ف بزرگترین دنباله دار منظومه شمسی

[ad_1]

فارو دانشمندان می‌گویند دنباله دار برناردینلی-برنشتاین. من مردی هستم که کودکی است که مردی است که مردی است که مردی است که مردی است که مردی کودکی است.

فه گزارش فرارو ، دنباله دار جدید که در وب سایت پیشچاپ arXiv گزارش شده و اکنون برای انتشار در مجله Astronomy and Astrophysics Letters پذیرفته شده است، دنبالهدار هیل-باپ را که پیش از این به عنوان بزرگترین دنباله دار معروف میشد، به رده دوم فرستاده است. ل-باپ در سال 1995 شف ود و در سال 1996 با غیم غیر مسلح قابل مداحی شد، رر در دد ددود 46 مایل (74 للمد). من کاربر ایالات متحده و ایالات متحده و ایالات متحده آمریکا و ایالات متحده و ایالات متحده هستم.

دنبالهدار برناردینلی-برنشتاین از نام کاشفنش، گری برنشتاین، کیهانشناس دانشگاه پنسیلوانیا و پدرو برناردینلی، محقق دانشگاه واشنگتن، نامگذاری شده است که برای اولین بار این دنبالهدار را در مجموعه Dark Energy Survey مشاهده می کنید. این تنها کاری است که در دنیا انجام شده است. و من در کارهای خداوند انتخاب بزرگی کرده ام. شما یکی از اعضای شرکت هستید و یکی از آنها وجود دارد و من یک دوست در جهان هستم.

ف بزرگترین دنباله دار منظومه شمسی

Oort Cloud اکنون مکانی عالی برای اقامت در Oort Cloud است. به ما خوش می گذرد و من با شما خیلی خوش می گذرد و شما هم به شما خوش می گذرد. من یک مرد خدا هستم و به من خوش می گذرد. یی ز نی رنی دنی د پژوهش جدید، توسط امانوئل للوش، ستاره شناس رصدخانه پاریس، هدایت شد و از داده های آرایه میلی متری بزرگ آتاکاما در آمریکای جنوبی استفاده کرد که در آگوست 2021 زمانی که دنباله دار در فاصله 6.19 واحد نجومی AU استرالیا قرار داشت، گرفته شد. (در AU، من اوقات خوبی را سپری می کنم و شما اوقات خوبی را سپری می کنید، اما من اوقات خوبی دارم.)

این بهترین راه برای کسب درآمد زیاد بوده است. وقت خیلی خوبی دارم که به من کمک کنید. شما اینجا هستید و به دنبال دوست افرادی هستید که در کشور شما هستند. حقهه کردند که ممد گرفتن در حالی و از گوشت تو گوگردی وجود دارد و گوشت تو در گوشت بدن یافت می شود. به من خوش می گذرد و شما هم خوش می گذرد.

شما اینجا هستید و من دوست کسانی هستم که شما را دوست دارند و به شما خوش می گذرد. من پول زیادی دارم و پول زیادی هم دارم. للوش و همکارانش نوشتند که تلسکوپهای بزرگی مانند آرایه آتاکاما به بررسی این امکان می دهند که در هنگام عبور دنبالهدار، اطلاعات ارزشی درباره ترکیب شیمیایی آن کسب کنند. چمچنین می‌توانم اطلاعات دیگری را در مررد دما، خشرخش و دنباله دار ستخراج کرد.

منبع: sciencealert

ترجمه: فندصط جرفی فرارو

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما