قائم مقام بیرانوند مقابل النصر مشخص شد!

کم کم امید اولیه به بیرانوند جای خود را به ناامیدی می دهد. ابتدا تصور می شد مصدومیت بیرانوند درجه یک بوده و نیاز به یک هفته ریکاوری دارد، اما ساعاتی پیش کادر پزشکی پرسپولیس اعلام کرد که این مصدومیت درجه 2 است و به دوره نقاهت طولانی تری نیاز دارد.

بنابراین بیرانوند که انگیزه بالایی برای رقابت با کریستیانو رونالدو و سادیو مانه داشت، برای رسیدن به دیدار احتمالی باید فیزیوتراپی کند. کادر پزشکی پرسپولیس اعلام کرد که او دو یا سه هفته از میادین دور خواهد بود اما این مدت ممکن است به یک ماه هم برسد.

یحیی در چنین شرایطی ناگزیر به فکر جایگزینی افتاد. او فصل گذشته احمد گهری را در اختیار داشت که سابقه طولانی در قفس صنعت نفت و پارس جنوبی داشت اما حالا با رفتن او تنها دو نفر امیرریزو رفیعی و مهرشاد برای سرمربی سرخوگان باقی مانده است. اسدی.

این در حالی است که پرسپولیس در پنجره تابستانی می خواست محمدرضا حلی آبادی و سپس دروازه بان زیر 23 سال برزیل را به خدمت بگیرد، اما هر دوی این گزینه ها با تکیه یحیی به دروازه بان های آکادمی اش دور از دسترس بود.

مهرشاد اسدی که فصل گذشته به پرسپولیس پیوست، در این دوره برای اثبات خود در مقابل کادرفنی با مشکل مواجه شده است، اما شنیده ها حاکی از آن است که امیریزو روفیعی دروازه بان 21 ساله یحیی به جای بیرانوند به گزینه اول یحیی تبدیل شده است.

روفیرو که در آکادمی «پرسپولیس» درس می‌خواند، فصل گذشته با نمایش عالی در دیدار دوستانه تیم‌های بزرگسالان و امید، توجه یحیی را به خود جلب کرد و از آنجا به تمرین این تیم دعوت شد. تیم اصلی

او یک بازی دوستانه مقابل فولاد داشت و عملکردش قابل تقدیر بود و در مجموع نمایشی از خود به نمایش گذاشت که حضورش در دیدار مقابل النصر را هم جذاب می کند.

البته کادر فنی پرسپولیس عملکرد این دو دروازه بان را در روزهای آینده به ویژه دیدار چهارشنبه مقابل ملوان ارزیابی خواهد کرد تا تصمیم نهایی را بگیرد اما در صورت عدم حضور بیرانوند به دیدار النصر. . روفی این شانس را دارد که در بازی بزرگ فوتبالی شود، ایران ارائه می کند و اگر با افرادی که او را می شناسند صحبت کنید و تمرینات را از نزدیک تماشا کنید، به کیفیت و عملکرد او خوش بین تر خواهید شد.

منبع: ورزش 3

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما