عوامل موثر در انتخاب و خرید قفسه انبار

قفسه سوله سایر رنگ بندی های مورد نیاز قفسه بندی پیچ و مهره ای در صورت سفارش توسط کارخانه قفسه سازان ساخته خواهد شد (در صوردت تیراژ بالای 1000) رنگ بندی های دیگر در قفسه بندی پیچ و مهره ای که بیشتر مورد علاقه مشتریان است شامل رنگ های سفید، قرمز، زرد و آبی نفتی است. نکته مهم این است که قفسهها نباید فقط زیبا به نظر برسند بلکه باید بتوانند اجناس را در خود به خوبی جای دهند و محصولات را به مشتریان به خوبی نمایش دهند. قفسه ها نباید فقط زیبا به نظر برسند بلکه باید بتوانند کالا را در خود نگه دارند. از این رهگذر نه تنها کسب و کارهای بسیاری می توانند تجارت خود را در ورای مرزهای جغرافیایی دنبال کنند، بلکه مدل تازه ای در تامین منابع کسب و کارها و حتی اشخاص ارائه شده است که می تواند نتایج بسیار چشمگیری در فعالیت های تجاری بنگاه ها و افراد به دنبال داشته باشد.

قفسهها باید با دقت انتخاب شوند تا بتوانند وزن کالایی را که برای نمایش برروی آنها قرار میدهید، تحمل کند. تحمل وزن کالا درهر طبقه با ضخمات 0.7 حداکثر تا 40 کیلوگرم می باشد . قفسه بندی انواع سوپرمارکت و هایپرمارکت با توجه به بزرگ بودن فضای فروشگاهی می تواند بسیار متنوع باشد. انواع قفسه بندی انبار کدامند؟ محصولات و تولیدات قفسه فروشگاهی رادان صنعت شرق شامل استند دوچرخه ، فروش قفسه ، استند میز صندوق ، فروش قفسه سبد حراج ، سبد خرید دستی ، قفسه پوشاک ، قفسه کتاب ، قفسه آجیل ، قفسه دوطرفه وسط فروشگاهی ، قفسه سنگین فروشگاهی ، قفسه گرد ، قفسه میوه و سبزیجات ، قفسه نان و استند نان ، قفسه یکطرفه کنار دیواری ، کالسکه خرید و چرخ خرید فروشگاهی ، گیت و نرده محافظ ، میز صندوق میباشد که این محصولات قفسه بندی و قفسه انبار دارای بالاترین کیفیت و بهترین قیمت میباشد و مورد تایید اروپا نیز قرار گرفته است .

قفسه فروشگاهي

این قفسه بندی برای بارگذاری دستی توسط نیروی انسانی و همچنین بارگذاری توسط لیفتراک بسیار مناسب است. به طوری که در صورتی که نیاز باشد انباری از مکانی به مکان دیگر منتقل شود و یا قفسه ها در داخل انباری جا به جا شوند، این کار در این نوع قفسه ها به راحتی انجام می شود. در صورتی که جنس قفسه مرغوب نباشد و یا اندازه ها استاندارد نباشد، پس از مدتی مجبور به تعویض آن ها خواهید شد که هزینه های زیادی را به شما تحمیل می کند. برای مثال قفسه مناسب مغازه خردهفروشی باید بتواند وزن کالاهای زیاد را تحمل کند و در حین حال ظاهری بسیار نمایان به کالا بدهد. به عنوان مثال انباردار باید ترفندهایی را بکار ببرد که اجناس فاسد شدنی با تاریخ انقضای نزدیک ، زودتر از انبار خارج شده و به خریدار برسد ؛ لذا این محصولات باید در قفسه های جلوتر قرار بگیرند.

اجناس مشابه: اجناس و محصولاتی که به نوعی مثل هم هستند و مکمل همدیگرند پیشنهاد می شود که در قفسه های جداگانه و نزدیک به هم چیده شوند. پس قسمت های بالایی قفسه بندی برای قرارگیری اینگونه از محصولات بسیار مناسب است تا در برابر نم و رطوبت در امان باشند. برای چیدمان کالاها در قفسه بندی ها کالاهایی که دارای تاریخ مصرف هستند باید در ردیف های مناسب و در دسترس قرار بگیرند تا در زمان مناسب از انبار خارج شوند. همچنین باید این مورد را بدانید که قیمت قفسه فلزی پیچ و مهره ای با توجه به اندازه، ابعاد، ارتفاع، عرض و طول مورد نظر شما برای محیط انبار تعیین می گردد.

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما