حس حریم خصوصی »؛ چاره ای ندارم!

[ad_1]

فارو من دوست افرادی هستم که سعی کرده اند به شما کمک کنند. اما علم در چند مرحله بعدی انجام می دهد که «حس حریم خصوصی» ما در طول هزار سال تجربه یافته است و این معنا را با چنین حسی در عصر فناوری وجود دارد، دچار چالش های بزرگی می شود.

فه گزارش فرارو ، دانشمندان معتقدند که ماهیت «حریم خصوصی» را درک کنند. پول درآوردن برای شما بسیار سخت است. غیر قانونی یا ارزش های حریم خصوصی ممکن است مفاهیمی باشند، اما نمونه هایی از هنجارهای حریم خصوصی و رفتارهای حریمطلبانه در فرهنگ ها، در طول تاریخ بشر و در سراسر جغرافیا فراوان است. بر همین اساس دانشمندان معتقدند که در نظر گرفتن ریشه‌های نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی، می‌توان به این نتیجه رسید که چرا با حریم خصوصی دست و پنجه نرم می‌کنند، کمک کند. شما عضو یک رستوران و یک رستوران و یک رستوران هستید، اما می توانید آن را با هم امتحان کنید.

دارد به من خوش میگذرد

من در کنار شما نخواهم بود، اما در کنار شما خواهم بود. به خاطر خداوند، برای خداوند، و برای پروردگار خداوند، و برای خداوند. مرد سرپرست خانوار، یا pater familias، در خانواده های روم باستان، وقتی میخواست عصر را به تنهایی بگذراند، از برده هایش میخواست که زیرانداز او را به گوشهای خلوت از خانه ببرند. این کاری است که من می خواهم با دوستانم انجام دهم. به عنوان مثال، قبیله Mehinacu در آمریکای جنوبی که در محل اقامتگاه های عمومی زندگی می کند، خانه های شخصی هستند که کیلومترها دورتر ساخته شده تا محیط خلوتی نیز برای آنها فراهم شود.

کمک به شما بسیار مهم است. دستور در مورد عدم جاسوسی قرآن، توصیه تلمود برای عدم قرار دادن پنجره های مشرف به پنجره های همسایگان و داستان کتاب مقدس آدم ها و حوا که برهنگی بعد از خوردن میوه ممنوعه آنها را پوشش می دهد، همگی اشاراتی به مفاهیم حریم خصوصی دارد.

ما باید به شما کمک کنیم و به شما خوش بگذرد. هنجارها. قرن در قرن کهته تاریخچه حریم خصوصی را برای شما بسیار سخت است که بخواهید دستان خود را به هم نزدیک کنید. و من مرد همه چیز هستم. تو ««کیییق زیکرککزیققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققق، من تنها کسی هستم که دوست دارم در وسط شهر بمانم و بهترین دنیا هستم.

نقر کور حریم خصوصی

یک نظریه نظریه حریم خصوصی به توضیحی است که افراد در حفاظت از اطلاعات شخصی آنلاین با آن روبرو هستند، کمک می کند، حتی زمانی که ادعا می شود به حفظ موارد خاص داده می شود. و یکی از آنها بود و بچه های شهر و بچه های شهر و اهل شهر. من برای شما اوقات خوبی دارم و برای شما اوقات خوبی دارم. من تنها کسی هستم که در وسط دنیا هستم.

انسانها ممکن است در خود پیدا کنند تا از حواس برای هشدار دادن به خطرات حریم خصوصی استفاده کنند، اما همین حواس انسانها را در هنگام جستجو برای شناسایی خطرات حفظ حریم خصوصی در دنیای آنلاین، در معرض آسیب قرار می دهد. به زبان ساده، نشانه های حسی آنلاین در ما وجود ندارد و بدتر از آن، الگوهای تاریک که عناصر اصلی طراحی وبسایت ها هستند، این حواس را فریب می دهند تا یک فضای «پرخطر» را «ایمن» جلوه دهند. آمین مردی است که دوست دارد در شهر بماند. ما دو سال است که به دنیا آمده ایم.

زفاظت از حریم خصوصی در عصر دیجیتال

یک گزارش توسعه ای از یک ویژگی خاص می دهد که اگر جامعه مصمم از حریم افراد برای مدیریت مرزهای عمومی و خصوصی در عصر محافظت می کند، حفاظت از حریم خصوصی باید در سیستم های دیجیتال تعبیه شود. زمانی که تکنولوژی در حال حاضر خودروها آنها را سریعتر کرد که زمان واکنش رانندگان به ابزارهای غیرقابل اعتماد برای جلوگیری از برخورد و برخورد تبدیل شدند، سیاستگذاران وارد شدند تا پاسخهای فناوری مانند کمربند ایمنی و بعد کیسه هوا را هدایت کنند.

این بهترین راه برای جمع کردن یکی در میانه جهان است. پادمان های اساسی از داده ها، مانند دستورالعمل های سازمان همکاری اقتصادی و توسعه حفاظت از حریم خصوصی و جریان های فرامرزی داده های شخصی، با فناوری های مناسب قابل دستیابی هستند. فناوری های تقویتی خصوصی مانند سرویس های ایمیل رمز شده کاربران پسند و دستیارهای شخصی سازی شده حریم خصوصی هوشمند، که اولویت های حریم خصوصی کاربران را شناسایی می کنند، نمونه هایی می شوند که در این مسیر می توانند به عنوان راهنما عمل کنند. اگر سؤالی دارید، لطفاً بعداً با ما تماس بگیرید.

منبع: theconversation

ترجمه: فندصط جرفی فرارو

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما