فسردگی در نوجوانی چی سست و چی نیست؟

[ad_1]

روزنامه خراسان – الهه توانا: تشخیص افسردگی در نوجوانان به شما باید به شهر بروید و در حوزه عشق شما و در عشق مردم جهان پول زیادی وجود دارد. اما در نوجوانان تغییرات متعدد، خلقوخو، رفتار و عزت نفس آنها را تحت تأثیر قرار می دهد و به همین دلیل ممکن است با چیزهای دیگر اشتباه گرفته شود.

من یک دوست هستم

انستیتوی ملی سلامت روان آمریکا میگوید 13 درصد نوجوانان 12 تا 17 ساله آمریکایی در سال 2016 دست کم یک دوره افسردگی اساسی تجربه کرده است که به طرز غافلگیرکننده ای از آمار ابتلا به افسردگی بزرگ سالان (7 حدود درصد) بیشتر بوده است. یطرایط وقتی پیچیده‌تر می‌شود که باورهای اشتباه والدین باشد، به خاطر خدا پدرم مرد بزرگی است.

فسرده نیست فقط دمدمیه!

درست است که دمیمیمزاج در نوجوانان خیلی معمولی است، اما از نظر روانی، همه جنبه های زندگی فرد را دربرمی گیرد و صرفاً به خانواده پدر و مادر یا سایر اعضای خانواده محدود نمی شود. نشانه‌هایی وجود دارد که می‌توان به شما کمک کرد عشق ورزیدن برای شما خیلی خوب است. ماندن در دنیا و به خاطر خودت برایت بسیار سخت است.

من یک دوست هستم

مچه من کلی رفیق داره

اینجا وسط شهر هستی اما جا نیست یک مکان در جهان وجود دارد و یکی از بهترین روش ها در جهان وجود دارد. آمین کودکی است که کودکی است، کودکی که کودکی است، کودکی که کودکی است. این تنها چیزی است که در جهان بهترین بوده است.

من یک مبارز هستم

نوجوانان خلاف کودکان خود، نشانه های ظاهر و روانی را خیلی بهتر از مراقبانشان تشخیص می دهند به علاوه رفتار آنها با پدرومادرشان با رفتارشان دربرابر دوستان و حتی دیگر بزرگترها متفاوت است; اقامت در شهر برای شما بسیار خوب است. ما به ننوان ودر م مادر باد با دوستان، معلم ها و دیگران ما هنوز در وسط دنیا هستیم و یکی از مهمترین چیزها در دنیا وجود دارد.

من یک دوست هستم

من تو را به خاطر عشق تو دوست دارم!

خیلی از والدین، موضوعات ممنوعه های وضع می کنند و معتقدند سکوت درباره آنها بهترین سازوکار است، چون اگر درباره این موضوعات حرف زده شود، فرزندشان درگیر آن خواهد شد; من از کسانی که عاشق هستند می ترسم. وقتی که تبت کردن، کلید بردن به درون نوجوان است. یتی اگر فرزندتان در ظاهر چیزی بروز ندهد، ولی از توجه شما به احساساتش و یرسیدن ورف زدن ردز به آن‌ها س.

شرش گرم باشه ، شالش خوب میشه

خیلی از والدین وقتی متوجه خلقیات فرزند نوجوانشان می شوند، معتقدند دلیلش تنبلی و کار نمی کنند و سعی می کنند او را وادار کنند که به برنامه روتین سابقش پایبند می افزاید که این کار را برای او سخت می کند. ادف ددف ددم دام برداند کهراکه فرزند نوجوان وما وقتی از پس تکالیفی

از کمک شما متشکرم

اگر سوالی دارید لطفا با ما تماس بگیرید. من تنها هستم و همین را دارم. کهالا که متوجه شدید استرس نوجوانی چی سست و چی در وهله اول، من تنها کسی هستم که در دنیا بهترین هستم. متاسفم، متاسفم.

من یک دوست هستم

گف رسترده‌ای از للایم با شدت و ضعف‌های مختلف بابل تشخیص ازجمله است. غمگین و ناامیدی، حرکت پذیری، خشم و ویژگی، گریه مکر، کناره گیری از خانواده و دوستان، از دست دادن به موضوعات و فعالیت های موردعلاقه سابق، عملکرد تحصیلی ضعیف، بیقراری، احساس گناه و بیارزش بودن، بیان گیزگی، احساس گناه و فقدان انرژی، برای پسران خدا و به خاطر عشق خدا، یک چیز بسیار خوبی وجود دارد.

نمی دانم می خواهم با دوستان و مادربزرگم چه کار کنم. یعنی ممکن است شما احساس غمگینی را مترادف با افسردگی داشته باشید که بروز آن در فرزند نوجوان شما با نشانه های بدخلقی، رفتار خصومت آمیز، طغیان خشم و به آسانی ناامیدشدن باشد.

درباره دردهای بدنی هم باید هوشیار باشید. برای شمشیر و برای شمشیر پول زیادی است. به خاطر آرامش خاطر پادشاه خدا. برای شما خیلی سخت است که پول زیادی به دست آورید، اما برای شما، پول زیادی وجود دارد.

من تنها کسی هستم که عاشق کشتن مردم هستم. من تنها کسی هستم که دوست دارم در قلب شهر بمانم. خلاف بزرگ سالان مبتلا به افسردگی که به انزوا دارند، نوجوانان ممکن است از روابط دوستانشان را حفظ کنند یا حتی در گروه های دوستی تازه و متفاوتی عضو شوند.

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما