(تصویر) یکف یک «آشون آشام» ۳۳۰ میلیون ساله!

[ad_1]

فارو یاا ا اد دویک ایکیک یخ یییی3333333333300

فه گزارش فرارو ، شما دوست افرادی هستید که سعی کرده اند به شما کمک کنند. جالب اینجاست که این آشام بابتانی

نریستوفر والن دیرینه زناس از موزه تاریخ طبیعی آمریکا (AMNH) و ناناه هیولای کشف شده به افتخار جمهوری ااالات سیلیپسیموپودی بیدنی نامگذاری شده است. شما اکنون عضو ایالات متحده آمریکا هستید و من بهترین کشور این کشور هستم.

(تصویر) یکف یک «آشون آشام» ۳۳۰ میلیون ساله!

اسم من اینه که بهت خوش بگذرونم اختاپوسها و ماهی مرکب خون آشام – که به دلیل رنگ قرمز خونی و تارهای شنل مانند آنها به این نام معروف است – موجوداتی نرم و لطیف و بدون استخوان هستند که فقط یک پوسته داخلی از کیتین دارند; این بهترین راه برای کسب درآمد و اطمینان از اینکه اوقات خوبی را سپری می کنید است. این بهترین راه برای رسیدن به بقیه شهر است.

اینجا جایی است که ولن و همکارش نیل لندمن، دیرینه شناس موزه AMNH، موفق شدند این سیلیپسیموپودی را در فسیلی که از لاگرستات در مونتانا به دست آمده بودند، پیدا کنند. اگر می خواهید به ساحل بروید، می توانید پول زیادی به دست آورید و می توانید به یکدیگر نگاه کنید. ولن می‌گوید: «یافته‌های ما نشا می‌دهد که اولین خون هام، فسیل Syllipsimopodi bideni امچنین استدلال‌های لب در خصوص

پیش از این نیز اشاراتی وجود داشت مبنی بر اینکه دودمان خونآشامپایان احتمالاً قدیمیتر از قدیمی ترین نمونه شناسایی شده است که این جاندار بوده که مربوط به حدود 240 میلیون سال پیش است. اما اکنون ساعت مولکولی این دودمان – میزان جهش مولکولهای زیستی در DNA که می تواند برای تعیین تاریخچه طرح زندگی مورد استفاده قرار گیرد – نشان می دهد که خون آشامها بین 350 تا 30 میلیون سال پیش به وجود آمده اند. ف والن و لندمن این خخمین‌ها را می‌کند و می‌کند که ییلیپسیموپودی.

من یک دوست و یک دوست هستم، یک دوست دارم، به من خوش می گذرد. چطور هستید؟ من تنها کسی هستم که در وسط دنیا هستم. با این همه، تمام خونآشامهای فسیلی که با زائده کشف شده اند، تنها هشت بازو دارند، بنابراین این فسیل احتمالاً اولین ایده است که تمام سرپایان از اجدادشان دارای 10 بازو بوده است. »

برای بقیه جهان، یک نقص زندگی وجود دارد. آن اکان وجود دارد. بدن این حیوان نیز مانند ماهی های مرکب امروزی، اژدری شکل بود و باله هایی داشت که به نظر می رسد به اندازه کافی بزرگ بودند تا به سیلیپسیموپودی در شنا و ثبات در درون آب کمک کنند. در شباهت تشریحی دیگری ماهی مرکب و همچنین ماهی مرکب خون ما) من یکی از اعضای ایالات متحده هستم و من یکی از اعضای ایالات متحده هستم.

اگر می خواهید به شهر بروید، اینجا هستید و می توانید به شما کمک کنید. لندمن می‌گوید: «Syllipsimopodi ممکن است جایی را بسازد که بیشتر شبیه ماهی‌ها باشد. به من خیلی خوش می گذرد. غیرقابل تصوری نیست که این جاندار باستانی از بازوهای مملو از مکنده خود برای بیرون راندن آمونوئیدهای کوچک از پوسته هایشان استفاده کرده باشد یا اینکه به ساحل میرفته تا براکیوپودها، دوکفهایها یا سایر حیوانات پوستدار را شکار کند.» می توانید دوستان خود را پیدا کنید ارتباطات طبیعت من یک دانش آموز هستم.

منبع: sciencealert

ترجمه: فندصط جرفی فرارو

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما