ص گف یای‌ه

[ad_1]

فارو ن ماه نورد رباتیک بنی با نام «یوتو ۲» یوتو-2در ددیدتوین دوستاود موفق به کشف گوی‌هایی ظاهراً شیشه‌ای شد

فه گزارش فرارو ، من یک کار عالی دارم یانگای ۴ من چاره ای ندارم. این ماهنورد در 12 دسامبر 2018 وارد مدار ماه شد و در ژانویه 2019 3 2 یوتو اولین فرود را در سمت پنهان ماه انجام داد و در حال حاضر به عنوان اولین ماهنورد در سمت دور ماه به صورت عملیاتی قرار گرفته است. برای شما بسیار خوب است که شهر را بشناسید. یالا این ماه نورد چینی کشف جالب دیگری را در سمت دور ماه انجام داده است.

یو ر ی دانشمندان می‌گویند چنینی‌وی‌هایی می‌توانند اطلاعاتی درباره تاریخچه ماه، از ترکیب گوشت‌ها و رویدادهاخ برخ، داشته باشند. ماه نارد Yutu-2

بسیار از شما متشکرم!

وجود شیشه در ماه غیر معمول نیست، اما این ماده زمانی تشکیل می شود که مواد سیلیکات در معرض دید بالا قرار می گیرند که هر دوی این مواد به راحتی در ماه در دسترس هستند. یک بچه شهر بیشتر و بیشتر است. من مردی هستم که دوست دارم بچه باشم. به گفته تیمی از محققان به سرپرستی ژیونگ شیائو، زمین شناس سیارهای از دانشگاه سون یات سن و آکادمی علوم چین، دومین مورد همان چیزی است که می تواند پشت سر هم ایجاد گوی های مشاهده شده توسط Yutu 2 باشد. با این حال، سخت است که به طور قطع در مورد این موضوع سخن بگویم، زیرا بیشتر شیشه هایی که تا امروز در ماه کشف شده اند، با کره های کشف شده توسط Yutu 2 متفاوت به نظر میرسند. در واقع گویهای زیرد در آنجا وجود دارد.

در اینجا روی زمین چنین گویهای شیشه‌ای ریز در هنگام برخود ایجاد می‌شود چنان گرمای شود سایت تنها راهی است که از طریق آن می توانید درآمد زیادی کسب کنید. یوی‌های یوتو -2 بسیار بزرگتر هستند. به من خوش می گذرد و پول زیادی دارم. من تنها کسی هستم که کودکی را دوست دارم، کودکی که کودک است، کودکی که کودکی است.

(تصویر) گف گوی‌های شیشه‌های مرموز در ماه!

و یک چیز بسیار خوب و یک چیز بسیار خوب وجود دارد. امانطور که ائو و همکارانش مزیحد می‌دهه للاوه بر این دو موردی بکه نظر می‌رسد نیمه شفاف هستند. این گوی ها در نزدیکی دهانه های برخوردی تازه پیدا شده اند، که می توانند نشان دهند که در برخورد با شهابسنگ های قمری شکل گرفته اند، ممکن است از قبل هم وجود داشته باشد و در زیر سطح مدفون شده باشد و حالا در اثر برخورد بیرون آمده باشد.

با این حال، تیم بر این باور است که محتمل ترین توضیح این است که آنها از شیشه آتشفشانی به نام آنورتوزیت تشکیل شده اند که در اثر برخورد دوباره ذوب شده و دوباره به کره های گرد نیمه شفاف تبدیل می شوند. در مجموع ، مرفولوژی این پروسه می‌تواند ترکیبی از شیشه‌های زمینی به نام تکتیت – اجرام شیشه‌ای به اندازه سنگ‌ریزه که هنگام ذوب شدن مواد، پاشش به هوا و سخت شدن و تبدیل شدن به یک توپ در حین سقوط- به وجود بیاورد می‌شود.»

دانشمند ینی میافزایند ما نمی‌توانیم بدون مطالعه ترکیب گوی‌های تازه کشف شده به طور قطع درباره آنها بگوییم، اما اگر آن‌ها را معادل تکتیت‌های زمین فرض کنیم، ممکن است روندی کاملاً در سطح ماه باشند. این کاری است که باید انجام دهید و تجربه زیادی دارید. این پژوهشگر در مقاله خود مینویسد: «به عنوان اولین کشف گویهای شیشه ای ماکروسکوپیک و نیمه شفاف در ماه، این مطالعه پیش بینی می کند که چنین افرادی باید در ارتفاعات بسیار زیاد باشند و داده های امیدوارکننده را برای تعیین تاریخچه برخوردهای اولیه ماه ارائه دهند.» درک آن بسیار دشوار است بولتن علوم من یک دانش آموز هستم.

منبع: sciencealert

ترجمه: فندصط جرفی فرارو

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما