قفل کتابی قیمت قفل ضد سرقت + خرید اینترنتی

همچنین میتونید برای آن که مطمئن شوید سارقی به محل مورد نظر شما ورود نمیکند از انواع کرکره برقی های ضد سرقت نیز استفاده کنید. ایران کرکره بزرگترین نمایندگی تولید و فروش کرکره برقی های ضد سرقت در ایران است که شما میتوانید انواع مدل های این نوع کرکره برقی را به همراه قیمت در صفحه زیر مشاهده کنید. یکی از کاربردهای جالب قفل کتابی استفاده از آن برای محافظت از ماشین است که بیشتر برای قفل پدال ماشین از آن استفاده می شود. قفل پدال در انواع مختلفی ساخته می شود که یکی از بهترین و پرکاربردترین انواع آن قفل‌هایی هستند که قطعه فلزی را به دور پدال‌ها بسته و سپس بر روی آن یک قفل کتابی نیز زده می شود تا کاملا ایمن باشد.

  • بدنه این قفل سخت کاری شده بوده و از پوشش کروم بر روی میله های فولادی آن استفاده شده است.
  • اغلب این قفل ها با کلیدهای تخت مخصوص باز می شوند که کپی کردن آنها برای سارقین کار سختی است.
  • داده های شخصی شما برای پشتیبانی از تجربه شما در این وبسایت، مدیریت دسترسی به حساب شما و برای اهداف دیگری که در حریم خصوصی ما وجود دارد مورد استفاده قرار می گیرد.
  • پایگاه اینترنتی یراق در تاریخ اسفند ۱۳۹۳ در جهت بهبود سطح کیفی بازار یراق آلات درب و پنجره شروع به کارنمود.
  • هر ساله تعداد بالایی قفل تولید می شوند که مشخصه بارز آنان ضد اسید بودن و مقاوم در برابر برش خوردن می باشند.

از ویژگی‌‌ بسیار مهم قفل کتابی، می‌‌توان به مشخص نبودن زبانه‌‌ی قفل اشاره کرد، و همین امر برش قفل با جنس فلزی را سخت می‌‌کند. بازه قیمتی قفل های ضد اسید و ضد برش از170،000تومان آغاز و بسته به
نوع جنس بکار رفته در آن قیمت نهایی قفل کتابی افزایش می یابد. 1.جنس بدنه قفل کتابی؛ این قفل ها در جنس هاب آلومینیومی، برنجی و فولادی در بازار وجود دارند که جنس فولادی قفل کتابی از دیگر متریال ها مرغوبتر و مقاوم تر بوده و در برابر ضربه استحکام لازم را دارد. این نوع قفل کتابی در دو سایز 90 و 100 میلی‌متر تولید و به بازار عرضه می‌شود؛ آلیاژ استفاده شده در بدنه این محصول از آهن مقاوم است که در برابر ضربه مقاومت بالایی دارد. فروشگاه اینترنتی قفل‌لند با هدف دسترسی آسان و فروش محصولات باکیفیت ایرانی و خارجی با ارزانترین قیمت فعالیت خود را آغاز کرد.

قفل کتابی کامپیوتری 100 کلون – Klun

اگر قصد خرید یکی از این قفل ها را دارید، بهتر است ابتدا به موارد زیر توجه کرده و سپس اقدام به خرید نمایید. انسان از دیر باز سعی بر این داشته که از اجناس متعلقات خودش به نحوی از برابر به سرقت رفتن محافظت کند. تاریخچه قفل به بیشتر از4000 قبل باز میگردد که در چین و مصر با جنسی از چوب مورد استفاده قرار می گرفت. کاربرد چکش علاوه بر درب های آکواریومی برای قفل پدال خودرو ها ، کرکره مغازه ها ، درب بانک ها ، و گاها درب بعضی از منازل مورد  استفاده قرار می گیرد. یکی از مهمترین عناصری که میتوانیم در راستی ایمن سازی مکان ها خصوصی از جمله درب ورودی منازل، درب کرکره فروشگاه ها و حتی قفل کردن اتومبیل از آنها استفاده کنیم خانواده ی قفل های کتابی هستند.

قفل کتابی

قفل کتابی ضد اسید ضریب ایمنی بالایی دارد؛ از آنجایی که یکی از راه های باز کردن قفل، تزریق اسید است این نوع قفل می توانند مقاومت بالایی در برابر اسید داشته باشد. قفل های کتابی یکی از پرکاربردترین قفل های قدیمی هستند که هنوز هم محبوبیت زیادی در میان مردم دارند. این درب ها را می توان بر روی هر نوع دری مانند درب مغازه یا درب های آکاردئونی استفاده کرد. این مدل قفل ها در انواع مختلفی ساخته شده و روانه بازارها می شوند اما از نظر ایمنی تفاوت زیادی با همدیگر دارند. برخی از این قفل ها ضد اسید و ضد دریل بوده و ضریب ایمنی بسیار خوبی دارند و برخی از آنها نیز به هیچ وجه ایمن نیستند. در این مطلب قصد داریم شما را با انواع قفل کتابی و نحوه نفوذ به آنها آشنا کنیم.

قفل کتابی گیرا مدل 042

سعی کنید همیشه بودجه کافی برای خرید قیمت پیستوله رنگ پاش مرغوب در نظر بگیرید تا از خسارت‌های احتمالی در آینده جلوگیری کنید. قفل‌های کتابی نسبت به قفل‌های آویز معمولی از عمر بالاتر و ایمنی بیشتری برخوردار هستند. به دلیل شکل ظاهری و میله‌ی به‌کار‌رفته در این قفل‌ها، امکان بازکردن یا برش‌دادن آن‌ها بسیار کم است. شرکت «کلون» (Klun) چند مدل از این نوع قفل‌ها را تولید کرده که مدل «KL-90-P» یکی از آن‌هاست. این محصول که ۴۹۰ گرم وزن دارد، در ابعاد ۲٫۹ × ۶٫۴ × ۹٫۳ سانتی‌متر تولید می‌شود.

فروشگاه اینترنتی چسب و ابزار میهن یک فروشگاه فعال در ضمینه خرده و عمده فروشی چسب و ابزار الات میباشد که انواع برند های معتبر ابزار از قبیل نووا ، رونیکس ، متابو و … و انواع برند های چسب از قبیل چسب رازی ، چسب هنکل و چسب غفاری را با نازلترین قیمت عرضه میکند . خرید قفل کتابی ۹۷۰SP پارس ساخته شده در ایران است و از شمش برنجی در تولید بدنه اصلی آن همراه با روکش آلومینیومی استفاده شده است.

یکی از رایج ترین قفل های کتابی نوع دو شیار آنها میباشد، زیرا این مدل از قفل ها در عین حال که راندمان امنیتی بسیار بالایی دارند، قیمت های بسیار مقرون بصرفه ای نیز دارند. از جمله محصولات موجود در فروشگاه یراق ابزار می توان به ابزار و قفل آویز اشاره داشت. ۲۰ابزار به عنوان فروشگاه اینترنتی (آنلاین) و تخصصی ابزار ، پیچ لوازم سفر چسب و … سعی دارد تا با ارائه محصولات با کیفیت و با ارزان ترین قیمت، لذت خریدی آسان و سریع را به شما خریداران گرامی هدیه نماید. قفل کتابی چینی با سایز متوسط در این قسمت قابل خریداری است که کیفیت به نسبت خوبی دارد. برای خریدهای تعدادی و عمده با شماره های پشتیبانی سایت تماس بگیرید تا از تخفیف های خرید عمده در وبسایت ما بهره مند شوید.

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما