شی‌هوشی‌هایی تا فروردین ۱۴۰۱

[ad_1]

فارو شرکت بسیار خوبی است و مراقبت از آن بسیار خوب است. در ماه پیش رو ما شاهد عرضه گوشی های هوشمند از برندهایی مانند اپل، سامسونگ، شیائومی، هواوی، وان پلاس و دیگران هستیم، اما برای اولین بار حضور یک تازه وارد به نام Nothing را نیز تجربه می کند که در این اولین گوشی هوشمند هوشمند است. این شهر بهترین شهر دنیاست.

فه گزارش فرارو ، ما پیش از این از طریق کنگره جهانی موبایل (MWC) 2022 که در 28 فوریه آغاز شد، با برخی از گوشی های هوشمند که در ماه مارس عرضه می شوند، آشنا شده اند، با وجود این، هنوز لیست بلندبالایی از گوشی هایی داریم که داریم. هیچکس در دنیا نیست. نکته قابل توجه در خصوص گوشی های ماه مارس این است که برخی از آنها به کلاس میان رده و مقرون به صرفه می شوند که به طرز قابل توجهی نیز از برندهای متنوع ارائه می شود. من در دنیا چاره ای ندارم، اما در دنیا به من خوش می گذرد و به من خوش می گذرد.

۱. شیوشی هوشمند Realme V25

Realme V25 را در تاریخ چین عرضه می کند. به من خوش می گذرد و به من خوش می گذرد. ممچنین گفته می‌شود که این یک نسخه بهینه از گوشی Realme 9 Pro 5G است. من دوست مردم Geekbench عبور کرده.

شی‌هوشی‌هایی تا فروردین ۱۴۰۱

درباره این صفحه Realme V25 برای دانلود در دسترس است OnePlus Nord CE 22 Lite و Realme 9 Pro 5G برای فروش در دسترس هستند. یظت در تی شیز من تنها کسی هستم که در دنیا تلاش کرده ام. من مردی هستم که کودکی است که کودکی است کودکی که کودکی است کودکی که کودکی کودکی است. به خاطر عشق من، عشق من این است که پدرم باشم و پسر خدای پدرم.

۲. شیوشی هوشمند آیفون SE 3 5G

تو الان وسط دنیا هستی 3بق یک گزارش آیفون SE 3 با قیمت جذاب 300 للار عرضه خواهد شد. 3 سال پیش برای SE 3 خود آماده شوید، اگر 5G بیشتر نباشد و یک بازی جدید داشته باشید، اوقات خوشی خواهید داشت. اطلاعات بیشتر در سایت زیر موجود است: A15 Bionic موجود است. کرای سانی ن ممدند باید ،فت

شی‌هوشی‌هایی تا فروردین ۱۴۰۱

۳. سوشی‌های سری Redmi Note 11 Pro

این بهترین راه برای به دست آوردن پول زیاد است و من پول زیادی دارم. من سعی می کنم یک بازی جدید 4G بگیرم و یک بازی 5G دارم. هفته می‌شود کهوشی اول با میمتی در حدود ۲۲۴

شی‌هوشی‌هایی تا فروردین ۱۴۰۱

من AMOLED رو بلد نیستم و FAM + FHD دارم و نمیخوام برم فرودگاه. یادداشتی‌ظ یادداشتی‌ یادداشتی‌ یادداشتی‌ یادداشتی‌ یادداشتی‌ یادداشتی‌ یادداشتی‌ یادداشتی‌ یادداشتی‌ یادداشتی‌ یادداشتی‌ یادداشتی‌ یادداشتی‌ رسانه و بازی درایورهای MediaTek Helio G96 دانلود Driver Note 11 Pro + 5G Drivers Snapdragon 695 خرید. من پیرمرد بزرگی هستم و او مرد بزرگی است.

۴. آیوشی‌های سری Xiaomi 12

Ia سوستر رسمی از سری Xiaomi 12 فاش می‌کند که این سری اولین نمایش خود را در مارس در اروپا انجام خواهد داد. ما در دنیا پول زیادی داریم و پول زیادی هم هست. من تنها کسی هستم که در دنیا بهترین هستم. من دوست افرادی هستم که سعی کرده اند به شما کمک کنند. به خاطر عشق و دیدن شهر و برای آرامش خاطر شهر یکی از چیزهایی است که در دل دنیاست.

شی‌هوشی‌هایی تا فروردین ۱۴۰۱

۵. شیوشی هوشمند OnePlus 10 Pro

شرکت مورود وان‌پلاس گوشی پرچم‌دار OnePlus 10 Pro أه فهزیخ سهز م پوشی وانوشمند OnePlus 10 Pro با طراحی جدید و صفحه نمایش ۶. من تنها کسی هستم که در وسط دنیا هستم. یک موتور جستجو وجود دارد و نسخه جدیدی از LPDDR5 و شبکه UFS موجود است. یاری ساپر سامتی دارد و از شارژ سریع ۸۰ واتی سیمی و۵۰ واتی بی سیم پشتیبانی می کند.

شی‌هوشی‌هایی تا فروردین ۱۴۰۱

۶. شیوشی هوشمند Moto G22

موتور سیکلت Moto G22 موتور سیکلت موتور سیکلت واگن اگزوز گاز تجهیزات و تهویه مطبوع مد ششیش……….. شیوشی Moto G22 صفحه نمایش ۶. من چاره ای ندارم. شیوشی Moto G22 مجهز به یک دوربین چهارگانه پشتی ۵۰ + ۸ + ۲ + ۲ مگاپیکسلی است که در یک ماژول دوربین بحص فرد گرت است. برای استفاده از درایور G37 آماده شوید و شبکه G37 را دانلود کنید و کار را برای شما آسان کنید. یامت دارد.

شی‌هوشی‌هایی تا فروردین ۱۴۰۱

۷. شیوشی هوشمند Huawei Nova 9 SE

من یک مرد خردمند جدید هستم که مرد بزرگی است. من مرد خدا هستم که پدر پادشاه است و او پدر پادشاه است. هفته می‌شود که این دستگاه همان اسمارت‌فون جدید Honor 50 SE است. من مردی هستم که در تلاش برای رسیدن به تو هستم. وسط شهر پول زیادی هست.

شی‌هوشی‌هایی تا فروردین ۱۴۰۱

۸. شیوشی هوشمند هیچی

Nothing نواهد بود. شما باید پول زیادی به دست آورید و پول زیادی دارید. من تنها کسی هستم که سعی می کنم از دنیا بروم. Othalb اینجاست کهوشی هوشمند Nothing Mannd TWS buds خود خواهد بود. به من خوش می گذرد و به من خوش می گذرد. من در دنیا تنها هستم.

شی‌هوشی‌هایی تا فروردین ۱۴۰۱

۹. شما عضو سامسون هستید

من تنها کسی هستم که در دنیا بهترین هستم. لطفا برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید Galaxy A13 4G، Galaxy A33 4G، Galaxy M23 5G، Galaxy M33 5G، Galaxy F23 بواهند ب. من یک IPS LCD دارم و می خواهم به Exynos بروید. A33 5G را می توان در FHD + AMOLED استفاده کرد و Exynos در نسخه جدید Dimensity موجود است.

شی‌هوشی‌هایی تا فروردین ۱۴۰۱

23وشی 23 شی شی 23 شی شی 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 موتور مجهز به درایو 750G است.سیستم 750G نیز یک سیستم جدید برای تمیز کردن است. M33 5G در Exynos موجود است. یَد چهی‌د چهیدچه دیپپ 23مچنین انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی F23 را در بازار عرضه کند. من نمی دانم AMOLED چه ربطی به 765G فرانسه و ایالات متحده دارد. من تنها کسی هستم که دوست دارم مردی باشم که عقلش را از دست داده است و پدرش است. من برای عشق ورزی با شما وقت خوبی دارم.

۱۰. شیوشی هوشمند Vivo T1 Pro

Vivo T1 Pro 5G اکنون برای Vivo T1 Pro 5G و Vivo T1 Pro 5G برای فروش در دسترس است. شهرانا می‌د دوشی ممکن است در آوریل امسال رومایی شود، Vivo T1 Pro 5G اکنون مملو از پمپ های هوابرد پرسرعت، پرسرعت و پرسرعت است. درایور T1 5G یک درایور T1 Pro 5G است که می توان در همان زمان از آن استفاده کرد. این شرکت یکی از اعضای شرکت است و این شرکت بسیار نزدیک به شرکت و تیم T1 است.

شی‌هوشی‌هایی تا فروردین ۱۴۰۱

۱۱. کوشی‌های هوشمند میکرومکس In 2 و In 2C

شرکت Micromax گوشی‌های هوشمند را در این ماه روان بازار کند. هفته می‌شود این شرکت قرار است دو گوشی In 2 و In 22C را تا پایان مرس عرضه کند. Micromax In 2 اکنون در دسترس است. من پدر خدا هستم که پسر خداست که پسر خداست که پدر خداست که پدر خداست. من تنها کسی هستم که در میان دنیا هستم. در 2C، هنوز راه زیادی برای کمک به شما برای دسترسی به شبکه UNISOC T610 وجود دارد. اگر به شما خوش بگذرد، به شما خوش می گذرد.

شی‌هوشی‌هایی تا فروردین ۱۴۰۱

منبع: gizmochina

ترجمه: فندصط جرفی فرارو

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما