دیزل ژنراتور استعلام قیمت دیزل ژنراتور خرید و فروش کاتالوگ فنی

از آنجا که ضریب توان هیچ اثری بر این تلفات ندارد، مقدار نامی به صورت VA یا KVA یا MVA داده می‌شود. برای ایجاد یک فضای صاف و هموار برای ساخت محفظه ، میتوانید از سنگ فرش استفاده کنید . از دلایل استفاده از خاک و چمن در ساخت محفظه به جای چوب و بتن میتوان به ایجاد صدای کمتر اشاره کرد .

دیزل ژنراتور

این مدل از موتور‌های دیزلی دور موتور بالایی در محدوده ۶۰ تا ۱۰۰ دور در دقیقه برخوردار می‌باشند. بنابراین سرعت تولید برق آن‌ها، مناسب برای فعالیت‌های دریایی می‌باشد. نکته مهم دیگری که در مورد ژنراتور برق دیزلی وجود دارد این است که خرید آن به صورت جداگانه قابل انجام است و شما می‌توانید بسته به میزان توانایی مورد نیازتان اقدام به خرید کنید.

ژنراتور شامل مجموعه ای از قطعات ثابت و متحرک است که در محفظه روکشی قرار گرفته است . این قطعات با یکدیگر به صورت اتوماتیک در ارتباط می باشند که منجر به حرکت نسبی بین میدان های مغناطیسی و الکتریکی می شوند ، که به نوبه خود تولید برق می گردد.

بنابراین توصیه می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تخصصی خرید دیزل ژنراتور با کانوپی و دریافت قیمت آن حتما با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. دیزل ژنراتور دائم کار، عنوانی است که به این نوع از مولدهای برق اطلاق می شود. سلام، جهت خرید یک دستگاه دیزل ژنراتور تا قدرت 1250 کیلوولت آمپر و نصب آن توسط ترانس به خط 20 کیلوولت داخلی شرکت مشاوره می خواستم. به این خط حدود 10 مگاولت آمپری ترانس های متعدد (حداکثر قدرت ترانس 1250) متصل می باشد.

برای استفاده از این آپشن‎‌ها که با مجوز ساخت و کوپله دیزل ژنراتور همراه است، می‌توانید از خدمات مجموعه “آبیاران” استفاده کنید. در بررسی تفاوت دیزل ژنراتور با ژنراتور گازی به این نتیجه می‌رسیم که به دلیل سهولت فرآیند ساخت و همچنین ساده‌تر بودن و کند‌کار‌تر بودن بخش‌های مختلف دیزل ژنراتور، قطعات آن ها کمتر دچار استهلاک می‌شود.

برای تکمیل اطلاعات فنی شما در زمینه دیزل ژنراتور ما هر یک از اجزای موتور را به اختصار توضیح میدهیم . نحوه کار آلترناتور ها در عکس زیر مشخص است اما همانطور که در بالا ذکر کردیم آلترناتور ها به شفت موتور وصل میشوند و این اتصال باعث چرخش سیم پیچ چرخشی میشود . مناقصه راهبری ، بهره برداری ، آماده به کار بودن، نگهداری و تعمیرات … به عبارت دیگر، از آنجایی که تلفات ژنراتور از ضریب توان الکتریکی مستقل است، از این رو ضریب توان در حالی که ما محاسبه و تخمین می‌زنیم، قدرت نامی یک ژنراتور را نشان نمی‌دهد.

(ب) موتور سنج — ابزار های اندازه گیری پارامتر های موتور دیزلی را نشان می دهد. پارامترهای مهم از قبیل فشار روغن، درجه حرارت مایع خنک کننده، ولتاژ باتری، سرعت چرخش موتور دیزل، و مدت زمان روشن بودن . اندازه گیری ثابت و نظارت بر این پارامترها به شما این امکان را می دهد هنگام عبور از سطح استاندار دیزل ژنراتور خاموش شود.

اصولا شلنگ بخاری که وظیفه انتقال آب بخاری به دیزل را دارد، در گذر زمان و در اثر قرار گرفتن تحت دمای بالا، دچار فرسودگی می شود. راه حل این مشکل این است که به جای استفاده از شلنگ های بخاری پلاستیکی، از شلنگ های سیلیکونی که مقاومت بیشتری در دماهای بالا دارند استفاده کنیم. • گاه به دلیل خطای انسانی یا خطای سیستم پمپ سوخت، دیزل ژنراتور دچار نشتی سوخت می شود.

نصب صحیح و درست دیزل ژنراتور، یکی از مهم‌ترین موارد در میزان بهره‌وری و عملکرد ژنراتور گازوئیلی است.

دیزل ژنراتور پرکینز 2206A-E13TAG2

ملاحظاتی که باید برای ایمنی دیزل زنراتور ها در نظر گرفته شود نه تنها شامل ایمنی خود شما بلکه شامل ایمنی خود ژنراتور و موتور ژنراتور نیز می شود. برخی از نیروگاه ها جهت تامین برق به صورت دایم یا اضطراری از دستگاه های بسیار قوی از جمله ژنراتور گازوئیلی با قدرت و توان بالا استفاده می کنند. میزان قدرت این گونه دیزل ژنراتورها می بایست در حدی باشد که بتوانند برق هزاران خانه را تامین نمایند.

موتور جزء اصلی هر وسیله‌ای بوده که در دیزل ژنراتور نیز نقش تولید انرژی مکانیکی را دارد. هدف ما از ساخت موتور ژنراتور دیزلی این بود که با سوزاندن گازوئیل بتوانیم سوخت‌هایی را جایگزین آن کنیم. موتور دیزل به عنوان اجزای مهم دستگاه دیزل ژنراتور و آغاز‌کننده فعالیت، تأثیر مهمی در عملکرد دیزل ژنراتور دارد.

مخزن سوخت معمولا دارای ظرفیت کافی برای روشن نگه‌داشتن این محصول به مدت میانگین ۶ تا ۸ است.

این محصول می‌تواند برای منزل جهت تأمین برق مصرفی با توان 20 تا 100 وات مورد استفاده قرار بگیرد.

اما این عمدتا محدود به شرایط خاص است، مثلا در دیزل ژنراتور های کوچک در کاربرد های کم ظرفیت یا واحد بسیار بزرگ بیش از 2250 کیلووات و بالاتر. گاهی اوقات از هیدروژن به عنوان خنک کننده سیم پیچ های استاتور برای سایزهای بزرگتر استفاده می شود. مشکلی که با شکل‌گیری اسیدها در روغن موتور افزایش یافته‌است، به وسیلهٔ آب غلیظ شده و احتراق به وسیلهٔ محصولاتی است که باید به صورت نرمال در دمای بالاتر جوش آیند. این ساخت اسیدی (جوهری) در روغن-کاری باعث کندی می‌شود اما بی‌نهایت فرسایش مخرب برای سطح یاتاقان دارد.

لازم به ذکر است که در برخی کشورها در ماشین‌های نقلیه سبک نیز برای استفاده عموم مردم از دیزل در ماشین‌ها استفاده می‌شود که نسبت به بقیه ماشین‌ها محبوب‌تر هستند. دیزل ژنراتور را می توان از جمله اختراعات بسیار مهم و کاربردی در صنعت برق بشمار آورد که بوجود آورنده تحولات عظیمی در این صنعت بوده است. دیزل ژنراتور C550D5 بهترین چگالی انرژی را در سطح خود ارائه می‌دهد و به مشتریان جهت کاهش هزینه‌ها بسیار کمک می‌کنند. بعد از رودولف دیزل، دیگر شرکت ها مسیر او را ادامه دادند و موتورهای جدید ارائه کردند.

نمایندگی رسمی فروش دیزل ژنراتور اصل در تهران

تک نقطه ی خرابی، مکانی در یک سیستم افزونه است كه در آن یك قطعی برق، باعث از دست دادن برق در بار بحرانی می شود. این قطعه، ولتاژ AC را از سیم پیچ های شارژ باتری به ولتاژ DC برای شارژ باتری تغییر می دهد. به عنوان برق پشتیبان در منازل مسکونی ، اداره جات ، مراکز دولتی و … استفاده می شود ، ژنراتور آماده به کار با بنزین یا گازوئیل به کار می افتد.

صفحه کنترل مجموعه ای از اجزای دیزل ژنراتور خواهد بود، در کنار هم باید موتور دیزل و دینام AC را هنگام کار کنترل کرده و اطمینان حاصل کند که تنظیمات در پارامترهای از پیش تعیین شده باقی می ماند. اگر شارژ باتری ها کاهش پیدا کند، باعث خرابی سیستم برق آماده به کار می شود. برای اطلاع از وضعیت فعلی و جلوگیری از کاهش سطح باتری، آزمایش و بازرسی منظم انجام شود و همچنین باتری ها باید به طور کامل شارژ باشند و به خوبی از ۴۰٪ تا ۱۰۰٪ نگهداری شوند.

در مکان هایی که نیاز به انرژی زیادی دارند دیزل ژنراتور بزرگ می تواند همانند یک منبع تغذیه قوی عمل کرده و انرژی مکانیکی خود را تا دو برابر بیشتر به انرژی الکتریکی و برق تبدیل کنند. به زبان دیگر می تواند برق آن محل را دو برابر کند تا برق با ولتاژی کافی در دست قرار گیرد. به طور کلی کارکردهای طولانی مدت موجب ساییدگی و فرسایش دستگاه می‌شوند. در واقع می‌توان تنها عیب این دستگاه‌ها را اینکه توسط فرد دیگری مورد استفاده قرار گرفته‌اند، در نظر گرفت.

با استفاده از سیستم‌های هوشمند و کنترلی پیشرفته، می‌توان به‌طور دقیق توان مورد نیاز را تنظیم کرده و بهینه‌سازی مصرف سوخت و عملکرد دیزل ژنراتور را بهبود بخشید. خرید ژنراتور دیزلی مزایای بسیاری داشته که با انجام آن می‌توانید از امکاناتی برخوردار شوید.

مخزن زیر پایه، مخزن ذخیره‌سازی در سطح زمین و مخزن ذخیره‌سازی زیرزمینی، از انواع این محصولات می‌باشند.

از مشخصات و ویژگی های یک جن ست دیزل می توان به سیستم کنترلی و تنظیم اتوماتیک ولتاژ اشاره کرد. شما برای خرید Diesel generator می توانید با کارشناسان مجتمع صنعتی آرا سنگ الوند در ارتباط باشید. اگر به دنبال کاهش هزینه های خود هستید می توانید اقدام به خرید دیزل ژنراتور دست دوم کنید. در این مقاله شما را با دیژل ژنراتور چیست و چه کاربردی دارد، اجزای و سوخت دیزل ژنراتور چیست، آشنا کردیم.

  • شرکت پرکینز توانسته با ارائه کیفیت و ضمانت نامه و خدمات پس از فروش معتبر، رضایت مشتریان خود را بدست آورد و تولیدات خود را در رابطه با تولید دیزل ژنراتور پرکینز روز به روز افزایش دهد.
  • موتور دیزل با تبدیل سوخت دیزل به انرژی مکانیکی سبب چرخاندن میل لنگ شده و
    در واقع با انتقال انرژی حاصل شده از طریق احتراق به میل لنگ، انرژی مکانیکی مورد نیاز برای ژنراتور را تولید می کند.
  • قرار گرفتن در معرض گرد و غبار و سایر آلاینده‌های موجود در هوا می تواند عملکرد ژنراتور شما را به شدت تحت تاثیر قرار دهد و باعث مسدود شدن فیلترها شود و باعث شود ژنراتور برای انجام همان کار سخت‌تر کار کنند.
  • اندازه و سایز ژنراتور به همراه توان بار تولیدی آن، تأثیر مستقیمی در میزان مصرف سوخت گازوئیل دارد.

فیلتر دومی یا ثانویه دارای اندازه کوچک‌تر و قطر منافذ ریزتر (حدود ۲ تا ۵ میکرون) است. این فیلتر ذرات و ناخالصی‌های بسیار ریزی که از فیلتر اولیه عبور کرده‌اند را گرفته و عمل تصفیه نهایی سوخت را انجام می‌دهد.

با این وجود، مواقعی وجود دارد که این نیروگاه ها نیز دچار مشکلات فنی شده و این امر، منجر به کمبود برق و قطعی در شبکه توزیع می شود. از این رو تامین برق اضطراری هم در مراکز نیروگاهی برای تولید برق و هم برای سایر مراکز مصرف کننده برق، امری الزامی می باشد. از این رو نگهداری خطوط ارتباطاتی در تمامی کسب کار ها امر حیاتی محسوب می شود. وجود برق اولین امر حیاتی برای زنده نگهداشتن تمامی این تکنولوژی ها می باشد.

باید بدانید که در ماشین‌های حمل و نقل سنگین مانند کامیون از موتور دیزلی استفاده می‌شود.

دیزل ژنراتور به کوپلی از موتور دیزلی و دینام برقی اطلاق می گردد که به عنوان مولد برق عمل نموده و از آن برای تامین برق اضطراری یا دائم در یک مجموعه استفاده می گردد. هنگام انتخاب یک دیزل ژنراتور کامینز ، باید توجه داشته باشید که نیازهای خاص خود را در نظر بگیرید.

قطع کننده‌ها و سوئیچ­‌ها

سیستم خنک کننده و پمپ آب باید بعد از هر 600 ساعت و فیلتر هوایی پس از هر 2400 ساعت کارِ دیزل ژنراتور تمیز گردد. فضای استاندارد حداقل 3 فوت از هر سمت ژنراتور گازوئیلی است، با در نظر گرفتن جریان آزاد هوا. یک خانه یا یک مزرعه ممکن است ۲۲ الی ۲۵ کیلووات برق لازم داشته باشد.

در واقع  ژنراتور حرکت چرخشی ایجاد شده توسط موتور را به برق تبدیل می کند.

عمل احتراق در موتورهای دیزل به واسطه پاشش گازوئیل داغ بر روی توده هوای فشرده شده صورت می‌گیرد. نیروگاه‌های برق را می‌توان از مهم‌ترین مناطق یک کشور به حساب آورد. از طریق نیروگاه‌های برق می‌توان انرژی لازم برای تامین برق یک شهر را فراهم آورد. بدین طریق می‌توان نور و انرژی برق را به خانه‌ها، کسب و کارها، مدارس، بیمارستان‌ها، هتل‌ها و بسیاری از جاهای دیگر انتقال داد.

قیمت دیزل ژنراتور نیز دارای میزان یکسانی نبوده و به منظور آگاه شدن از آن، می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. خرید دیزل ژنراتور با هزینه مناسب از سایت تصاکو به شما کمک می‌کند از رقبا جلو زده و پیشرفت کنید. برندهای معتبر و با تجربه در تولید موتور دیزل ژنراتورها مثل کامینز، میتسوبیشی، پرکینز، دوسان-هیوندایی و ولوو با کیفیت بالا و پرچم دار این صنعت هستند. در زمینه ساخت آلترناتور ( ژنراتور) نیز کمپانی های استمفرد و مکالته حرف اول را در صنعت میزنند و کمپانی آکسا ژنراتور به عنوان یکی از سه کمپانی برتر تولید دیزل ژنراتور در جهان، بهترین انتخاب در ایران به شمار می رود.

این شرکت در سال 1919 در ایالات متحده تاسیس شده و فعالیت خود را آغاز کرد. دیزل ژنراتور کامینز با توان های بسیار بالا تولید می شود و به دلیل قدرت بالایی که دارد می توان از انواع آن در مکان هایی با وسعت بالا به راحتی استفاده کرد. در محدوده اندازه حدود 50 مگا وات و بالاتر، یک توربین گازی با چرخه باز در بار کامل نسبت به مجموعه ای از موتورهای دیزلی کارآمدتر و بسیار مفیدتر است. اما برای بارگیری منظم بخشی، حتی در این سطح قدرت، آرایه های دیزل به دلیل بازده برتر، بعضی اوقات به توربین های گازی با چرخه باز ترجیح داده می شوند.

دیزل ژنراتور

حتی اگر دستگاه کنترل فشار روغن روی ژنراتور نصب شده باشد، تمیز کردن ژنراتور، قبل از شروع کار موتور برای جلوگیری از خرابی بسیار مهم است. قرار دادن موتور دیزل ژنراتور در هوای پاک برای خنک کردن موتور و تازه کردن هوای آن ضروری است.

ژنراتوری با مدل یکسان می‌تواند مرتبه بالاتری را برای سرویس جایگزین راه‌اندازی کند که آن برای امور پیوسته است.

پس ما با تهیه یک دستگاه دیزل ژنراتور متناسب با مصرف سیستم، آسایش، سرمایه و صنعت خود را در مقابل اینگونه حوادث در مقابل قطعی برق بیمه و تامین می نماییم. گروه صنعتی هوبارت به عنوان وارد کننده و تولید کننده دیزل ژنراتور در گستره بزرگی از ظرفیت ها و برند های مختلف مولد های برق آماده طراحی، مشاوره فروش و همچنین خدمات پس از فروش دیزل ژنراتور می باشد. در موتورهای کشاورزی، صنعتی و راه‌سازی که در شرایط گرد و غبار و نامناسبی کار می‌کنند تصفیه هوای ورودی به موتور اهمیت بیشتری پیدا می‌کند و با ورود کمترین مقدار آلودگی به داخل سیلندرها به مرور سبب آسیب جدی به آن‌ها خواهد شد.

به همین دلیل پیشنهاد می گردد که حتما توسط افراد دارای صلاحیت انجام گردد.

رعایت اقدامات ایمنی و کنترل اتصالات، نقش حیاتی در راه‌اندازی دیزل ژنراتور را بر عهده دارد.

به همین دلیل نمی‌توان با قاطعیت گفت که کدام یک انتخاب بهتری برای شما است. به عنوان مثال ممکن است برای مصارف خود نیاز اضطراری به ژنراتور داشته باشید. در این حالت ژنراتور نو را انتخاب کنید تا خیالتان از سلامتی، کارایی و طول عمر بیشتر آن راحت‌تر باشد.از طرف دیگر خرید یک ژنراتور مستعمل مزایایی از قبیل صرفه جویی در هزینه‌ها و همچنین زمان دارد.

دیزل ژنراتور

جریان شارژر به تکنولوژی ساخت و همچنین مقدار آمپر ساعت (Ah) باتری بستگی دارد، برای مثال مقدار جریان برای شارژ کردن یک باتری 12V موتور با مقدار جریان برای باتری تلفن همراه خیلی متفاوت خواهد بود. بازدید کننده محترم قیمت دیزل ژنراتور 100 کاوا ولوو (  100Kva ) به دو صورت بدون کانوپی و با کانوپی و مشخصات فنی آن جهت اطلاع درج شده است.

آنها به طور مداوم و پایدار کار می‌کنند و قادر به تامین برق برای بارهای سنگین و مصرف بالا می‌باشند. در برنامه تعمیر و نگهداری دیزل ژنراتورها مانند همه تجهیزات سعی بر آن است تا خرابی‌­ها و توقف‌های پی در پی فعالیت به حداقل برسد.

برای سفارش خرید و کسب اطلاعات بیشتر و گرفتن مشاوره روی این لینک کلیک کنید رایگان با شماره های درج شده روی سایت تماس بگیرید.

این ژنراتورها به دلیل داشتن راندان بالاتر ، به قدرت کمتری نیاز داشته و بدین ترتیب نسبت به ایر ژنراتورها بی سروصداتر هستند. صدا خفه کن یک محفظه استوانه‌ای گرد یا بیضی است که در داخل خود دارای صفحات و لوله‌های سوراخ‌دار است. لوله‌های داخل صدا خفه کن به دو صورت جریان معکوس و مستقیم یا یکسره وجود دارند. لوله‌های سوراخ دار داخل صدا خفه کن به تعداد زیادی موجود دارند تا سطح بیشتری را برای صداگیری ایجاد کنند.

دیزل ژنراتور

پس این دیزل ژنراتور نوعی موتور احتراق داخلی به شمار می‌رود که به ازای تولید برق، سوخت مصرف می‌کند.

این یک کلید مکانیکی است که اتصال ژنراتور به بار را همزمان با منبع تغذیه شبکه متوقف می‌کند. هنگامی که برق اصلی در مدار وجود دارد، اتصال همزمان یک ژنراتور برق باید با کنترل‌ های ویژه انجام شود تا آنها به طور موازی کار کنند.

بنابراین عملکرد مورد انتظاری را در تولید برق اعمال نمی‌کنند؛ از این رو انتخاب و خرید دیزل ژنراتور دست دوم برای تأمین برق ایمن در توان متغیر، توصیه نمی‌شود.

از دیگر مزایای این محصولات عملکرد مناسب در شرایط جوی مختلف ، جابجایی آسان ، مقاومت بالا و دارای تابلو برق دستی و اتوماتیک بودن می باشد. شرکت کامینز دارای سابقه ای با بیش از نود سال بوده و در مجموع چندین هزار دستگاه مختلف برای مشتریان خود در سراسر جهان ارائه کرده است. با توجه به نوسانات قیمت دلار خواهشمند است پیش از نهائی کردن خرید و همچنین بهره‌مندی از تخفیفات ویژه و مشاوره رایگان 🥇 با شماره ☎️ ۹۱۰۹۲۰۷۶-۰۲۱ و یا 📱 ۰۹۳۹۹۶۰۳۸۰۰ تماس حاصل فرمائید.

هر 6 ماه باید فیلتر هوای ژنراتور گازوئیلی را کنترل کرده و اگر مشکلی داشت اقدام به عوض کردنش کنید. همچنین لازم به ذکر است که نشت هوا یا نشت روغن در لوله‌های ثابت نیز مشکلاتی هستند که باید بررسی شوند. موتور دیزل‌های مناسب برای تأمین برق جهت تداوم فعالیت فناوری اطلاعات، در کل جهان حائز اهمیت می‌باشند.

از این رو، نصب یک سیستم اگزوز کافی برای گازهای خروجی از اگزوز ضروری است. پس بهتر آن است که قیمت را اولویت آخر خود در انتخاب یک دیزل ژنراتور مناسب قرار دهید.

دیزل صنعت ارائه دهنده انواع دیزل ژنراتور دوسان یا توان ۱۱۰kva تا ۷۷۰kva . دیزل ژنراتورها بر اساس موتور، دسته بندی می شوند و موتورها نیز بر مبنای میزان قدرت، تعداد استوک ها، نوع وظیفه، سرعت چرخش، سیستم خننک کننده و شیوه آغاز به کار طبقه بندی می شوند.

دیزل ژنراتور می‌تواند از مسائلی سوء مانند رسوبات داخلی (غالباً به رسوب در سوراخ‌ها و ستون باز می‌شود) و تجمع کربن آسیب ببیند. کاربردهای نوعی – جایی که ژنراتور تنها مرجع توان باشد برای ارتباط راه دور با معادن، سایت‌های ساختمانی، زمین برگزاری نمایشگاه و فستیوال و غیره است. بیست‌وسومین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت برق ایران به مدت چهار روز و طی روزهای ۲۳ تا ۲۶ آبان در فضایی به وسعت ۵۴ هزار مترمربع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر خواهد.

به طور کلی ، موتورهای دیزلی بیشترین بازده گرمایی را نسبت به هر موتور احتراق داخلی دارند ، که به شما امکان دستیابی به درصد تقریبی بازده کارنو را می دهد. سوختهایی که موتور دیزل ممکن است برای احتراق استفاده کند شامل گاز طبیعی ، الکلها ، بنزین ، گاز چوب و گازوئیل است. برای نزدیک به 100 سال، Société des Moteurs Baudouin، فرانسه، موتورهای با بالاترین کیفیت را برای
کاربردهای دریایی و تولید برق طراحی و تولید کرده است.

از این رو این تفاوت قیمت دیزل برمبنای سطح کیفی آن، می‌تواند تأثیر مستقیمی در قیمت نهایی دستگاه دیزل ژنراتور داشته باشد. قیمت دیزل ژنراتور به سه عامل اصلی دیزل، کنترلر و ژنراتور بستگی دارد. دستگاه‌ های دیزل ژنراتور با توان مصرفی یکسان، می‌توانند به سبب تفاوت برند موتور دیزل و سطح کیفی ژنراتور و کنترلر، از نوسان قیمتی بالایی برخوردار شوند. سه عامل بیان شده، تأثیر بالایی در تعیین قیمت و کیفیت دیزل ژنراتور دارند.

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما