سایت سئو لینکس ، مجری خدمات سئو فوری و ارزان قیمت برای وب سایت های فروشگاهی و شرکتی Seo Links

این نوع لینک‌ها در بخش کامنت یا نظرات مربوط به مطالب وب سایت‌ها قرار می‌گیرند و هدفشان افزایش تعامل با کاربران و جلب توجه و بازدیدکنندگان است. وقتی کاربران در بخش کامنت‌ها یا نظرات سایت‌ها نظری را ارسال می‌کنند، ممکن است به همراه نظرشان یک لینک به سایت خود یا منبع مرتبط دیگری قرار دهند. بهترین پلن های لینک سازی را برای شما جمع آوری کرده ایم ، شبکه خبری و ربات های اتوماتیک به کمک هوش مصنوعی فرآیند سئو را برای شما راحت تر از همیشه کرده اند . برای مشاوره و بررسی رایگان سایت خودتون با ما در تلگرام یا از طریق تماس در ارتباط باشید . سفارش بک لینک های معتبر از همیشه برای شما راحت تر و ارزان تر شده است.

  • این شرکت‌ها با بررسی محتوای سایت و هدف شما، بک لینک‌های مناسب را برای شما پیدا می‌کنند و با قراردادن آنها در سایت‌های مرتبط، رتبه سایت شما را بهبود می‌دهند.
  • برای اولین بار در سئو ایران ، با پرداخت مرحله به مرحله در خدمات سئو ما و دیدن نتایج هر مرحله پس از پرداخت نگران از دست رفتن یا تضمین سئو سایت خود نباشید .
  • اگر قصد دارید تا اعتبار صفحه موردنظر خود را بررسی کنید، می توانید از ابزارهای زیر استفاده کنید.
  • یکی از بهترین و قوی ترین بک لینک ها، بک لینک های دانشگاهی یا edu هستند.
  • پس از اینکه احراز هویت خود را انجام دادید و عضو سایت شدید، از طریق گزینه Sign in وارد اکانت خود شوید.

تو حوزه پزشکی برای پروژه های مختلفی بک لینک ثبت کردیم و شاهد نتیجه خوبی هم بودیم. یکی از سرویس هایی که به تازگی ارائه کردیم سرویس ایندکسر پریمیوم هست که این امکان رو فراهم میکنه بک لینک ها تو بازه زمانی کوتاه ایندکس بشن و تاثیرشون خیلی سریع دیده بشه. ممکن است در مورد بک لینک‌های سفارش داده تان از مجموعه ارائه‌دهنده خدمات بک لینک سوالاتی داشته باشید یا لینک‌هایی که آن‌ها ساخته‌اند، مطابق میل شما نبوده است.

The Lazy روش سفارش بک لینک

در ایران اگر برای واژه لیست سایت های ارائه دهنده پست مهمان جستجو کنید. شاید بتوانید یک یا دو سایت را بیابید که در موضوعات مربوط به طراحی سایت پست مهمان قبول می کنند. UGC به معنی محتوای تولید شده توسط کاربر هست و می‌شه از اون برای علامت گذاری پیوندهای درج شده در محتوای تولید شده توسط کاربران یه وب سایت استفاده کرد. سلام وقت عالی بخیر
ممنون بابت توضیحات ساخت بک لینک کاملا رایگان تون اگر میشه در۳۰۰ سایت با اعتبار دامنه بالا که نوشتید اینو آپدیت کنید دیگه آخرای 2021 هستیم منتظر آپدیت این بلاگ تون هستیم ممنون .

در سایت‌های فروم، می‌توانید لینک سایت را در بخش امضا قرار داده و با افزایش فعالیت در فروم، بیشتر دیده شوید. پیج رنک در حقیقت اولین الگوریتم گوگل برای رتبه بندی وب سایت ها بود که از آن استفاده می کرد. جالب است بدانید که خود گوگل تا زمان هایی پیش برای هر وب سایت یک عدد از 1 تا 10 به عنوان پیج رنک اعلام می نمود. با این حال بسیاری بر این عقیده اند که پیج رنک گوگل امروزه هیچ گونه تاثیری ندارد. (به اصطلاح پیج رنک مرده است!) اما شواهد تجربی از بالا آوردن وب سایت های مختلف نشان می دهد که اصلا این گونه نیست! مشکلی که برخی می گیرند آپدیت آخر این الگوریتم است که اهمیت آن تا حدودی کاسته شد.

پس اگر می‌خواهید کاربران شما را در همان لحظه اول جستجو در گوگل پیدا کنند و به جواب سوالاتشان برسند و نیازهایشان را برطرف کنند، باید به سئوی سایتتان فکر کنید. هر لینک به صورت پیش فرض Dofollow محسوب میشود مگر آنکه در کد HTML آن از ویژگی Nofollow استفاده شده باشد. در بحث لینک سازی خارجی ما چند نوع روش داریم که در ادامه با 3 روش مفید آن اشنا خواهیم شد که بسیاری از سئو کاران از این روش های استفاده میکنند.

به عنوان مثال در تصویر زیر، لینک سبزرنگ یک بک لینک برای ما محسوب می‌شود؛ زیرا در سایتی دیگر، به سایت ما لینک داده شده است. همان طور که می دانیم چندین سایت ویکی ایرانی و خارجی مانند ویکی پدیا و سفارش بک لینک یا wiki how وجود دارد که همگی دارای DA و PA بالایی هستند و لینک دهی به سایت ما می تواند ارزش خوبی را انتقال دهد. برای دریافت نمونه بک لینک به کارشناسان ما پیام بدین تا براتون نمونه ارسال کنند.

سئو سایت تاثیر بسیاری در بهبود رتبه‌بندی وبسایت در نتایج موتورهای جستجو دارد. همانطور که می دانید ساخت بک لینک با توجه به حوزه وب سایت و شرایط آن انجام می شود تا بهترین تاثیر را از بک لینک برای سایت خودمان بگیریم. خرید بک لینک برای سئو توانایی خوبی برای افزایش رتبه سئو سایت شما دارد.

از طرفی، امتیاز سئو  لینک پروفایلی وابسته به خصوصیات وبسایت یا پلتفرمی است که این لینک ها در آن قرار می‌گیرند. به عنوان مثال، وبسایت‌هایی با دامنه‌های با اعتبار بالا، محتوای مفید و دسترسی وسیع، می‌توانند برای بهینه سازی سئو موثرتر باشند. بیش از 3 ماه از تاسیس سایتتون گذشته و تولید محتوای کافی داشتین و تمامی موارد سئو داخلی انجام شده ولی هنوز رقبا از شما جلو میزنند ؟ با لینک سازی رقابتی رشد سایتتان را شتاب دهید . اساساً، nofollow به گوگل می‌گوید که نمی‌خواهید فقط به این دلیل که به آن سایت پیوند داده‌اید، شما را به عنوان پشتیبانی از یک سایت خاص درک کند. سئو و محتوا آنقدر درهم تنیده هستند که نمی‌توان به یکی از آن‌ها کم توجهی کرد.

بهینه‌سازی صفحات لندینگ، منوها، قالب سایت و رنگ‌بندی نمونه‌ای ازآنچه ذکر نمودیم است. لینک سازی خارجی و سئو داخلی حرفه ای سایت ، مشاوره در چینش سایت به بهترین سبک ممکن و بررسی صفحات شما تخصص ماست. با توجه به زمان متفاوت و متناسب اجرای پروژه در هر یک از پکیج های بک لینک، تفاوت چندانی ندارد که عمر سایت شما چقدر باشد.

در واقع، بک لینک ها نقش مهمی در محاسبه رتبه بندی وب سایت ها توسط موتورهای جستجوی گوگل دارند. لینک انبوه یا همان بک ‌لینک‌های اسپمی، لینک‌هایی هستند که به صورت اتوماتیک و با سرعت بسیار بالا ساخته می‌شوند و تعداد آن‌ها معمولا بیشتر از 1000 عدد در یک یا دو روز است. این نوع لینک‌سازی، به هیچ وجه توصیه نمی‌شود زیرا باعث کاهش رتبه سایت شما در موتورهای جستجوی خواهد شد. در واقع، این لینک‌ها به دلیل کیفیت پایین توسط الگوریتم‌های موتورهای جستجو شناسایی می‌شوند و ممکن است منجر به پنالتی شدن سایت شما شود.

  • همچنین می توانید با خرید پنل پیامک سئوسل، اس ام اس مارکتینگ را نیز با حداکثر قدرت آغاز نمائید.
  • XSEO.IR سفارش لینک سازی ، باید به اعتبار و رنکینگ دامنه سایتی که قصد خرید بک لینک از آن را دارید، توجه کنید.
  • با این حال چنانچه ملاحظه می نمائید صرفاً از طریق سفارش بک لینک و لینک سازی، وب سایت رشد قابل توجهی داشته اشت.
  • بنابراین، آنچه شما نیاز دارین، ابزار خوبی برای آشکار کردن این فرصت‌ها است.
  • پس همواره سعی کنید به سایت هایی بک لینک دهید که دارای محتوا با کیفیت و بلند هستند.

ساخت و خرید بک لینک‌ها می‌تواند تأثیر قابل توجهی در بهبود سئو (بهینه‌سازی موتورهای جستجو) سایت داشته باشد. بک لینک‌های با کیفیت و مرتبط به سایت شما موجب افزایش اعتبار و ارزش سایت در نظر موتورهای جستجو می‌شوند. این لینک‌ها باعث بهبود رتبه سایت در نتایج جستجو و جذب ترافیک مستقیم و غیرمستقیم می‌شوند. همچنین، بک لینک‌ها موتورهای جستجو را به محتوا و صفحات مرتبط سایت هدایت می‌کنند و باعث افزایش شناخت برند و اعتماد به سایت شما می‌شوند. در گذشته مقالات گوناگونی در مورد روش های کسب بک لینک رایگان و اینکه چرا خرید بک لینک اشتباه است منتشر کرده ایم. سایت A دارای رتبه بهتری در موتور های جستجو می باشد چرا که کیفیت و قدرت از سایت بک لینک دهنده به این سایت هم انتقال یافته است.

بک لینک تمام صفحات از یک سایت معتبر می تواند سیگنال قوی ای برای گوگل باشد که صفحه هدف از اعتبار بالایی برخوردار است و می تواند برای نمایش به کاربر رتبه های بالاتری کسب کند. البته که تاثیر این بک لینک ها زمانی کاملا نمایان خواهد شد که سایت شما تمام فاکتورهای سئو را نیز رعایت کرده باشد و الگوریتم های گوگل را نقض نکند. خرید بک لینک قوی و ارزشمند یک استراتژی مهم در بهبود رتبه سایت شما است، اما انتخاب منابع صحیح و مورد اعتماد، کلید تأثیرگذاری این روش است. با استفاده از بک لینک‌های قوی و ارزشمند، می‌توانید ترافیک سایت خود را افزایش داده و رتبه آن را بهبود بخشید. حتی در رقابت سخت با سایت‌های دیگر، خرید بک لینک قوی می‌تواند به شما کمک کند تا جایگاه بهتری را در نتایج جستجو داشته باشید.

علاوه بر این، بهتر است رپورتاژها را زمانی بخرید که صفحاتی از سایت تان در صفحه 1 یا 2 گوگل گیر کرده و میخواهید رتبه شان را چند پله افزایش بدهید. تیم سئوروز با توجه به تعدد پروژه های خود در چند سال گذشته و اعتبار خود میان پلتفرم های مختلف، می‌تواند مناسب ترین قیمت را برای هر وبسایت به شما ارائه دهد. گرچه سفارش بک لینک های تقویتی به عنوان تقویت کننده بک لینک ها و رپورتاژهای شما در نطر گرفته می شوند اما خود این لینک ها نیز نیازمند تقویت در لایه های بعدی هستند. به همین دلیل کلیه کمپین های تقویتی سئوسل به صورت چند لایه ای اجرا می شوند به طوری که در لایه اصلی منبع تقویتی مورد درخواست شما ایجاد شده و در لایه های بعدی، لایه قبلی تقویت می گردد.

از جمله ، می توانید روند کسب پیوند خود را در سه ماه گذشته ، مراجعه به دامنه ها و توزیع لنگر مشاهده کنید. با این حال ، اگر می خواهید لیست دقیق پیوندهای برگشتی یا ارجاع دامنه های کسب شده خود را ببینید ، باید به نسخه پولی بروید. دلیل این که این تاکتیک به خوبی کار می کند این است که ارزش زیادی به مدیران وب اضافه می کند – به آنها کمک می کند خطایی را در وب سایت خود برطرف کنند و تجربه خوانندگانشان را بهبود می بخشد. این تاکتیک شامل دستیابی به وب سایتی است که دارای پیوند خروجی خراب است (پیوند به منبع خارجی) و پیشنهاد می کند آن را با پیوند به یکی از صفحات شما به روز کنند.

پس اگر تصمیم به خرید بک لینک بدین صورت دارید، لطفا بیشتر فکر کنید و جوانب کار را کاملا بسنجید. به یاد داشته باشید که موثرترین و پایدارترین روش در لینکسازی، دریافت بک لینک های دائمی و طبیعی‌ است. موتورهای جستجو همچون گوگل، ارتباط بین سایت‌های مختلف را از طریق لینک‌های بین‌شان متوجه می‌شوند. گوگل با توجه به اعتبار سایت مبدا، امتیاز و نمره‌ای به سایت مقصد اختصاص می‌دهد.

بک لینک چیست؟ و لینک چه تاثیری بر سئو سایت…

یا می‌تونین ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومن در سال برای یه مجوز حرفه‌ای بپردازین، که موارد خوبی مانند نظارت back link نامحدود، برنامه ریزی وظایف و توابع گزارش اولیه ارائه میده. به عنوان مثال وردپرس، تامبلر ، Evernote ، Diigo ، Medium ، Site123 و خیلی از سایت های دیگری که در دامنه اصلی شان به اندازه کافی بک لینک دارند و گوگل آنها را جریمه نمی کند. علاوه بر اینکه این بک لینک ها کمک می کنند در انکور تکست های لینک شده رتبه بگیریم. از معیار‌های دیگر گوگل برای شناسایی سایت‌های متخلف در زمینه خرید بک لینک بررسی تعداد لینک‌ های ورودی به سایت شما در یک بازه زمانی مشخص و زمینه کاری سایت‌ های مرجع است.

اگر آنها ببینند که وب سایت و نام برند شما در طول یک مقاله بارها و بارها ذکر شده است، نام تجاری شما به طور خودکار در ذهن آن ها با موضوع مقاله مرتبط می شود. این در واقع روشی است که موتورهای جستجو پیوندهای سایت شما را تشخیص می دهند و نشان می دهند سایت شما دارای اطلاعات مفیدی است، پس مصرف کنندگان نیز این را می بینند و این نشان دهنده علاقه آن ها به نام تجاری شما است. بهتر است قبل ساخت بک لینک حتما به نوع url های خود دقت کنید برای همین مطالعه تفاوت لینک‌ فالو (follow) و نوفالو (nofollow) و تاثیر آن در سئو برای شما ارزشمند است. خرید بک لینک در واقع به برون سپاری فرایند لینک بیلدینگ توسط صاحب سایت به مجموعه ای دیگر گفته میشود. به این صورت که برای مثال شما با پرداخت مبلغ 100 هزار تومان، پس از مدت زمان مشخص، فرضا 50 بک لینک با کیفیت دریافت میکنید.

قسمت مفید اون این هست که مهندسی معکوس رو در back link های رقبا انجام میده. برای دیدن جادوی اون در محل کار، فقط کافیه دامنه یکی از رقبا یا یه URL خاص وارد کنین، سپس Moz تمامی لینک‌های برگشتی خود رو به شما نشون میده. برای هر back link می‌تونین برخی از معیارها رو مشاهده کنین؛ مانند شاخص اختیار دامنه، تعداد دامنه‌های پیوند دهنده، نمره هرزنامه و لیستی از پیوندهای برتر! برنامه‌های قیمت گذاری اون از ۲ میلیون ۵۰۰ هزار تومن تا ۱۵ میلیون تومن در ماه هست؛ بسته به این است که چند ویژگی در فعالیت‌های جستجوگر خود داشته باشین. اگرچه پایگاه داده Moz به اندازه Ahrefs نیست، هزینه اشتراک اون علاوه بر Link Explorer چندین ابزار دیگه رو نیز شامل می‌شه که ارزش پرداخت اون رو داره.

بک لینک گرفتن از این گونه سایت‌ها در بسیاری از موارد تاثیر مخرب دارد که باید از انجام آن جلوگیری کنید. در این مطلب لیستی از سایت‌های مفید برای لینک سازی رایگان در اختیار شما قرار گرفت که با استفاده از آن می‌توانید رتبه‌های بهتری را برای سایت خود بسازید. با این حال، لازم است توجه داشت که استفاده از شبکه وبسایت های خصوصی (PDN) به منظور بهینه‌سازی سئو برخلاف راهنمایی موتورهای جستجو مانند گوگل است. موتورهای جستجو شبکه وبلاگ‌های خصوصی را به عنوان یک فنیک منابع لینک‌های مصنوعی در نظر می‌گیرند و ممکن است وبسایت‌هایی که در این فعالیت شرکت می‌کنند را مجازات کرده و رتبه آن‌ها را کاهش دهند. این امر به‌خاطر استفاده از شبکه وبلاگ‌های خصوصی به منظور تلاش در تغییر رتبه وبسایت در نتایج جستجو و بکارگیری روش‌های مصنوعی به جای ارایه ارزش حقیقی به کاربران است.

معمولا لینک های ایجاد شده در بخش لینک های سرچ کنسول گوگل ظاهر می شوند. ظاهر شدن لینک ها در این بخش به معنای دیده شدن لینک ها توسط گوگل است و نشان می دهد که بک لینک های ایجاد شده می توانند از آن زمان به بعد تاثیر بگذارند. اما فراموش نکنید که تمامی بک لینک ها ممکن است در لیست لینک های سرچ کنسول ظاهر نشوند. مدتهاست که دریافت بک لینک های انبوه برای یک سایت به هدف افزایش رتبه، دیگر اثر بخش نیستند و در خوشبینانه ترین حالت باعث بی اثر شدن بک لینک ها می شود.

با توجه به حجم بک لینک ها مدت زمان انجام سفارش ها بین 3 تا 7 روز است . به هر حال، اگر به صاحبان سایت این امکان را ندهید که هنگام بررسی تجزیه و تحلیل های خود، ترافیک ارجاع شما را ببینند، نمی توانند بدانند که از طرف شماست. در صورتی که مایلید کسب و کار آنلاین راه اندازی کنید یا کسب و کار نوپای شما دارای نام دامنه جذاب و ماندگاری نیست از خدمات مشاوره تضمینی ما استفاده کنید. برای اینکه فرآیند لینک سازی خود را طبیعی جلوه دهید، باید نکات زیر را رعایت کنید. برای اولین بار در سئو ایران ، با پرداخت مرحله به مرحله در خدمات سئو ما و دیدن نتایج هر مرحله پس از پرداخت نگران از دست رفتن یا تضمین سئو سایت خود نباشید .

اصطلاح بک لینک به عنوان لینک واژه‌ای است که از یک سایت دیگر به سایت مبدأ هدایت می‌کند. بک لینک‌ها در واقع نمونه‌ای از رابطه و تعامل بین سایت‌ها به شمار می‌روند. یک بار سئوی داخلی برای همیشه ، بررسی ساختار صفحات سایت شما ، سئوی تکنیکال ، سرعت لود ، تمرکز صحیح بر روی کلمات کلیدی و هدف گذاری با دقت .

در صورتی که تصمیم به خرید بک لینک بگیرید، باید ابتدا به انتخاب مناسب توجه کنید. یکی از مهم‌ترین نکات در انتخاب بک لینک مناسب، تطابق محتوای سایت مبدأ و سایتی که بک لینک در آن قرار می‌گیرد است. XSEO.IR سفارش لینک سازی ، باید به اعتبار و رنکینگ دامنه سایتی که قصد خرید بک لینک از آن را دارید، توجه کنید. این ابزار بخشی از SEO Power Suite هست، مجموعه‌ای از ابزارها که با بسیاری از نظرات مثبت به اونها تعلق می‌گیره. برخلاف بیشتر ابزارهای جستجوگرها، این یکی از برنامه‌هایی است که شما بر روی کامپیوتر خود نصب می‌کنین؛ خواه از ویندوز، مک یا دستگاه Linux باشه. شما می‌تونین از قابلیت‌های اساسی اون به صورت رایگان و تا زمانی که بخواید، استفاده کنین.

با این حال چنانچه ملاحظه می نمائید صرفاً از طریق سفارش بک لینک و لینک سازی، وب سایت رشد قابل توجهی داشته اشت. همچنین سایتی که از آن بک لینک ها گرفته می شود نیز در قیمت بک لینک تاثیر می گذارد. این یعنی شما میتوانید تعداد دلخواه بک لینک از سایت مورد نظر را در مدت زمان 1 تا 12 ماه خریداری کنید. البته نمیگویم نمیتوان از اینها سایت ها اقدام به خرید بک لینک معتبر کرد، اما پیشنهاد میکنم در هنگام خرید بک لینک موقت و همینطور بک لینک های تعداد انبوه، حواستان را جمع کنید.

این امر باعث می شود صفحات و سایت های مشکوک در افزایش رتبه بندی شما نقش نداشته باشند. برای این که لینک سازی خارجی به بهترین وجه بتواند سبب بهبود رتبه و تأثیر مثبت بر سئو شود، باید اصول و قواعد اجرای آن را فراگرفت و به خوبی با مفهوم آن و تأثیری که بر سئو دارد آشنا شد. سعی کنید بک لینک های ابتدایی سایت شما در  وبسایت های هم موضوع ایجاد شده و در ادامه مسیر به سمت سایر سایت ها بروید. یکی از مهم مترین بک لینک هایی که در اوایل می تواند به سایت شما کمک کند، اشتراک محتوا است. از این رو، توصیه می کنیم پکیج های اولیه خرید بک لینک دائمی خود را از سایت های web2 و سایت های اشتراک محتوا انتخاب نمایید. در آخر، به خاطر داشته باشید که در استفاده از رپورتاژ آگهی ها اصلا عجولانه عمل نکرده و در ابتدای کار، از ان ها برای بک لینک سازی سایت استفاده نکنید.

بنابراین ما مجبوریم بک لینک بخریم و دقیقا اغلب سایت های صفحه اول گوگل هم با بک لینک های ساختنی و خریدنی به این جایگاه رسیده اند. البته مهم است که قبل از مراجعه به یک فروشنده بک لینک، مطمئن شوید سایت تان به چه نوع بک لینکی نیاز دارد. اگر مقاله را تا به اینجا همراه ما بوده باشید، اکنون اطلاعات خوبی را درباره لینک سازی خارجی و اصول و قواعد آن دارید. بک لینک زمانیست که یک وبسایت به وبسایت دیگر پیوند ایجاد می کند.این پیوند با لینک داخلی که در آن لینک تنها به همان دامنه ایجاد می شود متفاوت است. RankWatch دارای یک ویژگی داشبورد عالی است که در آن می توانید مشخصات بک لینک خود را تجسم کنید.

یکی از رایج ترین روش های گرفتن بکلینک با کیفیت در بیشتر کشورها استفاده از پست مهمان است. تسمینو بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین پلتفرم سفارش رپورتاژ، بک لینک و تولید محتوا برای شماست تا بتوانید در زمانی کوتاه و به شکلی راحت کسب‌وکارتان را به همه معرفی کنید. هم‌اکنون می‌توانید با سفارش بک لینک از رسانه‌های بزرگ و جذاب تسمینو، به افزایش اعتبار و بهتر دیده‌شدن وب‌سایت خود کمک کنید.

شاید چنین تصور شود که بک لینک‌های رایگان به دلیل اینکه هزینه‌ای برای آن پرداخت نمی‌شود، کیفیت لازم را ندارند اما چنین تصوری اشتباه است. ساخت بک لینک رایگان هم می‌تواند به افزایش اعتبار و بهبود سئو سایت شما نیز کمک کند. در ادامه این مطلب، یک لیست جامع از بهترین سایت‌ها و فروم‌ها با دامنه قوی و معتبر جهت ساخت بک لینک رایگان، به شما ارائه می‌شود. اگر قصد دارید به صورت رایگان، برای وب‌سایت‌تان بک لینک بسازید و دنبال بهترین و پرقدرت‌ترین سایت‌ها جهت ایجاد بک لینک رایگان هستید، تا انتها با تسمینو همراه باشید. حقیقت هنوز هم استفاده از این نوع روش های سئوی کلاه سیاه راه موثری برای افزایش رتبه وب سایت ها در موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ است.

به همین دلیل حجم بک لینک های گرفته شده از این صفحه به حدی بالا می رود که پیج تبدیل به لینک فارم (مزرعه لینک) خواهد شد. همانطور که گفته شد، بک لینک باید کاملا طبیعی به سایت شما داده شود تا الگوریتم های گوگل به شما مشکوک نشوند. خرید بک لینک اشتباه و انبوه ظرف مدت زمان کم می تواند بجای بهبود رتبه، باعث افت شدید رتبه سایت شما شود. اطلاعات ارائه شده توسط Ahrefs نه تنها به شما در فعالیت‌های ایجاد لینک کمک می‌کنه؛ همچنین back link های از دست رفته و back link های جدید رو به سایت شما نشون میده. بنابراین می‌تونین از مدیر وب سایت تشکر کنین یا با یه پیوند متقابل لطف کنین. برای پیوندهای از دست رفته، شما در مورد دلیل از دست دادن مطلع خواهید شد.

خرید بک لینک می‌تواند تأثیر قابل توجهی در بهبود رتبه سایت شما در موتورهای جستجو داشته باشد. با خرید بک لینک‌های مرتبط و با کیفیت، می‌توانید به افزایش ترافیک سایت خود بپردازید و در نتیجه، رتبه سایت خود را در صفحات نتایج موتورهای جستجو بهبود بخشید. همچنین می توانید با خرید پنل پیامک سئوسل، اس ام اس مارکتینگ را نیز با حداکثر قدرت آغاز نمائید. برای مشاهده محتوای آموزشی و کاربردی در حوزه های مرتبط کافیست به وبلاگ سئوسل مراجعه نمائید. همچنان یادآوری می کنیم که همزمان با خرید بک لینک دائمی و لینک سازی، لازم است در مباحث سئوی محتوا و سئو داخلی و تکنیکال نیز ورود نمائیم تا شاهد رشد بیشتری باشیم.

این ساختارهای چندلایه ای، طبیعی سازی لینک سازی را به بالاترین حد خودش می رساند. همانطور که قبلا گفتیم شما می‌توانید از طریق خرید بک لینک قوی و باکیفیت از مزایای استفاده از آن بهرمند شوید. البته جهت خرید بک لینک نمی‌توان به تمام سایت های ارائه دهنده بک لینک اعتماد کرد.

به جهت خرید بک لینک مرتبط، شما می توانید بر اساس موضوع سایت خود، صفحات مورد نظر را که قصد خرید بک لینک در آن قسمت ها دارید، سرچ نمایید و اقدام به سفارش بک لینک به صورت «سینگل پیج» و «سایت واید» نمایید. در واقع این روش از ارزان ترین و اثر بخش ترین روش های ساخت بک لینک با کیفیت و قوی محسوب می شود. انتخاب منابع و سایت‌هایی که لینک به سایت خود را ارائه می‌دهند، بسیار مهم است. باید سعی کنید سایت‌هایی را پیدا کنید که بازدیدکنندگان و ترافیک بالایی داشته و به موضوع سایت شما نزدیک باشند. XSEO.IR سفارش رپورتاژ ، بک لینک‌هایی که با توجه به الگوریتم‌های جدید موتورهای جستجو ایجاد شده‌اند، مورد توجه قرار می‌گیرند. این پروسه آنچنان مهم و باید با استراتژی باشد که فقط توسط متخصص سئو انجام می شود.

به عنوان مثال، یکی از این ابزارها به نام Link Intersect به شما امکان می‌دهد، سایت‌هایی رو کشف کنین که به رقبای شما پیوند دارن اما به شما ارتباط ندارن. این اطلاعات بسیار مفیدی است چون اگر سایتی به بیش از یکی از رقبای شما پیوند دهد، این احتمال وجود داره که بتونه پیوندی به سایت شما اضافه کنه. Ahrefs یه نسخه رایگان ارائه میده که به شما امکان میده در هر درخواست ده back link و دو دامنه رو کنترل کنین. اگه می‌خواهید ماهانه ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومن بپردازید، یه تجزیه و تحلیل جامع از پروفایل back link خود دریافت خواهید کرد. در صورت مجازات گرفتن از گوگل به دلیل این که جریمه دریافت می‌کنین، چنین اطلاعاتی بسیار ارزشمند خواهد بود. بنابراین، در انتخاب و خرید بک لینک‌ها به دقت عمل کنید و همواره روی راهکارهای قانونی و با کیفیت تمرکز کنید.

زمانیکه در مورد خرید بک لینک صحبت میکنیم عموما منظور ما قرار گرفتن لینک های متنی در سایدبار یا فوتر در همه صفحات یک سایت دیگر است که معمولا به صورت ماهانه و غیردائمی فروخته میشوند. امروزه بعید است که کسی این نوع لینک را به شما پیشنهاد دهد یا بخواهد به شما بفروشد، اما اگر این کار را بکند واقعاً ارزش خرید را ندارد. اگر سوالی درباره بک لینک ها و اثر آن ها دارید و یا از بک لینک و شیوه کار با آن ها شناخت ندارید نیز می توانید از ما بپرسید و به صورت کامل راهنمایی دریافت کنید. همچنین خرید بک لینک دائمی نیز در سایت لینک بگیر دات کام به صورت امکان خرید رپورتاژ آگهی مقدور می باشد. خرید بک لینک فرآیند دریافت لینک های یک طرفه (که بک لینک نیز نامیده می شود) به یک وب سایت برای بهبود دید آن در موتورهای جستجو در ازای پرداخت پول است.

همین آمارها به خوبی نشان می‌دهد که لینک‌سازی تا چه اندازه می‌تواند روی رتبه سایت شما در نتایج جستجوی گوگل تأثیرگذار باشد. بسیاری نیز با کلیک بر روی بک لینک‌های خود سعی می‌کنند، آن‌ها را سودمند جلوه دهند. لینک بیلدینگ هنوز یکی از مهم ترین تاکتیک های سئو  برای کسب رتبه در گوگل محسوب می شود. اینکه شما یه پولی به یه سری سایت ها بدید و اون ها هم به شما لینک بدن و از فرداش سایت شما تو نتایج گوگل بالا بیاد، رویایی بیش نیست! اگه کار به همین آسونی بود، شرکت ها و برندهای بزرگ که هزینه های میلیاردی برای سئو انجام میدن، اجازه نفس کشیدن به سایت های کوچیک رو نمیدادن و با خرید لینک بیشتر، رتبه های تاپ رو از آن خودشون می کردن.

لینک بگیر را هم از قبل نمیشناسم و بعد از جستجو کلمات مختلف در نتایج گوگل پیداش کردم. همانطور که مشاهده میکنید، پکیج ها اغلب با تعداد کمی لینک ساخته شده و همینطور به نظر میرسد سایت هایی که از آنها لینک گرفته میشود، سایت های معتبری باشند. مخصوصا اگر وب سایت تان تازه کار است، بهتر است به سراغ پکیج های پی بی ان با تعداد بالای بک لینک نروید. البته باید توجه به این که ادعا به بهبود رتبه داده که خیلی غیرمنطقی نیست و با هزینه های بالای 5 میلیون باید هم سایت رشد کند. Moz pro مجموعه‌ی کاملی از ابزارهای حرفه‌ای  SEO است که در اون Moz Link Explorer یکی از اصلی‌ترین ابزارهای کاربردی هست.

Majestic SEO این ابزار رو به عنوان یه برنامه کروم ارائه میده و تجزیه و تحلیل back link رو مستقیماً به مرورگر شما میاره. این یه روش سریع برای تایید قدرت هر صفحه با توجه به اطلاعات بازگشت لینک اون است. نمرات Trust Flow و Citation Flow بلافاصله در نوار URL برای هر صفحه‌ای که بازدید می‌کنین، همراه با اطلاعات خلاصه در مورد URL ها و دامنه‌هایی که به صفحه لینک می‌شن، نشون داده میشه. اونها همچنین می‌تونن عمیق‌تر به تجزیه و تحلیل پیوند بپردازند و مستقیماً از برنامه به ابزار دسترسی پیدا می‌کنن.

انتشار رپورتاژ دانشگاهی با کامنت‌های بسته، درج لینک به‌صورت فالو و ارائه محتوای متنی غنی از این شرایط مهم هستند. خرید بک لینک یکی از راهکار های مؤثر در بهبود سئو و رتبه‌ بندی وبسایت است. با خرید بک لینک می‌توانید به سرعت و بهبود روند سئوی وبسایت خود کمک کنید و در مقابل رقبایتان پیشی بگیرید.

در این پلن ریپورتاژ آگهی شما در 18 سایت فارسی و خارجی قرار گرفته و یک ترکیب بسیار حرفه ای و ایده آل از نظر گوگل برای سئو ایجاد خواهد نمود. بک لینک‌هایی که با کیفیت بالا و قوی خریداری می‌شوند، به عنوان یک سیگنال مثبت برای موتورهای جستجو عمل کرده و سبب می‌شود تا رتبه وبسایت شما در نتایج جستجو بهبود یابد. این لینک‌ها تحت عنوان “لینک‌های ورودی” شناخته می‌شوند و از طریق صفحات دیگری به سایت شما وصل می‌شوند.

چرا بک لینک‌ها اینقدر مرتبط هستن؟

پس از آن یک کارشناس ماهر سایت را مورد بررسی قرار داده و اگر از خرید و فروش سایت در آن مطمئن شد، آن را به صورت دستی جریمه می‌کند. به دلیل لایه‌ای بودن ساختار بک لینک‌ها شناسایی آن برای گوگل بسیار دشوار بوده و امکان پنالتی شدن سایت در حالتی که اصولی از این روش استفاده شود بسیار کم خواهد بود. اگر میخواهید هر دو پلن رپوتاژ ویژه رایاطرح را یکجا داشته باشید میتوانید در پلن 3 با قیمتی بی نظیر این سرویسها را یکجا سفارش دهید.

C ontent was cre ated by G SA C᠎ontent G enerator D emoversion​. سئو روز سال‌هاست که حتی برای مشتریان غیرایرانی در سایت های خارجی لینک سازی و خرید بک لینک خارجی انجام می‌دهد. هدف از سئوی وبسایت چیزی جز نمایش صفحات، مطالب و محتواهای سایت در نتایج برتر و به تبع آن بهبود ترافیک هدایت شده به سایت از موتورهای جستجو مانند گوگل نیست.

اگر ۲۰۰۰ کلمه را با فونت ۱۴ B nazanin بصورت یک متن واقعی با پاراگراف هایی طبیعی تایپ کنیم. برای تایپ ۵ صفحه A4 یک تاپیست حرفه ای حدود یک ساعت زمان نیاز دارد و یک تایپیست تازه کار حدود یک ساعت و ربع زمان برای تایپ این حجم متن زمان نیاز دارد. در نظر بگیرید که مطلب شما نمیتواند کپی باشد و باید مطلب خاص و منحصر به فرد تولید کنید. خواهید دید که تولید پست مهمان برای مشتریان کاری بس دشوار و طاقت فرسا است.

بک لینک ها یکی از بهترین و سریعترین روشها برای ارتقای رتبه سایت شما هستند. اما به این نکته باید توجه کنید که اثر بک لینک ها بسته به زیرساخت SEO داخلی سایت شما می توانند بسیار متفاوت باشند. از لحاظ نتیجه هم این کار کاملا مطمئن و اصولی هست و نتیجه مناسبی رو به همراه داره. سلام دوست عزیر بله اگه تعداد سفارش های شما بالاست میتونین برای دریافت کد تخفیف به کارشناسان ما پیام بدین تا براتون کد تخفیف ارسال کنند.

یکی از بهترین راه ها برای افزایش تعامل کاربران با مقالات سایت دادن لینک داخلی است. با توجه به اینکه سایت پذیرنده پست مهمان در صورتی که خود بخواهد برای سایتش محتوای مفید تهیه کنید ناچار به هزینه ای حداقل نزدیک یک میلیون تومان در ماه است. براحتی میتوان پذیرنده پست مهمان را برای پرداخت هزینه بابت درج پست مهمان قانع کرد. مهمترین دلیل آن این است که محتواگذارانی که بخواهند درباره موضوعات مختلف مطلب بنویسند بسیار کم و انگشت شمار هستند. لذا می بایست قبل از درخواست سفارش خدمات سئو سایت خود حتما از مشاوره تخصصی و حرفه ای گروه سئو کار بهرمند شوید تا ضمن صرفه جویی در هزینه های سئو سایت خود ، از وضعیت سئو در سایت خود مطلع شوید. به بخش بیوگرافی وب‌سایت موردنظر رفته و لینک سایت‌تان را به همراه توضیحاتی درباره خدماتی که ارائه می‌کنید، در آن قرار دهید.

برای همین موضوع ما در نشونت سعی کردیم سرویس های خرید بک لینک در امن ترین حالت ممکن رو در اختیار شما قرار بدیم. بک لینک های ویکی جزو بک لینک های معتبری به حساب میان اما لازم هست با یک شیوه صحیح ایجاد بشن. ما در نشونت از سرویس های ویکی (wiki article) برای تقویت شبکه لینک سازی استفاده می کنیم که می تونید این بک لینک رو به صورت جداگانه هم سفارش بدید. بک لینک های پروفایلی دستی اغلب در لایه اصلی و مستقیم به سایت شما لینک میدن و شامل سایت های قوی هستند که قدرت و آتوریتی دامنه بالایی دارند. سپردن این کار به متخصصان، وب سایت شما را از آسیب های احتمالی دور نگه می دارد. کارشناسان ما با استفاده از ابزارهای قدرتمند تحلیل رقبای شما را انجام داده و لینک سازی خواهند کرد.

لذا اگر به دنبال خرید بکلینک با کیفیت هستید، می توانید برای خدمات سئو سایت خود روی کمک ما حساب کنید. همانطور که مشاهده میکنید، علاوه بر بک لینک در این پکیج ها محصولات دیگری مثل شوسیال سیگنال و سوشیال بوکمارک هم دیده میشود. به همین دلیل، دانستن موضع گوگل در مورد لینک های پولی مهم است، زیرا قطعا نمیخواهید توسط گوگل جریمه شوید. گوگل نمی خواهد شما بک لینک بخرید، موتورهای جستجو هیچ روش مصنوعی برای به دست آوردن لینک را دوست ندارد.

مزیت بهبود رتبه در گوگل به نسبت سایر تبلغات این است که مشتریانی که به دنبال خدمات شما هستند مخاطب شما هستند نه کسانی که نیازی به محصولات شما ندارند. خرید بک لینک به شما کمک می کند که کسانی که در گوگل دنبال خدمات شما می گردند را به سایت خود هدایت کنید. در نهایت، برای خرید بک لینک قوی و ارزشمند، بهتر است از خدماتی استفاده کنید که تضمینی برای کیفیت و ارزش لینک‌ها دارند. همچنین، بهتر است که قبل از خرید بک لینک، با متخصصانی که در این زمینه تجربه دارند مشورت کنید تا بهترین روش را برای بهبود رتبه وبسایت خود انتخاب کنید. تنها بعضی از دامنه‌های مناسب پیدا می‌شوند که امکان لینکسازی قوی و با کیفیت روی آن وجود دارد.

به سایت های مرجعی که سایت ها را بر اساس زمینه کاریشان دسته بندی می‌کنند دایرکتوری می‌گویند. در بعضی دایرکتوری ها ایجاد بک لینک رایگان است و در بعضی دیگر نیاز به خرید بک لینک است. هر وبسایت در شبکه PDN به منظور ارائه لینک به وبسایت‌های دیگر تنظیم شده است، گذاشتن یک مطلب یا قطعه محتوا در یکی از سایت‌های شبکه وبلاگ‌های خصوصی به منظور ارتقای وبسایت هدف با قرار دادن یک بک لینک حاصل می‌شود. هدف از انجام این کار بهبود رتبه وبسایت در موتورهای جستجو و کسب اعتبار در حوزه مربوطه با استفاده از بک لینک‌های با کیفیت و منابع مرتبط است. با شبکه خبری مصنوعی XSEO که با محتوا و تصاویر یونیک آپدیت میشود و هر سایت روی یک آی پی جداگانه قرار دارد نیاز به رپورتاژ های خبری چند میلیون تومانی نخواهد بود. حتی اگر بک لینک های دائمی برای سئوی سایت مفید باشند و باعث افزایش رتبه سایت شوند در صورتی که خزنده های موتورهای جستجو متوجه شوند سایت جریمه می شود.

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما