قیمت و خرید انواع تجهیزات گرمایش از کف ابزارینا

در گرمایش ازکف ترموستاتیک جریان آب از طریق ترموستات و یک شیر برقی کنترل می شود که اگر برق ورودی به ترموستات به هر دلیل قطع شود یا ترموستات فرمان وصل به شیر برقی را ندهد در نتیجه شیر برقی هم وصل نشده و قسمت مربوطه گرم نخواهد شد . اگر نسبت طول لوله های گرمایش کف نسبت به یکدیگر متناسب نباشند باعث می شود سیستم از حالت بالانس خارج شده و توزیع جریان آب در مدارهای لوله کشی توازن نداشته باشد و این مسئله باعث می شود که بخش هایی گرم و بخش هایی از فضا سرد باشند . در این روش سیم های حرارتی مخصوصی از کف ساختمان عبور داده می شوند و با وصل جریان برق ، این سیم ها شروع به تولید حرارت می کنند و باعث گرمایش ساختمان می شوند . فوم گرمایش کف انواع مختلفی دارد از جمله فوم پلی استایرن و فوم شانه تخم مرغی . برای مثال یک ساختمان ویلایی که دارای زیر بنای ۲۰۰ متر مربع به همراه استخر و جکوزی است گزینه پیشنهادی ما استفاده از موتورخانه برای گرمایش کف است .

معمولاً لوله‌های به کار رفته از سیستم گرمایش از کف آبی قطری در حدود ۱۶ تا ۳۲ میلی متر دارند و با توجه به مساحت محیط و میزان گرمای مورد نظر از لوله‌ای با قطر مناسب برای این روش گرمایشی استفاده می‌شود. گرمایش از کف (underfloor heating) یکی از روش‌های به صرفه و به روز برای گرم کردن کف خانه و گرمایش ساختمان در زمستان است. سیستم گرمایش از کف در مقایسه با رادیاتور و شوفاژ مزایای متعددی دارد و روز به روز پرطرفدارتر می‌شود. برای راه اندازی و اجرای گرمایش از کف، متخصص باید قبل از هر چیز نقشه گرمایش از کف را تهیه و اندازه فاصله‌ها مخصوصا فاصله لوله گرمایش از کف را تنظیم کند. در صورتی که به بتن ریزی گرمایش از کف نیاز باشد، آن را حتماً انجام دهد. از دیگر معایب سیستم گرمایشی می‌توان به مرحله کف سازی قبل از اجرای سیستم گرمایشی اشاره کرد.

روی هر خروجی یک شیر قطع و وصل جریان آب وجود دارد که مکانیزم باز و بسته کردن شیر می تواند بصورت دستی یا بصورت برقی باشد . لوله مناسب برای سیستم حرارت از کف لوله های ۵ لایه هستند که از برند های معروف مثل سوپر پایپ – گیتی پسند – پاییکس و … ضخامت بتنِ بین 2 تا 3 سانتی متر است که این ارتفاع از روی لوله ها ، لحاظ می شود. پس از اتمام لوله کشی، باید لوله ها را در محل نصب کلکتور جمع آوری کرده و آنها را به کلکتور سربندی کنیم. در واقع اگر محل ساختمان ما در اقلیم سردسیر باشد میزان لوله کشی ها بیشتر می شود و به طبع آن کلکتور ها انشعابات بیشتری خواهند داشت .

همیار می بایست ابتدا محل مورد نظر جهت اجرای سیستم گرمایش از کف را بررسی نموده و لوله کشی و تاسیسات ساختمان را نیز بررسی کند. سپس پیشنهادات خود را ارایه نماید و در نهایت در صورت رضایت مشتری اقدام به انجام سرویس نماید. تعداد درب ها و پنجره‌هاو عواملی از این دست بر روی طراحی سیستم و میزان مصرف لوله‌ها و…

محدوده دمایی تعریف شده برای سیستم گرمایش از کف

در صورت رخ دادن این مورد، لوله های تحت فشار دچار ترکیدگی و آسیب به کل سیستم می شود.دیوارهای اطراف بین 6 تا 10 سانتیمتر عایق می گردد و سپس عایق کف اجرا می شود. بعد از اتمام مراحل عایق کاری، لوله کشی انجام می شود و باز هم با توجه به نقشه های محاسباتی فواصل بین لوله ها در زمان اجرا باید مورد توجه قرار گیرد. فضای پیرامونی کاسه استخر ها معمولا نسبت کمتری به مساحت کاسه استخر دارند و این مسئله باعث می شود که از سیستم گرمایش کف برای گرم کردن محیط استخر استفاده نماییم .

خرید اتصالات رده ۴۰ بنکندر روشاول دور تا دور محیط چرخیده و تا مرکز محیط با فاصله 30 سانتی متری نصب می شوند.در روش بعدی به صورت لوله های رفت و برگشتی با فاصله 30 سانتی متری از هم چرخیده وبه نقطه اولیه خود برخواهند گشت. • امکان قطع و وصل کردن سیستم گرمایش از کف با استفاده از شیرآلات متصل به آن، به راحتی امکان پذیر است. • از طرف دیگر زمانی که از این سیستم برای گرمایش ساختمان استفاده می‌شود، سرامیک‌ها یا پارکت کف به هیچ عنوان خیس و نم دار نخواهد شد و از طرفی استفاده از این سیستم گرمایشی از تعریق کفپوش‌ها نیز جلوگیری می‌کند. • از طرف دیگر شما با قدم زدن روی زمینی که مجهز به سیستم گرمایش از کف است، گرما را احساس می‌کنید؛ در حالی که در سایر سیستم‌های گرمایشی چنین وضعیتی وجود ندارد. اجرای گرمایش از کف نیازمند مقدماتی است که بدون آنها مشکلات زیاد و بعضا جبران ناپذیری برای ما ایجاد می گردد . هر سیستم گرمایشی دارای محاسن و معایبی است که در زمان طراحی و اجرا نمی توان به 100% خوب رسید و همیشه نقاط ضعف وجود دارد.

این رادیاتورها قسمتی از فضا را بلا استفاده می کنند و این موضوع محدودیت هایی برای طراحان و معماری داخلی ایجاد می کند. در سیستم گرمایش از کف این مشکل وجود ندارد و دست طراحان برای طراحی باز است. امروزه، در ساخت ساختمان‌ها برای زیبایی بیشتر کف سالن پذیرایی و اتاق‌ها از سنگ و سرامیک استفاده می‌شود که معمولاً در فصول پاییز و زمستان، بسیار سرد می‌شوند حتی اگر هوای داخل خانه گرم باشد. با این روش در عین حالی که هنگام راه رفتن روی کف، گرمای مناسبی را احساس خواهید کرد، هوای منزل شما همواره مطبوع می‌ماند.

گرمایش کف به انگلیسی

کلکتور در سایز های مختلفی موجود می باشد و حتما قبل از خرید دقت داشته باشید تا سایز استانداردی را انتخاب کنید. با استفاده از این تجهیزات کاهش مصرف سوخت را تجربه خواهید کرد که همین امر در کاهش هزینه های مربوطه تاثیر گذار است. تهیه لوازم و قطعات درصورت نیاز پس از مشورت با مشتری انجام می شود و همیار موظف می باشد فاکتور خرید را به مشتری ارایه نماید. روکش متالایز دارند و در ضخامت های پایین مثل 1 ، 3 ، 5 میلی متر تولید می شوند. جزئیات درخواست خود را وارد کنید تا از مناسب‌ترین متخصصان پیشنهاد قیمت دریافت کنید.

برای دریافت لیست قیمت های مربوط به تجهیزات گرمایش از کف می توانید به صفحه صفحه لیست قیمت لوازم گرمایش کف مراجعه فرمایید یا برای مشاوره مستقیم با کارشناسان فنی ماناست با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید . شیوه ی کنترل دما اصلی ترین پارامتر در قیمت تمام شده این سیستم گرمایشی است که شامل دو روش ” کنترل دستی ” و ” کنترل اتوماتیک ” است. چون تمام سیستم های گرمایشی مثل فن کویل ، هواساز ، بخاری های فن دار و …

لوله اصلی آب گرم از پکیج یا موتورخانه به ورودی اصلی کلکتور گرمایش کف متصل می شود . برآورد قیمت این سیستم  یکی از سوالات و دغدغه های مهم کارفرمایان و افرادی ست که می خواهند گرمایش کفی را برای منزل یا پروژه ی خود اجرا نمایند . سیستم اتوماتیک برقی پایپکس کاملترین روش کنترلی دمائی فضای گرمایش کفی می باشد. در این سیستم لوله نقش اصلی را ایفا میکند.لوله ها وظیفه جابجایی آب گرم را در سطح برعهده دارند و در پایان آب گرمی که دمای خود را از دست داده است را به مبدا برمیگرداند.

  • تصویر زیر مربوط به یکی از پروژه های گرمایش کف شرکت ماناست است که در منطقه میرداماد تهران  طراحی – تامین کالا و اجرا شده است .
  • • امکان قطع و وصل کردن سیستم گرمایش از کف با استفاده از شیرآلات متصل به آن، به راحتی امکان پذیر است.
  • از طرف دیگر این فوم ها از لوله ها در برابر فشار فارده محافظت کرده و باعث جلوگیری از آسیب دیدگی از قسمت پایین می شوند.

در روش نوین سیستم گرمایش از کف، برای ایجاد گرما لوله‌ پنج لایه نیوپایپ در سطح زیرین کف جاسازی می‌شود. این لو‌ها که از داخل آن‌ها آب گرم عبور می‌کند موجب ایجاد گرما در ساختمان می‌شوند و از آنجایی که لوله‌ها در همه بخش‌های کف به کار گرفته می‌شوند، به همین دلیل همه بخش‌های خانه به صورت یکنواخت گرم می‌شود. معمولاً آب گرم در سیستم گرمایش از کف آبی، از طریق پکیج یا موتورخانه تأمین می‌شود. در روش دیگر سیستم گرمایش از کف نیز به جای لوله، المنت‌هایی در کف زمین قرار می‌گیرد که به وسیله نیروی برق داغ می‌شوند و گرمایش ساختمان را تأمین می‌کنند. در این مقاله سعی کردیم تا به این سوال که سیستم گرمایش از کف چیست و چه معایب و مزایایی دارد پاسخ دهیم. شما می‌توانید برای خرید لوازم مورد نیاز برای نصب سیستم گرمایش از کف و استعلام قیمت لوله پنج لایه نیوپایپ با کارشناسان دکتر تأمین تماس بگیرید.

سیستم گرمایش از کف هم در فضاهای بسته و هم فضاهای باز مورد استفاده قرار می‌گیرد. اولین قدم برای راه اندازی سیستم گرمایش از کف اجرای نقشه گرمایشی توسط یک متخصص است به طور کلی نقشه گرمایش از کف به 4 طریقه متفاوت اجرا می‌شود. نقشه مارپیچ، نقشه دو طرفه یا L، نقشه سه طرفه یا یو و نقشه چهار طرفه.

لیست قیمت لوازم گرمایش از کفدر واقع نوع شیر های هواگیری استفاده شده اتوماتیک بوده و هوای اضافی تجمع یافته در سیستم را به طور اتوماتیک تخلیه می کند. چنانچه محل مورد نظر نیاز به تخریب مجدد داشته باشد هزینه آن به صورت مجزا و بر اساس توافق صورت گرفته با همیار لحاظ می گردد. دانسیته 30 باشد و صرفا ادعای فروشنده نمی تواند دلیلی بر دانسیته 30 بودن این فوم ها باشد. در این سالها همواره به دنبال تحقق رویای ایجاد محیط های زیستی مبتنی بر الگوهای معماری پایدار و همسان با فرهنگ ایرانی اسلامی و همچنین منطبق بر اصول فنی و دانش روز دنیا بوده ایم. ماناست همواره کوشیده است تا در جهت ارتقای سطح کیفیت محیط زندگی هموطنان عزیز، گامی هرچند کوچک ولی موثر برداشته باشد.

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما