شاداب دادم و داش شاد فدراساد

[ad_1]

خبرورزشی: سال هاست با انتخابات فدراسیون فوتبال و ائتلاف تصمیم هیئت های استان ها، سرنوشت همه چیز از پیش تعیین شده و همین روسای تکراری بر مسند فدراسیون فوتبال تکیه می زنند.

توقیف ساختمان فدراسیون فوتبال از سوی شرکتی که گفته می شود حدود 2 میلیون یورو می شود، هم در انتخاب سرمربی تیم ملی کارنامه فاجعه ماجرا، هم در زمینه پرداخت پول، فوتبال ایران را با یک چالش بزرگ. مکان من.

بی نظمی بخش اعظم مشکلات فدراسیون فوتبال در مدیریت است. برای من خیلی مهم است و به من خوش می گذرد. سرپرست فدراسیون فوتبال و همچنین دبیرکل او هنوز در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال که در پایان سال جدید برگزار می شود، سخنرانی نگفته اند اما آیا آنها خود را شایسته ریاست فدراسیون فوتبال می دانند؟

هر کدام را در انتخابات پیروز ؛وند ; در این صورت آیا مشکلات فوتبال کشور حل می شود، پول شرکت شستا پرداخت می شود، تیم ملی عاقبت به خیر می شود، مربیان و بازیکنان به آرامش نسبی می رسند و فوتبال ایران مرحله ای جدید از تاریخ پیدایش خود را تجربه خواهد کرد؟

سال هاست با انتخابات فدراسیون فوتبال و ائتلاف تصمیم هیئت های استان ها، سرنوشت همه چیز از پیش تعیین شده است و همین روسای تکراری بر مسند فدراسیون فوتبال تکیه می زنند اما تا امروز حتی یک مدیر پیدا نشده است که بگوید ما برای این فوتبال پرمشکل است. شما در کنار شما خواهید بود، و برای شما، من در کنار شما خواهم بود.

کاش مدیران فدراسیون فوتبال به احتمال زیاد کاندیدای اصلی ریاست در انتخابات برای یک لحظه با خلوت می‌کنند و این بار نه به خاطر فرد برای سرنوشت و آینده فوتبال کشور از افرادی که همه می‌دانند ریاست جمهوری در فدراسیون فوتبال را دارند. دعوت می شوند تا در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کنند و روسای هیئت های استان ها نیز دیگر سابق در ائتلافی از پیش مشخص شده به یک کاندیدای خاص رای نمی دهند!

ما باید به شما کمک کنیم و من برای شما اوقات بسیار خوبی دارم و به من خوش می گذرد …

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما