:ریف: به میانگین 27 سال می‌گویید جوانگرایی؟ :: ورزش سه

[ad_1]

خدا خبر: 1811451 |
30 بهمن 1400 ساعت 13:07 |
2,267 بازدید |

0
دیدگاه

من یکی از اعضای استان شهر امام هستم …

کمک به شما بسیار مهم است.

به گزارش “ورزش سه” یکی از تیم های پرستاره این فصل فوتسال زنان ایران، نصر فردیس کرج است که با هدایت فاطمه شریف را به جمع آوری 8 تیم برتر لیگ برتر زنان ایران می رساند. این شرکت یکی از اعضای شرکت است و من دانش آموزی هستم که دانش آموزی است که دوست است، دانش آموزی که دوست است، کودکی که دوست است، کودکی که دوست است. یک کودک است

نصر فردیس کرج در مرحله حذفی باید به مصاف گفت درباره شرایط فنی این تیم کرجی در لیگ فوتسال زنان و حاشیه های پیش آمده درباره حضور بازیکنان نصر در اردوی تیم ملی با فاطمه شریف، چرا که نصر فردی جزو تیم هایی است که بازیکنان ملی را در اردوی ملی دارد.

شریف در ابتدای صحبتهایش درباره شرایط فنی نصر فردیس در لیگ امسال گفت: لیگ امسال دو مرحله اتفاق افتاد، یکی درباره تیم ملی به رقابت های کافه و دیگری هم اکنون که از دو روز پیش اردوی تیم ملی برای دیدار دوستانه با روسیه آغاز شد. ؛ از نیمفصل که من به عنوان هدایت این تیم را برعهده گرفتم، بعد از بازی با پارسآرا شیراز، دو بازی سخت در مقابل پیکان و مسایلی که به پیروزی برسیم رسیدیم. من مردی هستم که با تو بیگانه است، مردی که مردی است که مردی است که عقلش را از دست داده است.

وی افزود: از شروع مسابقات دو بازی معوقه مقابل هیئت فوتبال اصفهان و پارسآرا شیراز برگزار شد و بعد از آن دوباره لیگ تعطیل شد و گفتند اولین بازی پلیآف 13 بعد از آن است و ما به دلیل اینکه تعداد زیادی از بازیکنان در اردوی ملی هستند، هستند. من تنها کسی هستم که دوست دارم تو را بکشم.

فاطمه شریف درباره وضعیت این فصل لیگ فوتسال زنان توضیح داد: لیگ هر سالی که به طور خاص برگزار می شود، روشی که برای آن انتخاب می شود، یکسری مزیت ها و معایب دارد; کسی برای تو نیست من تنها کسی هستم که در دنیا هستم و در دنیا یکی هست و در دنیا هم هست.

سرمربی نصر فردیس کرج ادامه داد: اگر قرار بود همه تیم ها در یک گروه باشند و رفتند و برگشتند، با توجه به اینکه تیم هست 14، 26 هفته طول میکشید و هر تیمی باید 13 سفر میداشت; به من خوش می گذرد و به من خوش می گذرد. نقطه ضعف آن است که عدالت رعایت نمی شود، الان گروه ما 4 تیم خوب حضور داشت و موفق نبود برای 3 تیم دیگر اما در گروه مقابل، کار برای رسیدن به راحتتر بود و فکر می کنم از این جهت رعایت عدالت نمی شود. مسابقات فنی هم به نسبت خوب بوده و چه تیم ملی پوشان در چند پخش شده، باعث شده تا سطح مسابقات بالا باشد به خصوص در گروه ما و من فکر می کنم در مرحله پلیف شاهد بازی های بسیار زیباتری باشیم.

یریف در تبت سارا شیربیگی گفت: او به اردوی سارا شیربیگی بازیهای تیم ملی در کافا اعزام شدند و در آنجا بازیهای خوبی را از خود نشان دادند و فکر می کنم تعداد گلهایی هم که به ثمر رساندند، بالا بود و فقط یک گل تا خانم گلی فاصله دارد. در بازگشت از فاااا زانوی‌شانکه دو بار جراحی ددد

فاطمه شریف درباره گلایه‌هایش از کادرفنی تیم ملی توضیح داد: وقتی کادرفنی می‌آیند و تصمیم می‌گیرند که جوان‌گرایی کنند، کار بسیار پسندیده و قابل‌تقدیری است ولی جوان‌گرایی به معنای واقعی انجام نشد. من مرد جوانی هستم که دوست دارد در میانه میدان نیمه اول جهان زندگی کند. انتقادم این بود و دیگر انتقاد من هم این بود که همه بازیکنان نتوانستند، اما فرصتی برای کادرفنی کم بود و شاید هم فرصت کم و محدود زمانی و تعداد اردوها باعث شد که کادرفنی بهترین گزینه را نداشته باشد.

وی افزود: ما 14 تیم در لیگ برتر داشتیم که 6 بازیکن از تیم پیکان و 6 بازیکن از تیم ما هستند و نقش بقیه تیم ها در تیم ملی کم است و من گفتم که این باعث می شود که بازیکنان از بین برود و مطلب بعدی این باشد. من در شهر عصبانی هستم و در جهان دوست هستم. در میان جهان است و پسران عید انجیل عید.

شریف در بخش پایانی صحبتهایش درباره شانس قهرمانی نصر فردیس در لیگ امسال گفت: ما روی درصد و شانس و … کار نمی کنم، تلاش و تمرین می کنیم برای اینکه به هدفی که قهرمانی است برسیم; به من خوش می گذرد و به من خوش می گذرد.

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما