دانشگاه علم و صنعت القاعده

[ad_1]

غلام محسنی اژهای (دوشنبه 18 بهمن) در شورای عالی قوه قضاییه با تبریک ایام الله دهه فجر و گرامیداشت روز نیروی هوایی امروز، اظهار داشت: اقدام افسران و اعضای نیروی هوایی ارتش در 19 بهمن 57 و بیعت آنها با امام امت، اقدامی بهموقع و شجاعانه. برای اولین بار در جهان یکی از آنها وجود داشت و یکی از آنها وجود داشت.

به گزارش ایرنا، رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه دشمنان و شیطان صفتان در بیش از چهار دهه گذشته در همه توطئه ها و دسایس خود علیه انقلاب و مردم ما ناکاماندند، بر تمرکز و اهتمام معاندین و بدخواهان عنود و جهول بر روی ایجاد بداخلاقی، یأس، بیان کرد. یایعه پراکنی.

محسنی اژگان به افراد فریب خورده ای که در مقابل دشمنان و دشمنان کشور و مردم ما اقدام می کنند، هشدار داد که هرچه زودتر از خود را از مغرضان و دشمنان جدا کنند و بدانند که در صورت استمرار همراهی با دشمنان، پس از نصایح و پایانحجت. م مردم و بانون با نآا برخورد خواهند کرد.

دستگاه قضا، شهادت افسر نیروی انتظامی شهید «علی اکبر رنجبر» را به خانواده وی و مجموعه نظامی و مدیریتی کشور تبریک و تسلیت گفت و با اشاره به بالاترین مقوله امنیت در همه جوامع، افزود: امنیت مردم و کشور ما در وظایف خود. نیروهای مسلح و مدیریت در همه نقاط ایران اسلامی برای برقرای امنیت و نظم اجتماعی تلاش مجاهدانه می کنند و بدیهی هستند که باید از احترام، اقتدار، تجهیزات و آموزش های لازم برخوردار باشند.

محسنی اژهای گفت: نیاز به همکاری با رسانه ملی و همه تریبون در تقویت ارتباط مردم و نیروهای مسلح فرهنگسازی صورت می گیرد و به گونه ای تدبیر می شود که در استان فارس واقع شود، نباشیم.

قوه قضائیه در همین راستا به «بکارگیری سلاح توسط مأمورین نیروهای مسلح در نیاز» مصوب سال 1373 اشاره کرد و قانون با تاکید بر قانون بر روی ماده 3 این ناظر بر موارد 10 گانهایی که مدیریت مدیریت حق بکارگیری سلاح را دارند، مشخصاً توجه همگان را دارند. را به ثبت سوم بند ۱۰ این ماده قانونی در مواردی که قانون تصویب مأموران مسلح در همه موارد ذکر شده در این موارد مجاز هستند از سلاح استفاده کنند که اولا چارهای جز بکارگیری سلاح ها باشند که در صورت امکان، باید مراتب و جهات «تیر هوایی»، «تیراندازی از کمر به پایین» و ی یر همر به بالا » را رعایت کنند.

محسنی آژهای در عین حال به ماده 12 «بکارگیری سلاح توسط مأمورین نیروهای مسلح در موارد» نیز اشاره کرد و افزود: مأمورانی که با رعایت قوانین مبادرت به بکارگیری سربازان، از این جهت هیچ گونه مسئولیت جزایی یا مدنی نخواهند داشت.

دستگاه قضا در همین راستا با ذکر مصادیقی از تروریست ها، گروگانگیرها و اشراری که امکان رعایت جهات مندرج در قانون سوم بند 10 ماده 3 قانون «بکارگیری توسط مأمورین رئیس نیروهای مسلح در موارد ضروری» در برخورد با آنها برای ماموران حافظ امنیت مردم وجود ندارد. هه دادستان‌ها م سئولان قضایی سراسر کشور تاکید کرد که

چ چ چ چ چ چ چ «« «ق قا موادی که ناظر بر «موارد مجاز تیراندازی به سوی وسایل نقلیه حتی به منظور ساختن آنها توسط مأمورین» و همچنین «تاکید به مأمورین برای المقدور هدف قراردادن پا هنگام بکارگیری سلاح» است.

بازار ماهارشم بارها و بارها و بارها و بارها و بارها

محسنی آژهای به سازمان بازرسی کل کشور برای همکاری همهجانبه با هیئت های تحقیق و تفحص مجلس پیرامون موضوعات مختلف، مأموریت داد و مشخصاً به ضرورت و همکاری سازمان بازرسی با «هیات تحقیق و تفحص از سازمان بورس و بازار سرمایه» اشاره کرد.

قوه قضاییه گفت: نوسانات بازار بورس و افت و کاهش شاخص ها و زیان دیدن و متضرر شدن بخشی از سرمایه گذاران و مردم، از آنجایی که نیاز به تحقیق و تفحص به «هیأت تحقیق و تفحص از سازمان بورس و بازار سرمایه» را دوچندان می کنند. می کند.

عدلیه افزود: «پیشروی کارها و امور هیأت های تحقیق و تفحص»، «پیشگیری از ایجاد مزاحمت و دردسر برای دستگاه تحقیق و تفحص قرار گرفته» و «سهولت کار دستگاه قضایی هنگام رسیدگی به گزارش هیئت تحقیق و تفحص بواسطه اتقان تحقیقات و تکمیل من مردی هستم که مردی است که مردی کودک است، مردی است که مردی است که مردی است که کودکی است.

ئیس ضض ل رز د

تقدیر از رئیس کل گستری استان البرز و دادستان کرج به انتقال خطر مجدانه در امر رفع معضل بستر و حریم رودخانه چالوس که از منابع طبیعی آب شرب شهروندان تهرانی است و ملاحظات زیست محیطی دارد، دیگری از سخنان رئیس عدلیه در نشست امروز. دارد به من خوش میگذرد.

محسنی اژدهای دستگاههای دولتی و حکومتی که داوطلبانه اقدام به قلعوقمع ساخت و سازهای غیرمجاز از بستر و حریم رودخانه چالوس کردند، قدردانی کرد و به دسته دستگاههایی که برای اعمال قانون در این زمینه مقتضی را انجام نمی دهند، توصیه می کنند که در اسرع وقت. این بهترین راه برای کسب درآمد زیاد است.

وی با اشاره به دستور رئیسجمهوری مبنی بر آزادسازی سواحل، گفت: امیدواریم دولت همانگونه که در ارتباط با آزادسازی سواحل اقدام کرد، در بستر بستر و حریم رودخانه ها نیز که برخی از دستگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند و این امر مخاطرات زیست محیطی است. من تنها کسی هستم که دچار مشکل هستم.

رئیس عدلیه اظهار داشت: دستگاه قضایی برای رفع مشکلات معیشتی و تامین نیازهای اداری اداری همکاران قضایی، اهتمام جدی دارند و امیدواریم قوای مجریه و مقننه نیز در این مهم، همکاری و مساعدت خود را ادامه دهند.

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما