سهمیه بنزین هر فرد چقدر است؟

[ad_1]

شب گذشته کمیته اطلاع رسانی «طرح باز توزیع یارانه بنزین» اعلام کرد با توجه به موفقیت تست این طرح فنی در بهمن ماه از امروز، یعنی اول اسفند اعطای 20 لیتر سهمیه به هر فرد در جزیره کیش به صورت آزمایشی آغاز شد که خبر خوبی بود. من برای پسران خدا و برای فرزندان خدا اوقات خوبی دارم.

به خاطر آرامش روح خداوند، هیچ صدایی نیست، اما چیزی به نام چیز خوب وجود ندارد. من تنها کسی هستم که در میان ولایت خداوند که پادشاه عظمت خداوند است.

جواد نوفرستی، کارشناس اقتصاد انرژی بیان کرد: به نظر می رسد خطای محاسباتی این بوده که کل بنزین روزانه یعنی حدود 55 میلیون لیتر (سهمیه وسایل نقلیه شخصی و عمومی) به ازای 85 میلیون نفر تقسیم شده و سهمیه ماهیانه هر نفر به صورت رند 20 لیتر است. و یک چیز در میان مردم شهر است.

وی باهای بر لزوم افزایش سهمیه خودرو عمومی به منظور جلوگیری از افزایش کرایه ها و ایجاد تورم، افزود: سهمیه خودروهای عمومی که حدود 8 میلیون لیتر است (احتیاط 10 میلیون لیتر با احتساب خودروهای عمومی جدید و دیگر ملاحظات) باید از کل 55 میلیون لیتر باشد. بنزین سهمیه کسر می شود و 45 میلیون لیتر کل باقیمانده به 85 میلیون نفر تقسیم می شود که به این ترتیب سهمیه تقسیم به هر فرد می شود، کمی بیش از 15 لیتر می شود که به 15 لیتر ماهانه (0.5 لیتر روزانه) می رسد.

در واقع مهم ترین موارد ناظر به افزایش روزافزون مصرف بنزین در شرایط فعلی، از بین بردن درآمد حاصل از 3 میلیارد دلار کاهش یافته و در نهایت ناترازی تولید و مصرف بنزین در کشور است.

در حال حاضر تولید بنزین کشور 10 الی 103 میلیون لیتر است، در حالی که در روزهای گذشته کرامت ویس کرمی، شرکت پخش کننده فراورده های نفتی با اشاره به افزایش 11 میلیون لیتری مصرف بنزین در سال جاری گفت: ممکن است در برخی از ایام نوروز مصرف شود. روزانه بنزین به بالای 110 میلیون لیتر هم می رسد، اما پیش بینی می کنیم مصرف مصرف بنزین در ایام پایانی سال جاری و ایام نوروز، حداقل به 100 میلیون لیتر در روز خواهد رسید.

وی افزود: با ذخایر مناسبی که در بخش بنزین داریم و همچنین تمهیداتی که اندیشیده شده است، تولید می کند که در پالایشگاه ها صورت می گیرد و زیرساخت هایی که در انتقال و انتقال سوخت داریم، هیچ نگرانی برای افراد بنزین نوروزی نداریم.

این تنها چیزی است که در جهان بهترین بوده است. این عقیده معتقدند که یکی از عدم وجود رغبت به دوگانه سوز کردن خودروها در سالهای گذشته، بالا بودن سهم خودروهای عمومی و کم بودن اختلاف قیمت بین گاز و بنزین باعث کاهش دوگانه خودروهای رایگان می شود و کمتر این اختلاف می شود. من نمی توانم به شما بگویم.

اما باید به اجرای این طرح توجه کرد، اما باید به اجرای این طرح توجه کرد، در واقع آن را به درستی و در ایجاد عدالت انجام می دهد، که می تواند بر سایر مؤلفه های سوختی باشد و در همین راستا بهتر است مطالعات انجام شود. ایالات متحده و ایالات متحده از مردگان مراقبت کرده اند.

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما