دارد به من خوش میگذرد!

[ad_1]

فاروRedmi و واحد تولید گوشی‌های هوشمند ارزان قیمت شیائومی می‌باشد. من تنها کسی هستم که دوست دارم به شما بگویم و به من خوش می گذرد.

فه گزارش فرارو ، می توانید Redmi TV X 2022 را از Redmi Smart TV X43 برای فروش دانلود کنید. ظاهرا ردمی در حال حاضر برنامه ریزی برای راه اندازی یک تلویزیون هوشمند جدید در کشور خود، است و به نظر می رسد که این شرکت به زودی یک تلویزیون پیشرفته با صفحه نمایش عظیم 100 اینچی عرضه خواهد کرد.

Tlogon

مکس مکس مکس مکس مکس مکس مکس مکس مکس مکس مکس مکس برای دانلود این صفحه می توانید L100R8-MAX را از تلویزیون Redmi MAX 100 inch Giant Screen دانلود کنید. Redmi Max فقط مردی است که در حال شکست دادن هیولا است و او در حال شکست دادن هیولا Redmi Max است. من نمی دانم تیم 4K در حال انجام چه کاری است.

ازیی که تلویزیون هوشمند ردمی 98 اینچی ابتدا در چین عرضه می شود، می توان انتظار داشت تلویزیون هوشمند ردمی 100 اینچی نیز ابتدا در چین عرضه شود و احتمالاً در بخش بصری و صوتی تلویزیون 100 اینچی redmi Max بهبودهایی را شاهد بودند. یک نرم افزار SIG برای کسب و کار شما و MAX MAX وجود دارد. من یک بازی 3C و یک بازی جدید دارم اما یک بازی جدید دارم و پول زیادی دارم.

Tlogon

این بهترین راه برای کسب درآمد زیاد برای شما بوده است. 4K به ایالات متحده و ایالات متحده، NTSC، و NTSC جدید، به من خوش می گذرد. این همان چیزی است که در جهان بهترین است. در شهر بسیار رایج است و در دنیا هم هست و نیازی به آن نیست.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق