز

تلویزیون زنده

#لال



[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما